27.

152 8 0
                                    

Ahojte sensualisti! Opäť nová kapitolka, ktorá sa Vám dúfam, bude páčiť. Je Vás tu opäť viac a ja nemôžem povedať nič iné, než obrovské ĎAKUJEM! ♥ 

Kratučká rekapitulácia: 

„Čo s ním mám teda osamote robiť? Nechcem, aby sa ma ten chlipník Saul dotýkal," zvraštila čelo od hnusu pritom ako hľadela na rušné cesty Los Angeles.

***

Theonov pohľad:

„Budeš sa s ním rozprávať, až kým ho nenavedieš na to, aby slovne prehlásil, že je vlastníkom revolveru Colt Anaconda. Ako iste vieš, je to Enriccova zbraň, no potrebujeme na súde zamiešať karty," vyslovil som vecne, ako keby to bola nejaká maličkosť. Dúfal som, že tým Fleur aspoň trošičku upokojím.

„To sa mi nezdá ako jednoduchá úloha," pochybovala napriek môjmu zľahčovaniu, „ako to vôbec urobím, veď je to takmer nemožné... Nik by to nepovedal len tak pri bežnej konverzácii." Zúfala Fleur sa skleslo usadila na kancelársku stoličku.

„Lenže to nebude bežná konverzácia," žmurkol som. „Budeš nejako zvodne oblečená a nalíčená. Zoberieš si so sebou kabelku, v ktorej budeš mať diktafón. Nenápadne ho zapneš pri drobnej „erotickej" hre. Spencer nebude mať tušenie, prečo to všetko robíš. Svoju úlohu zvládneš, ak si bude myslieť, že je to súčasť nejakej erotickej roly."

Snažil som sa znieť ako realitný maklér, ktorý predáva dom snov, no namiesto toho sa Fleur tvárila, akoby som jej chcel zveriť nejakú nekultúrnu šopu. Bola vydesená. Videl som na nej, ako veľmi sa jej táto úloha prieči. Nechcel by som, aby to urobila, ak by nemusela. Nikto iný to však pre mňa nemohol urobiť. Rebecca ani len netuší o mojej skutočnej práci. Vlastne vôbec netuší, kto v skutočnosti som. Myslí si, že som skvelý právnik, ktorý pomáha ľuďom v boji za spravodlivosť, no opak je pravdou. Som len obyčajný podliak, ktorý sa drží nad vodou vďaka špinavým peniazom. Nemohol som Rebeccu takto ľahkovážne ohroziť a vystaviť tomuto nebezpečenstvu. Fleur bola takzvané menšie zlo, no napriek tomu som nenávidel, ako sa na ňu musím spoliehať. Neostávalo mi nič iné, len veriť, že to Fleur zvládne. Hoci pôsobila krehkým dojmom, vedel som, že sa v nej skrýva silná osobnosť. Tentoraz som tomu musel veriť ešte viac ako zvyčajne.

„A v čom bude tá hra spočívať?" vytrhla ma z úvah vystresovaná Fleur.

„No môžeš povedať všeličo, napríklad že ťa vzrušuje, ak je muž vlastníkom zbrane, že máš rada drsných dominantných chlapov, ktorí ťa vedia skrotiť alebo niečo také... Fleur, jednoducho mu navrhni niečo, čím ho donútiš, aby ti splnil, čo len chceš," podišiel som k nej zozadu a chlácholivo som sa jej dotkol ramena.

„Samozrejme, postarám sa o to, aby si bola chránená... len budeš musieť zapojiť troška fantázie. Neviem dopredu predpokladať situáciu, to budeš musieť zhodnotiť ty, no neboj sa, stačí, ak nahráš na diktafón prehlásenie o vlastníctve zbrane. Bolo by skvelým bonusom, ak by sa zmienil aj o sériovom čísle, no nie je to podmienkou. Už teraz je nepravdepodobné, aby súd spochybňoval toto svedectvo, keďže na mieste činu sa našiel len revolver Colt Anaconda," luskol som prstami pre zdôraznenie tohto dôležitého faktu, ktorý nám mohol výrazne napomôcť.

Fleur stála ako prikovaná a ja som stále ochranne držal ruku na jej ramene.

„Uvidíš, ako ti to bude ísť a ako bude na teba Spencer reagovať. Hlavne to na sebe nedaj poznať," vzdychol som si, „život je hra a ty to zvládneš, Fleur."

Napriek môjmu hrejivému gestu som mal pocit, že tam zamrzla od strachu. Vedel som, že ju žiadam o niečo maximálne nechutné, ba dokonca neetické, ale čo som mal robiť? Moja práca nikdy nebola etická a Fleur vždy bola jej súčasťou. Už nie je čas vycúvať, nemáme žiadnu inú možnosť...

„Fleur, toto musí nejako klapnúť, ináč nás Enricco postrieľa rovnako ako Spencera," chopil som ju oboma rukami pred seba a prosebne som jej hľadel do očí. Táto, nie práve najvhodnejšia veta, ktorá v sebe ukrývala istú hrozbu, prebudila vo Fleur bojovníčku, v ktorú som celý čas dúfal.

„Musím to nejako zvládnuť," zachripela Fleur, „pochopila som, že to nemôže byť Valerie, ani nikto iný, kto by nás prezradil. Nemôžeme riskovať životy iných ľudí, preto plne rozumiem vašej požiadavke, pán Blackloir." Jej priamy pohľad bol v totálnom súlade s tým, čo vyslovila.

Po tejto vete som jednoducho žasol a s úsmevom som sa díval, ako sa takmer najhorší deň môjho života môže zlepšiť o 360 stupňov. Fleur bola viac než asistentka, bol to človek, na ktorého som sa mohol vždy spoľahnúť.

„Fleur, ďakujem ti, ani si nevieš predstaviť ako," tuho som ju objal, „sľubujem, že s tebou pôjde nejaká ochranka, a že ti Saul neskriví ani jediný vlások."

„Verím vám," zavzlykala Fleur, „tú nahrávku pre súd nejako spravíme".

„Vieš o tom, že si najlepšia asistentka na svete?" stále som sa usmieval.

„To neviete, kým nesplním svoju misiu...," dodala tajomne Fleur.

„Nazvime ju Misia F. Ako Fleur," zasmial som sa a stále ju od radosti pritískal. 

***

Cestou domov som sa cítil ako znovuzrodený, no zároveň som premýšľal nad tým, kto by mohol chrániť Fleur na jej „misii F". Zatiaľ mi nikto dôveryhodný nenapadal, možno by som si mal konečne najať nejakú SBS, tým by som si ušetril kopec problémov. Pustil svoje obľúbené jazzové inštrumentálne skladby a pri pomalých tónoch piana som sa prichytil ako premýšľam nad Rebeccou. Stále mi mysľou vírili spomienky na posledný večer. Dlhý, slaný, premáčaný bozk, ktorý mi rezonoval v hlave. Nič krajšie som doteraz nezažil. Žiadna extáza z mladosti sa nevyrovnala pocitom, ktoré vo mne spôsobovala táto žena. Napriek svojej povahe bohéma, som sa jej rozhodol napísať. Možno mi predsa len chýbala. Nikdy v živote sa mi nič podobné nestalo, a tak som netušil, či je to naozaj ten pocit alebo som len unavený zo všetkého, čo sa dialo navôkol. Predsa len som sa rozhodol, že ju konečne kontaktujem ako súdobý muž z 21. storočia. Thumb up, Theon, pomyslel som si sarkasticky.

18:25

Ahoj, aký si mala deň? T. B., odštartoval som začiatok našej konverzácie. Pridal som iniciálky ako nejaký staroveký spisovateľ. Pripadalo mi to pomerne vtipné, no zároveň na úrovni. Nakoniec som sa však len hlúpo škeril nad obrazovkou displeja, akoby do mňa vstúpil duch samotného Codyho Cunninghama.

Čakal som, že odpoveď príde čoskoro. Pri čakaní na správy od Rebecci som si zatiaľ objednal pizzu a sledoval doktora Housa. Mal som rád jeho nekonvenčné zmýšľanie. Kiež by mi to pomohlo vymyslieť vhodný plán, ako získať potvrdenie o vlastníctve zbrane od Spencera. Vedel som, že sexuálna hra nie je ideálna, no bola najpravdepodobnejšou verziou plánu na úspech. Tak veľmi som analyzoval Fleur a jej herecké schopnosti, až som takmer zabudol na blikajúci mobil a správy od Rebecci.

23:14

Ahoj, tu R. S. (ale to asi vieš, haha). Bol to celkom namáhavý deň, ale pomerne úspešný ... a ty, T. B.?

Zdalo sa, že moja trápna spisovateľská prezývka mala celkom úspech.

-----------------------------------------------------

Tak ako sa podľa Vás vyvinie chat Theona a Rebecci? Budem rada za Vaše komentáre. Píšte o všetkom, čo Vám je nejasné. Páči sa Vám dej? Máte radšej, ak píšem z Theonovho alebo z Rebeccinho pohľadu? Čokoľvek. Píšte, pýtajte sa alebo tu len hoďte srdiečko, aby som o Vás vedela. ♥

xoxo mysteriousgirl213

The sensual journalistWhere stories live. Discover now