Môj vzťah k Zanderovi chladne. Nespoznávala som ho.
Toto nebol Zander, ktorého som milovala.
Toto bol Zander, ktorý sa až desivo začínal podobať na svojho otca - alkoholika, s ktorým nikdy nemal dobrý vzťah.
,,Ahoj, Zander. Splnila som úlohu. Želáš si ešte niečo?" spýta sa ho Harmony, kým Zander s pohľadom šialenca má niečo zlého v úmysle.
,,Áno. Vypnúť ťa! Ty by si mala byť mŕtva!!! Nie moja Clara!!!" zaručí a aj keď je už veľký, dospelý chlap, tak sa rozplače. ,,Nemala by si vôbec existovať!"
Harmony sa s pokojným výrazom v tvári obráti na Zandera. ,,Ľudia vytvorili mňa. Nie ja som vytvorila seba."
Správanie humanoida mi v tejto chvíli pripadalo až príliš odvážne a trúfalé.
Výraz Zandera mi len napovedá, že mu pokojne môžu každú chvíľu rupnúť nervy a nemá ďaleko od toho, aby sa vrhol na robota a zničil ho.
,,Som tu, aby som pomáhala ľuďom a objavovala svet. Nikdy som nikomu neublížila. Je to v ľudskej povahe želať si smrť niekoho nevinného, kto len nedávno prišiel na tento svet?"
Zander sa nad tým zamyslí a povolí zovretú päsť. ,,Ona bola taktiež nevinná! A mladá...A nikto si jej smrť neželal...Tak prečo, Clara? Prečo?!?" plače. ,,Prečo musela umrieť? Prečo si ju Boh zobral k sebe?"
,,Boh za nič nemôže. Proces umierania funguje na bunkovej úrovni. Počas najbližších desiatich minút zomrie až 100 miliónov buniek v celom tvojom tele. Počas celého dnešného dňa zomrie 2 000 tvojich mozgových buniek a už nikdy sa nevrátia. Smrti sa nevyhne žiaden človek, aj keď ju môžu oddialiť technológie."
Zander sa na tým zamyslí. Potom opäť začne slopať. ,,Si ako chodiaca encyklopédia."
,,Bola som vytvorená, aby som rozprávala inteligentne, nie hlúpo."
,,Aspoň niekto."
Vedela som, na čo naráža. Že niekto len rozpráva, rozpráva a inteligenciu má ako plastová figurína vo výlohe obchodu s oblečením.
Sledujem ho, ako si ľahne na pohovku. ,,Kašlem ja dnes na teba. Rob si, čo chceš, hlavne mi daj pokoj."
Ak by ma dokázal vidieť, jasne by mohol vidieť môj nesúhlas. Neviem, či bolo správne povedať robotovi, že si môže robiť čo chce.
Pretože presne vtedy, keď Zander zažmúri oči, spraví si pohodlie na pohovke a zaspáva, Harmony otvorí dvere domu a vychádza von na ulicu.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Pekné víkendové popoludnie prajem pri ďalšej časti And the humanity sleeps 😇 Tento víkend sa bude odohrávať dej v znamení robota Harmony na úteku z domova 😀
Ako to všetko dopadne, si budete môcť prečítať v nasledujúcich častiach ❤️
ESTÁS LEYENDO
And the humanity sleeps ✅
FantasíaClara Toresová si takto svoj posmrtný život nepredstavovala. Vôbec netúžila po tom, aby ju po jej smrti nahradila trápna napodobenina v podobe robota - humanoidného androida menom Harmony. A už vôbec toto celé netúžila sledovať zo záhrobia. Dokáž...