Objatie od ducha

15 2 1
                                    

,,To nemyslíš vážne, že nie?!?" rozčuľuje sa Wyatt. ,,Hovoríš to naozaj vážne, to, čo si povedal, že si prikázal robotovi, že aby si robil, čo chce?? A on od teba radšej ODIŠIEL, než aby pri tebe ostal?!?"

,,Naozaj. Teraz bez srandy. Nechápem to. Proste som sa zobudil, a...Clara bola preč. Ešte aj tá robotia. Myslel som, že sa vrátila k tebe, alebo si si ju zobral nazad..."

,,Nie. Nechal som ju u teba. Do riti. Toto vôbec nie je dobré. Vieš, čo môže taký robot spôsobiť na potulkách v Starisay? Uvedomuješ si to?!? Ľudia na to ešte nie sú pripravení," povie Wyatt skleslo a nahnevane zároveň. ,,Obleč sa a poď von! Hneď teraz ju ideme hľadať! A nájsť!"

,,Nie, nie! Choď si ju hľadať ty! Ja nikam nejdem! Je to tvoja vina! To ty si mi ju poslal! Povedal som ti, že ju nechcem a aby si si ju zobral naspäť! Ale ty nie! Nechal si mi ju tu!"

,,Áno, lebo som si myslel, že dostaneš rozum a skôr sa prenesieš cez Clarinu smrť!"

,,Ako? Tak, že deň čo deň budem vídať jej neživú, robotiu podobu?!? Že si deň čo deň budem vyčítať Clarinu smrť?"

,,Clara mala rakovinu. Ty za to nemôžeš."

,,Môžem! Mohol som jej zohnať lepších doktorov! Nájsť lepšie liečebné metódy! Vycestovať s ňou mimo Starisay tam, kde sú šance na vyliečenie ďaleko vyššie! Alebo niečo proste! A nespravil som to!"

,,Chcel som, aby ti Clara robila spoločnosť. Dostala ťa medzi ľudí a hlavne zariadila, aby si prestal piť. Po Clarinej smrti si sa strašne rozpil. Tiež, zanedbávaš prácu. Nezvykol si byť takýto. Zvykol si byť viac zodpovedný a spoločenský. Teraz sa strániš ľuďom."

,,Máš pravdu. Mal by som sa viac stretávať s ľuďmi."

Klop, klop.

Na dvere domu zaklope vyfintená Nina. Príde mi, že sa až príliš chcela Zanderovi páčiť a tak to máličko prehnala s mejkapom.

,,Idem tam," povie Zander a ešte stále v trenírkach ide otvoriť dvere.

,,Kámo, daj si niečo na seba. Či ideš robiť striptíz?"

Zander to pravdepodobne prepočul, pretože už v ruke drží kľučku a otvára dvere. A čokoľvek chcela Nina povedať, zrejme sa jej pri pohľade na polonahého Zandera na chvíľku zastavil rozum.

,,Ummm...Ahoj. Prepáč, ak ruším."

,,Nie, Nina. Poď ďalej," poodchýli jej dvere a ona vojde dnu. ,,Prepáč, spal som. Ale idem si na seba dať nohavice. Zatiaľ sa môžeš usadiť. Je tu aj Wyatt."

,,Nie, v pohode, kvôli mne sa obliekať nemusíš," usmeje sa naňho a viem si živo predstaviť, že v jej hlave sa práve odohráva porno.

,,Čau, Nina," pozdraví ju Wyatt. ,,Fíha, tebe to dnes mimoriadne pristane," zloží jej kompliment.

,,Vďaka," povie potešene.

Zander nereaguje. Pokojne mohol Nine tiež zložiť kompliment, no zjavne si jej vyfintenosť začal všímať až vo chvíli, kedy na ňu jeho kamoš upozornil. A aj vtedy mu to prišlo maximálne ukradnuté.

Mne ale komplimenty skladal pravidelne. Nebolo dňa, kedy by mi nepovedal, aká som úžasná a ako veľmi ma miluje. A to aj vo chvíľach, kedy som mala pocit, že vyzerám otrasne a necítila som sa dobre sama so sebou.

,,Čo ťa sem privádza?"

,,Ja len...Našla som ponevierať sa na ulici robota, ktorý tvrdí, že ti patrí. Oh, a vyzerá podobne, ako tvoja zosnulá priateľka," zoberie si do ruky fotku, na ktorej som aj ja. Pred rakovinou. Počas trvania mojej choroby som fotenie sa neznášala. Hlavne preto, lebo som počas liečby postupne prišla o svoje dovtedy dlhé, krásne vlasy.

,,Robota? Našla si ju? Nina, ty si úžasná!" Wyatt ju ide objať a pobozká ju nadšene na líce. Ona ale zrejme takýto vývoj situácie nečakala. ,,Kde je?"

,,Je u mňa doma."

,,Počuješ, Zander? Poďme si po ňu!"

,,Ty si po ňu choď," Zander flegmaticky mykne plecom. ,,Ja ju nechcem."

,,Ako to myslíš, že ju nechceš? Však veď vyzerá ako tvoja mŕtva frajerka," nadhodí zjavne dobre zúfalá Nina. Pritom sa ale tvári milo, čo ma dosť udivuje.

Ako môže niekto tak dlho niesť taký falošný výraz na tvári?

,,Nemusíš byť veľmi inteligentná na to, aby si zistila, prečo ju nechcem. Pripomína mi ju, ale vôbec to nie je ona. Tak sa nepýtaj také sprosté otázky," odvrkne Zander mrzuto.

,,Prepáč. Ja som to tak nemyslela," Nina zaháji obranný postoj.

,,Viete čo? Vyriešte si to medzi sebou. Ja už musím ísť. Sľúbil som mame, že jej pomôžem pokosiť záhradu," Wyatt sa rozhodne ich nechať osamote.

Nepáči sa mi to.

A Zanderovi zjavne tiež nie.

Jediný, kto je z toho tajne nadšený, je v tejto chvíli Nina.

,,Nina, po toho robota si príde Wyatt," oznámi jej Zander chladne.

,,Ale Clara by bola určite najradšej, ak by si to bol ty, čo za ňou príde, pretože ťa vraj miluje."

,,Miluje? Počúvaš sa, Nina? Je to robot. To skôr by som uveril, že ma miluješ ty, než ona."

Zander si v tejto chvíli možno ani neuvedomil, ako hlboko trafil do čierneho. Nina sklopí zrak.

,,No...Ja osobne...Páčiš sa mi ako muž, budem úprimná...Si atraktívny a mám ťa i rada a vedela by som si predstaviť nás dvoch a -"

Zander nadvihne obočie a skočí jej do reči. ,,Myslel som to ako vtip."

,,Ah-" Nina sa zapýri, kým Zander ďalej raní jej ženské city.

,,Necháp ma zle, Nina, si fajn baba, ale nie si môj typ."

,,A kto je? Tvoja mŕtva žena?!?" vybuchne Nina vyčítavo a nahnevane.

,,Áno. Áno, presne tá."

Nina si v tej chvíli schmatne kabelku a odpochoduje z domu ako fúria.

Dívam sa na Zandera, ktorý ostáva v dome sám a schováva si tvár v dlaniach.

Natiahnem k nemu ruku a položím mu ju na plece. A potom ho objímam.

Aj keď to nemôže cítiť.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Tu sa Ninine snaženia o Zanderovým priazeň končia 😀 avšak samozrejme, Nina sa ešte v príbehu ukáže, hoci až v neskorších kapitolách 🙂

And the humanity sleeps ✅Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang