Drogy

6 2 0
                                    

Catelyn prekvapene stuhne.

,,To nie sú moje drogy!" bráni sa.

,,Boli nájdené vo vašej izbe."

,,Sú pre kamarátov. Na párty," vysvetľuje Catelyn. ,,A podľa toho, čo viem, tak marihuana je v Starisay legalizovaná, tak nechápem, čo tu riešite."

,,No to, že medzi vami a vašou matkou to mohlo vyvolať určité konflikty."

,,Ja ju ale neužívam," trvá na svojom Catelyn.

,,Takže vás môžeme poslať na drogové testy?"

,,Áno," odpovie, hoci sa jej na tvári odzrkadľuje určitá neistota. Akoby uvažovala, kedy naposledy nejakého jointa mala.

,,Slečna Catelyn...Navštevujete rada rôzne večierky alebo diskotéky?"

,,To nepopieram, rada chodím na párty. Na koncerty, alebo do klubov si zatancovať a tak. Som predsa mladá. Kedy si mám užívať, keď nie teraz? Ako stará babka?"

,,A tam na tých večierkoch predávate jointy?"

,,Nepredávam! Tie jointy sú kamarátove. Uschoval si ich u mňa do párty, ktorú bude robiť cez víkend, aby mu ich nenašli rodičia. Nevidím na tom nič zlé."

,,Ako často ste sa domov vracali napitá alebo zhúlená, slečna Catelyn?"

,,No...Zhúlená nie. Napitá...Raz za čas."

,,Podľa vášho brata sa to stávalo často."

,,Ja ho zabijem! To je jedna odporná lož! Stáva sa to tak raz za mesiac! A to rozhodne nie je často!" zúri Cate.

,,Budem citovať výpoveď vášho brata Roberta: ,,Catelyn si ľúbi na večierkoch vypiť. Tiež sa tam dosť kurví. S prepáčením," povzdychne si vyšetrovateľ, ktorý chce vedieť pravdu. ,,Rozmyslite si, čo poviete. Ste povinná vypovedať len pravdu."

,,To mal byť aj on! Rob je jeden odporný hajzel! A klamár!"

,,Nespôsobovali stavy vašej matky aj to, ako často ste sa medzi sebou hádali? Či strach o vás? To, že v svojich 18-tich rokoch máte za sebou pestrejší sexuálny život, než niekto oveľa starší?"

,,Správajte sa ku mne slušne! Z čoho ma tu obviňujete?! Že som nejaká štetka?!? Urážate ma! A za toto...Budem sa na vás sťažovať! Lebo váš prístup je maximálne neprofesionálny!"

,,Na jednej strane sa tu obháňate tým, aká ste sklamaná z vášho otca, že podvádza vašu matku, no na tej druhej, sama často striedate partnerov. Nezdá sa vám to pokrytecké, slečna Coldwellová?"

,,No ibaže tu neriešime môj vzťahový život, ale zmiznutie mojej matky! A len tak mimochodom...Oni sú zobratí! Ja som slobodná, a to je rozdiel! Nemyslíte???"

,,Ani nie. Vernosť považujem za rovnako dôležitú tak v manželstve, ako keď s niekým chodím. Ale možno to vnímam inak, než vy."

Myslím, že Cate nemá ďaleko od toho, aby sa jednoducho nezobrala a odtiaľto neodišla.

,,I tak si myslím, že za všetko môže hentá ženská! Ja so zmiznutím svojej matky nemám nič spoločné. A ani si nemyslím, že by moja mama chcela jednoducho zmiznúť sama od seba či spáchať samovraždu. Na to ju poznám dostatočne dobre. Na rozdiel od vás."

,,Tak mi o nej povedzte niečo viac. O jej živote posledné týždne pred zmiznutím, ako trávila svoj čas, s kým trávila svoj čas, kam chodievala."

A Catelyn odpovedá, no vyšetrovateľ sa z toho nedozvedá žiadne nové informácie, v podstate mu povedala to, čo už vedel z predošlých výpovedí.

Potom ale príde reč na vzťah Vala s Hildou a kľúčová informácia v Catinej výpovedi.

,,Naši sa hádali často. Viem, že mama nie raz uvažovala nad rozvodom."

,,Prečo sa teda nerozviedli?"

,,Neviem. Najskôr kvôli mne. Je to ich vec," odpovie Catelyn flegmaticky. ,,Viac vám k tomu určite povie môj otec, ktorý je na chodbe. Jeho sa spýtajte."

,,Aj na to príde čas."

,,Áno, už by aj mohol," Cate je vytočená, podráždená a vypovedanie ju stále viac psychicky vyčerpáva.

,,Tak dobre. Je ešte niečo, čo nám chcete povedať k vašej výpovedi, slečna Coldwellová?"

,,Nie. Teda...Vlastne áno. Asi len...Že viem, ako to vyzerá, no nie som taká, ako ma Rob opisuje. Je zaujatý voči mne a mojej matke."

,,Prečo si teda nemyslíte, že za zmiznutím Hildy Coldwellovej stojí pán Robert Coldwell?"

,,Pretože už s nami niekoľko rokov nežije a ak by chcel, spravil to už dávno. Ďaleko väčšiu motiváciu spraviť jej niečo má otcova milenka."

,,Dobre, tak...To je na dnes asi všetko. V prípade, že si vás budeme potrebovať znovu vypočuť alebo sa vo vyšetrovaní udeje niečo nové, vás budeme kontaktovať. Ďakujeme. Môžete odísť," rozlúči sa s ňou vyšetrovateľ.

Nemá to vôbec ľahké.

Obzvlášť, keď vie, že najtvrdší oriešok ho čaká práve za dverami.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Ahojte 🙂❤️

Dnes publikujem veľmi neskoro, no doobeda a poobede som na to nemala čas a neskôr som sa zažrala do kreslenia a podobne, takže som sa pozabudla 🙂

Tieto ďalšie časti sa budú viac-menej týkať pokračovania vyšetrovania, pri čom sa na rad dostane aj Val 🙂

Verím, že sa Vám budú páčiť ❤️

And the humanity sleeps ✅Donde viven las historias. Descúbrelo ahora