PP– "Hava alıcam dediğin yer Astronomi Kulesi miydi Ashira?"
AS– "Evet. Bahçe falan mı bekliyordun Pansy? Orada yakalanırdık. Ayrıca burda yakalanmayız, kimse gelmiyor."
DM– "O kadar emin olma."Ashira dönüp bakmaya bile tenezzül etmedi. Alışmıştı. Neredeyse buraya her gelişinde denk geliyordu Malfoy ile.
PP– "Sen napıyorsun burada?"
DM– "Asıl sen ne yapıyorsun burada Pansy? Ben neredeyse her gün geliyorum buraya. Snape'e sor. O bilir."Pansy, Ashira'ya dönüp ona baktı biraz. Şaşırmıştı. Malfoy ile Ashira, her gün, denk geliyordu, burada. Garip.
AS– "Öyle bakmana gerek yok Pansy. Arkadaş falan değiliz, konuşmuyoruz. Sadece burada oturuyoruz."
DM– "İşin garip tarafı da bu. Yıllardır burada denk geliyoruz Snape ile. Ama arkadaş bile değiliz."Yıllardır?
PP– "Yıllardır?"
Dış sesimiz olduğun için teşekkür ederiz Parkinson.
Ama bir cevaba da ihtiyacımız var. Malfoy?
DM– "Evet. Yıllardır."
AS– "Abartıyor. Sadece iki senedir öyle."
PP– "Yalnız o da kısa bir zaman dilimi değil Ashira. Peki niye bana hiç söylemedin? Ben sizin bu sene tanıştığınızı sanıyordum. Hani Malfoy'u yasaklı büyüden kurtardığın andan sonra."
AS– "Keşke kurtarmasaydım."
DM– "Anlamadım?"Evet, içine konuşmuştu Ashira. Ama dıştan da söyleyebileceğini biliyoruz.
AS– "Abartıyorsun Pansy. Sanki bizi burada gizli ilişki yaşarken yakalamışsın gibi davranıyorsun."
Tamam. Teknik bir hata oldu. Ashira?
DM– "Kim bilir?"
PP– "Neler dönüyor lan burada?"Malfoy? Bugün herkes bir garip.
Malfoy sırıtıyor.
Pansy şaşkın bir şekilde Malfoy ve Ashira'ya bakıyor.
Ashira ise baştan beri dışarıyı seyrediyor. Göz teması kurmadan.
DM– "Tamam ya sakin ol Pansy. Şaka yapıyorum. Ciddiye almadın herhalde?"
PP– "Zaten öyle bir şeyin mümkün olması, bizim evren değiştirmiş olmamız ile aynı şey."Lan.
––––––––––––––––––––––––––––––––––––
PP– "Çok soğuk oldu ya gidelim mi artık?"
AS– "Soğuk mu? Ben hiç üşümedim."
PP– "Şaka mı yapıyorsun? Hava şu an muhtemelen –'li derecelerde ve Hogwarts'ın tepesindeyiz resmen. Nasıl üşümüyorsun?"
AS– "Ciddiyim. Hava normal bence."
PP– "Ya bak benim elim–"Pansy'nin konuşması, Ashira'ya dokunması ile kesildi. Ashira neye uğradığını şaşırdığı için kaçma gibi bir şansı olmadı. Malfoy ise kenarda oturmuş onları izliyordu.
PP– "Ashira Elodie Snape benle dalga mı geçiyorsun?"
Pansy'nin ses tonu yükselmişti. E bu da normal olarak Malfoy'un dikkatini çekmişti. Ashira ise buga girmiş gibiydi, hareketsiz bir şekilde duruyordu.
PP– "Üşümediğini söylüyorsun ama tenin şu an havadan daha soğuk. Tutamadım bile."
Bu lafın üzerine, konu dikkatini çeken Malfoy, Ashira'nın arkasında olduğu için çaktırmadan ayağa kalktı ve Ashira'nın kolunu tuttu. Fakat bu birkaç saniye tek sürdü.
Çünkü gerçekten olağanın dışında bir soğuk teni vardı Ashira'nın ve kimse uzun süre tutamıyordu. Sanki buzullara dokunuyormuş gibi bir soğukluğu vardı.
DM– "Sen iyi olduğundan emin misin Snape? Hasta falan mısın?"
Ashira bir süre ikisinin suratına baktı. Sonra da Merlin dürtmüş gibi titredi ve kendine geldi. Olanları idrak etmesi biraz fazla sürmüştü.
Peki Ashira'nın teni niye böyleydi?
Buz gibi bir soğukluk. Hemde insan teninde.
Yaşaması bile bir şaka olmalıydı.
PP– "Çabuk ortak salona gidiyoruz, şöminenin önünde durmalısın. Hatta dur bir dakika–"
İkiside Pansy'e pür dikkat kesildi.
PP– "Ya hipotermi geçiriyorsa şu anda?"
DM– "Saçmalama o zaman titremesi gerekirdi."
PP– "Konuşmuyorda. Ashira? Hey! Neler oluyor?"Kendine gelmesine rağmen hâlâ konuşmuyordu Ashira. Gerçekten de bir şeyler ters gidiyor.
DM– "Hareket edebilir misin?"
Ashira?
PP– "Hassiktir lan. Ölecek kız. Hemen gitmemiz lazım."
DM– "Snape şimdiden söylüyorum, eğer kendin yürümezsen kucağıma almak zorunda kalacağım. Bunu ikimizde istemeyiz değil mi? Şahsen ben senden dayak yemek istemiyorum."Ashira hâlâ zifiri bir sessizlik içinde. Kendine gelmedi mi acaba?
PP– "Saçmalama yapmaz öyle bir şey. Al Ashira'yı hadi. Kızın ölüşünü seyredeceğiz yoksa."
DM– "Peki."Malfoy bir kolunu Ashira'nın beline, diğer kolunu da dizlerinin arka tarafına koyarak kucağına aldı Ashira'yı.
Ve tüm Astronomi Kulesi'den çıkma, Slytherin Ortak Salona gelme süresince kollarında taşıdı Ashira'yı.
Fakat Ashira gerçekten hiçbir şey demiyordu. Göz bile nadiren kırpmıştı o süre boyunca ki bizim bildiğimiz normal Ashira'nın şu anda Malfoy'a Avada Kedavra lanetini uygulaması gerekiyordu.
Ortak salona geldiklerinde Malfoy, Ashira'yı zarif ve ince hareketlerle şömine önünde ki koltuğa bıraktı. Pansy hemen Ashira'nın yanına oturunca, o da çaprazda ki tekli koltuğa oturma durumunda kalmıştı.
PP– "Hâlâ konuşmuyor. Kesin ters giden bir şeyler var."
DM– "Profesör Snape'e haber vermeliyiz bence."Sonrasında ise yüksek sesle "hayır." diyen Ashira'nın kafasını dayadığı koltuğun üstünden indirmesi.
PP– "Merlin aşkına! Sonunda uyandın."
DM– "Bir an öldün sandık Snape. Daha zararsız dikkat çekme gösterisi yapmalısın."Tabii bunu derken sırıtıp, dalga geçtiği için çokta dikkate almamıştı Ashira, Malfoy'u. Sadece "aynen aynen." mimiği yapıp, kafasını tekrar geriye yaslamıştı.
PP– "Ashira? İyi misin? Neler oldu öyle az önce? Gerçekten öldün falan sandım."
AS– "Kolay kolay ölmem ben."
DM– "Ölmeni isteyen mi var? Benim dışımda."
AS– "Şu an da bile çok iticisin Malfoy ama havamda değilim."
DM– "Yaa desene edebiyat yapacak kimse yok şu anda."Ashira konuşurken kafasını kaldırmamıştı ama Malfoy ona bakıyordu. Daha doğrusu boynuna, çenesine ve elleriyle şakaklarını ovalamasına.
PP– "Dalga geçmeyi bırakın artık. Ben ciddiyim. Neydi o buz gibi ten ve resmen transa geçmen?"
AS– "Başım çok ağrıyor."
PP– "Hayır. Ertelemeyeceğiz bu konuşmayı. Çünkü aksi takdirde bu konuşmayı yapmayacağımızı ikimizde biliyoruz Snape ve ben şu an bir şeyi daha bilmek istiyorum. Neler oluyor?"Ashira hâlâ aynı pozisyonda dururken, Malfoy da hâlâ onu seyrediyordu. Konuşurken hareketlenen boğazını. Aynı zaman da da şaşırmıştı. Pansy, Ashira'yı yavaş yavaş çözüyordu. Hızlı ilerleyen bir arkadaşlık.
PP– "Açıklama?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7 Hortkuluk
AksiŞu an ikisi de susuyordu. Sadece bir çift gri göz ve bir çift mavi göz konuşuyordu. Biri ne yapacağını şaşırmış, pişmanlık ile bakarken, diğeri ihanete uğramış aşk ve üzüntü ile bakıyordu.