Barlas merdiven basamaklarını hızla çıktıktan sonra bir hışımla denisin odasının kapısını açtı içerde denis,delfin ve alex vardı. Her biri kapının hızla açıldığını görünce bir an için heyecana kapılmış korkulu gözlerle kapıya doğru bakmaya başlamışlardı.
"Ne bu hiddet barlas korkuttun bizi." diyiverdi delfin
"Dostum bayağıdır seni bekliyoruz. Hadi gelde konuşalım artık."
Barlas cevap vermeden koltuğa oturdu. Denis yatağın bir köşesine oturmuş barlasa doğru dönmüştü, alex çekmecenin yanında ayakta durmuş delfin ise denisin yanına geçip oturmuştu. Her biri barlasa dönmüş konuşmasını dört gözle beklerken sonunda barlas konuşmaya başlamıştı.
"İlk olarak şu alexin mevzusunu halledelim daha sonra bundan çok daha önemli bir meselemiz var onu konuşacağız "
"Ne! Ne meselesi ?"
"Bundan daha önemli ne olabilir ki ?"
"Sakin olun anlatacağım. Alex sana hastanedeyken bir soru sormuştuk hala bir cevap alamadık. O paketleri ne yapıyorsun ?"
"Evet alex bey cevap verin bakalım." diyip gözlerini kısarak şüpheli bakışlarla alexe bakıyordu denis.
"Kasaba-dakilere sa-satıyo-rum."
"Arkadaşların var mı kasabada ?"
"Var."
"Sen karşılığında ne alıyorsun ?"
"Pa-paket."
"Bunun için görevlilerle birlik oldun demek çok yazık nasıl bu kadar dibe düşmeyi göze aldın inanamıyorum alex hastaneden çıktıktan sonra bunun içinde tedavi görmen gerekiyor biliyorsun değil mi ? Ayrıca eğer yakalarsan neler olacağınıda biliyor olmalısın."
"Evet seni ahmak kafa bir daha bizden habersiz hiç bir iş yapmayacaksın."
"peki."
"Evet dostum diğer mevzu ne ?"
"Diğer konumuz arınç- "
"Arınç mı? "
"Buldun mu onu ? Nerede o ? Nerede oldugunu biliyor musun? "
"Barlas cevap versene !"
"Sakin olun önce ve evet nerede olduğunu biliyorum."
"Ah tanrıya şükürler olsun sonunda sonunda bulduk onu." Delfin bir an heyecana kapılıp denise sarılmıştı bunu fırsat bilen denis yüzünde koca bir tebessümle delfine karşılık veriyordu.
"Hey çek ellerini üzerimden !!!"
"Demin sen atıldın üstüme."
"Ba-barlas devam et" dedi alex.
"Konuşmamı bitirene kadar delfin ve denis ikinizdende gereksiz tartışma duymayacağım anladınız mı ?"
"Tamam kızma dostum."
"Arınç hastanede-"
"Aradık ya tüm hastaneyi nasıl orada olabilir ?"
"Denis hatırlıyor musun orta koridorun sonunda demirlikler vardı ve kilitliydi bu yüzden girememiştik hatta ?" soran gözlerle denise bakıyordu barlas.
"Evet evet hatırlıyorum dostum."
"Arınç orada ışte o demirliklerin ardındaki oda da."
"Bunu nereden biliyorsun barlas?"
"Bilmiyorum ama başka bir yerde gelmiyor aklıma. Küçüğüm hastaneden kaçamayacağına göre hastanede bir yerlerde ya saklanmış ya da zorla tutuluyor.Evet her yere baktık o demirliklerin ardındaki oda hariç. Hem baksanıza görevliler nasılda rahat davranıyor bu demek oluyor ki arınç hastane dışında değil eğer olsaydı her yerde arama yaptırırlardı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YOLUN SONUNDA
Teen Fiction"Büyük bir oyunun içine hapsolmuştuk. Kaçmaya çalışırken birbirimizden uzaklaşıp adını bilmediğimiz istasyonlarda bulmuştuk kendimizi. 5 kişiydik yolun başında...gelenler oldu ardimizdan Adini koyamadığız hislerle tanıştik aşkı öğrendik belkide Ş...