43.

128 6 0
                                    

Ahojte, sensualisti! V poslednom čase vás tu vídam čoraz častejšie, čomu sa nesmierne teším. <33 Ďakujem za každé prečítanie či votes a verím, že máte príjemný začiatok školského roka! Ja pre vás mám opäť ďalšiu kapitolku, ktorá sa vám hádam spríjemní tieto septembrové dni. ♥ V tejto časti sa Theon pomaly dostáva do problémov ... 

***

„Počkaj, Becca. Znieš ako starý mních, ktorý rozpráva z vlastnej skúsenosti. Stalo sa niečo s Theonom?" začala odrazu Ivon a jej fialové mikádo sa prudkým spôsobom otočilo na moju stranu.

***

Rebeccin pohľad:

„Eh. Nebolo dňa, kedy by sa niečo nestalo," rezignovala som pri svojom tajnostkárstve a ruky som si priložila na spánky.

„Hovor," vybehla na mňa Ivon a ja som mala vôbec prvýkrát pocit, že som rada, ak sa niekomu môžem vyrozprávať.

Druhú časť nákupov sme teda venovali Theonovi a jeho nevyspytateľnému správaniu.

„Niečo skrýva," povedala napokon Ivon. „Theon má zrejme problémy otvoriť sa, ale pravdou je, že je aspoň sakra sexy," žmurkla.

„No to mi je zrejme na nič, ak mi neverí," povzdychla som.

„Čudujem, že si mu vôbec povedala o tom rozhovore s Deleanom," načrela tému opäť Ivon.

Najzaujímavejšie na tom bolo však to, že som napriek všetkému nepovedala celú pravdu ani svojim najbližsím priateľom. Zatajila som tajný e-mail, ktorý došiel Deleanovi do schránky, a rovnako som vynechala aj jeho drogový biznis. Koniec koncov, to, že ide v drogách bol predsa len Theonov úsudok. Nechápala som, prečo ma niečo na Theonovi priťahovalo tak veľmi, že som sa mu dokázala zdôveriť s niečím tak tajným napriek tomu, že on mi túto láskavosť nedokázal opätovať. Hnevala som sa sama na seba. Prečo som to vôbec urobila? Aké patetické a smiešne...

„Mala by si ho otestovať," navrhla diabolsky Ivon.

„Ako?" chtivo som vyzvedala.

„Buď ti povie pravdu alebo odídeš... jednoduché, však?" žmurkla na mňa ako keby vymyslela Danteho Božskú komédiu.

„Ja neviem," začala som. V hlave mi prebehli všetky tie skvelé momenty, ktoré som s ním zažila. Prvý večer vo Fantasii, prvý premáčaný bozk na pláži či tango uprostred najkritickejšej smotánky. Prinášal mi do života toľko nového a neopakovateľného. S nikým doposiaľ som sa necítila tak živo a šťastne. Konečne som začala žiť. Ako keby jeho blízkosť znamenala blahodarný balzam pre moju dušu. Už len pri spomienke na to, že by som ho už v živote nemohla znova vidieť, som sa cítila zvláštne.

„Ivon má výnimočne pravdu. Ak ťa vo svojom živote skutočne chce, nebude ti klamať. Zverí sa ti. Navyše, aký zmysel by malo chodenie s niekým, kto ti nedokáže povedať pravdu?" Jasonovi sa to hovorilo ľahko, no predsa len som si uvedomovala, že je na tom niečo pravdivého.

„Ale my spolu ani len nechodíme. Ja neviem čo sme," mala som pocit, že túto skutočnosť im musím pripomínať. Ja ani neviem, čo sme. Sakra. Ako hlúpo sa budujú vzťahy po dvadsiatke. Všetko je tak ťažké a neuchopiteľné. Nevieme, čo si myslí o nás ten druhý a naopak. Nenávidela som sa za to, ako chladná som sa stala po vzťahu s Fredericom. Bála som sa prejaviť radosť, smútok, lásku či nenávisť. Namiesto toho som sa radšej držala akejsi neidentifikovateľnej verzie mňa a Theona.

„Bože, Rebecca. Správaš sa ako malá. Buď ťa má skutočne rád alebo nech ide pekne krásne niekam veľmi ďaleko od teba. Inak mu vytrhám tie jeho prekrásne kučery z tej jeho prázdnej hlavy." Nedalo sa inak. Musela som sa zasmiať. Dokonca aj Jason sa prvýkrát za dnešný večer usmial.

The sensual journalistWhere stories live. Discover now