Pár stvorený v nebesiach

9 2 0
                                    

,,Čo ideme robiť?" spýta sa ho. ,,Vieš, pôvodne som sem prišla ti vynadať...Ale už som od toho upustila a všetko sme si vysvetlili."

„Tak, neviem, na čo máš chuť, ja som síce dobitý, ale prispôsobím sa."

,,Ale naozaj...Buď ku mne úprimný, prosím. Zbili ťa kvôli mne?"

„Úprimne? Myslím si to."

,,Prepáč. Pravdou je, že to ja by som sa teda mala vyhýbať tebe. Spôsobujem ti len samé problémy."

„Ja som bol za Valom. Skúšal som mu dohovoriť, nech sa k tebe chová slušne a ešte zopár iných vecí. A to bol zrejme ten dôvod, prečo som dostal."

,,Bože...Nemal si to robiť. Sľúb mi, že už to viac nespravíš a budeš sa mu vyhýbať. Vieš dobre, kto je Val. Je to zbohatlícky sviniar. Najlepšie spravíš, ak sa mu budeš vyhýbať."

„Bol som na polícii."

,,Bol si ho udať? To si sa načisto zbláznil?!?" Stela zhrozene a vystrašene vypúli oči.

„No, vyšetrovateľ mi hovoril, že už dlhšie sa snažia na neho nájsť páky. A mohlo by napomôcť to, že ťa sexuálne obťažoval."

,,Ako? Nemám o tom dôkazy."

„Ale sama si to zažila. A myslím, že nebudeš jediná."

,,Nepoznám ďalšie ženy, ktorým by čosi také robil, Zander," povie rozrušene.

„Stavil by som krk na to, že vyšetrovateľ pozná."

,,Otázkou ostáva, či o tom tie ženy budú chcieť hovoriť."

Zander sa zamyslí. Hej, uznávam. Tiež by sa mi o tom asi ťažko hovorilo, ak by som bol žena. Ale napokon by som pozbieral odvahu, pretože by som chcel dosiahnuť spravodlivosť."

,,Vieš, čo je najhoršie na sexuálnom obťažovaní?" opýta sa ho Stela a následne si i odpovie. ,,Že stále je dosť veľa ľudí, ba dokonca i žien, ktoré z toho vinia práve ženu - ako že ona si za to môže sama, že ju obťažujú muži, tým, že sa oblieka alebo vyzerá tak príťažlivo, ako vyzerá, čím na seba príliš upozorňuje, a tak sa nemôže diviť tomu, ak sa niečo také stane - že si muži k nej dovoľujú ako k nejakej prvotriednej šľapke. Ibaže každý slušne vychovaný muž či chlapec by si mal uvedomiť, že ak žena rázne povie nie, tak je to skrátka NIE, a spôsob, ako si ženu získať, nespočíva v tom, že na ňu na ulici budú pokrikovať, popiskovať, trúbiť, či capnú nejakej po zadku a povedia jej, akú má sexi riťku a začnú sa vychvaľovať, ako by ju urobili a čo všetko by s ňou robili v posteli. Ja osobne ako žena z duše nenávidím, ak sa muži k ženám správajú neúctivo, sexisticky a hrubo."

,,Máš pravdu, Steli," Zander ju pohladí po vlasoch a zapichne jej pramienok vlasov za ucho. ,,Ja som nikdy nebol takým mužom a ani byť nechcem. Chcem si ťa chrániť a zalievať ťa láskou, nechcem, aby si pri mne trpela, či sa ma bála. Preto ťa nebudem do ničoho tlačiť. Sľubujem," privinie si ju k sebe a dá jej pusu na čelo.

Celé to na mňa pôsobí ochranársky a zamilovane, takmer ma pri tom prebodne šíp závisti a žiarlivosti.

Hnevala som sa za to na seba, že to cítim.

No stále som ho milovala.

Aj po smrti som Zandera milovala a dúfala som, že v ďalšom živote nám bude dopriate milovať sa dlhšie, než nám bolo dopriate v tomto.

Aj keď som tušila, že on a Stela je niečo, čo je takto správne. Čosi ako pár stvorený v nebesiach a čosi, čo k sebe skrátka patrí - akokoľvek to pred sebou popieram a chcem, aby bol opak pravdou.

Z bozku na čelo prechádza ich bozk k bozku na pery.

Najprv je jemný, nežný, opatrný, následne sa ale jeho intenzita stupňuje.

Našťastie, ostáva to len pri tomto.

Harmony je stále v obývačke a sleduje televízor, v ktorom sa zhodou okolností, práve tiež bozkáva dvojica hercov.

Harmony sa obzrie za Zanderom a Stelou a akosi sa viac díva na nich dvoch, než na televízor. Trochu akoby to porovnávala.

,,Telka je tam, Clara," upozorní ju Zander hlasom podobným prísnemu rodičovi, a Stelu v bozku stiahne do inej miestnosti, čím Harmony skazí výhľad.

,,To bežne ľudia rozdávajú druhým informácie, ktoré sú zrejmé?" opýta sa Harmony, no na jej otázku odpoveď neprichádza.

Namiesto odpovede si Stela a Zander vymieňajú milé malé nežnosti.

,,Vy ľudia ste zvláštni. Pýtam sa preto, aby som niečo vedela, nie preto, aby som navždy ostala v domnienkach," Harmony je zarmútená z toho, že jej nik neodpovedá.

,,Aký zmysel má mať spoločenského robota, ak sa s ním každý odmieta baviť? Cítim sa tak osamelo," toto je ďalšou úvahou jedného smutného robota. ,,Aj ja chcem niekoho bozkávať. Veď je to také krásne!"

Napokon sa s ňou rozhodne rozprávať Stela. ,,Ale Clara...Veď my ťa predsa máme radi, takto nehovor. Veď aj vďaka tebe sme teraz my dvaja so Zanderom spolu," usmeje sa na ňu, sadne si vedľa nej a dá jej pusu na líčko.

,,Áno, presne. Máme ťa radi. Aj keď si niekedy otravná," povie aj Zander a tiež jej dá pusu na líce.

Harmony to dojme. ,,Tuším, že sa roztavujem zvnútra. Cítia sa tak niekedy i ľudia?"

,,Áno, Clara," usmeje sa Stela. ,,Keď k sebe pripúšťajú teplo emócií, nie chladnú prázdnotu."

,,A to teplo...Nezničí ich?"

,,Nie, Clara. Vďaka nemu je im úžasne." 

And the humanity sleeps ✅Where stories live. Discover now