Saat 23:35.
Astronomi Kulesi
Yine bir karşılaşma.
İki kişide sessiz, sadece oturuyorlar.
Yıldızlara bakıp, düşünüyorlar.
Dünyanın ne kadar adaletsiz bir yer olduğunu.
İkiside ailelerini düşünüyor. Aslında kız, sadece babasını düşünüyor çünkü bir annesi yok. Oğlan ise hem annesini hem de babasını düşünüyor.
DM– "İyi misin?"
AS– "Evet. Niye sordun ki?"
DM– "Bugün diğer karşılaşmalarımıza göre daha düşüncelisin. Sormak istedim."
AS– "Sende çok iyi gözükmüyorsun."
DM– "Vayy beni incelemeye mi başladın Snape?"
AS– "Of yine gıcıklık yapacaksan, hiç öyle bir şey söylememişim gibi düşün."
DM– "Hayır hayır, rahat ol. Bugün havamda değilim."Tesadüfe bak, ben ve Ashira'da.
AS– "İstersen anlat diyeceğim ama aşırı saçma olacak."
Malfoy'dan bir gülüş.
Huhuu. (Telif hakkı Malfoy'da saklı.)
DM– "Çok isterdim ama unuttun mu biz "düşmanız". Sen demiştin hatta. "Düşmanıma sır mı vereceğim" diye."
AS– "Doğru demişim."Malfoy'dan bu sefer bir göz devirme. Gerçekten çok iyi anlaşıyorlar. Yazar olarak gözlerim yaşardı.
DM– "Farkettin mi bilmiyorum ama bu gerçekten garip geliyor."
AS– "Ne garip geliyor? Anlamadım."
DM– "Burada ki karşılaşmalarımız. Bu kaçıncı oldu sayamadım artık ve ikimizde hiç konuşmuyoruz. Sadece geceyi dinliyoruz. Hem de düşman olmamıza rağmen."
AS– "Aslında çokta düşman sayılmayız."
DM– "Arkadaş mıyız?"
AS– "Asla."Malfoy'dan tekrar bir gülüş.
DM– "Düşman değilsek, dostta değilsek, neyiz?"
AS– "Bilmem. Herhalde 2 yabancı. Çünkü düşman değiliz. Aslında düşmanlık geniş bir kavram yani herkesle düşman olmam. Aynı zamanda ağır bir kavram. Sonuçta senle birbirimizi öldürmek istemiyoruz ya da ne bileyim, birbirimize karşı ölümcül bir kin beslemiyoruz."
DM– "Sadece anlaşmazlık."
AS– "Birnevi. Zaten arkadaş değiliz. Dost hiç değiliz. Büyük ihtimalle iki bina arkadaşıyız. Yabancı yani."
DM– "E bu da iyiymiş. Senle yabancı bile olmak garip Snape."
AS– "Neden?"Derin bir nefes.
DM– "Bilmem yani senin içinde olduğun her şey garip."
AS– "Ne demeye çalışıyorsun Malfoy?"
DM– "Kötü bir şey demeye çalışmıyorum. Sakin ol. Sadece fazla gizemlisin. Duyguların yok mesela, yani dışardan bakıldığında öyle. Hiç kimseyle zorunda olmadıkça konuşmuyorsun. Kimse seni tanımıyor. Kimse seni bilmiyor. Garip yani."Garip.
Gizemli.
Kimse seni tanımıyor.
Kimse seni bilmiyor.
Bu dört cümle sana ne çağrıştırıyor Ashira? Ne hissettiriyor?
Ashira'dan :
Garip.
Gizemli.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7 Hortkuluk
ActionŞu an ikisi de susuyordu. Sadece bir çift gri göz ve bir çift mavi göz konuşuyordu. Biri ne yapacağını şaşırmış, pişmanlık ile bakarken, diğeri ihanete uğramış aşk ve üzüntü ile bakıyordu.