13.

266 17 4
                                    

Ahojte moji milovaní senzualisti! V poslednej dobe Vám veľmi ďakujem za podporu a za všetkých nových čitateľov. Nesmierne si to vážim a posúva ma to vpred. Aj preto tu je opäť nová kapitolka. Verím, že si ju užijete. ♥

w/love mysteriousgirl213


REBECCA:

„No a teraz mu pekne zavoláš," smiala sa Ivon a pokrčená guľôčka nadobudla už ako tak pôvodný tvar vizitky.

„Zabudni," riekla som so zvyškami odhodlanosti, ktoré som v sebe ešte bola schopná pozbierať.

„Tak načo si ju potom lovila?"

„Lebo si sa správala ako nejaký diktátor?" smiala som sa a hodila som po nej utierku.

„Becca, myslím to vážne," naliehala, a pritom zachytila letiacu utierku o svoje fialové tričko.

„Ivon, nemôžem sa predsa správať ako nejaký kuriér. Čo mu asi tak poviem? Ehm, ahoj Theon, vieš nechal si tu vizitku, tak skúšam, či je na nej uvedené správne číslo. No, len si to predstav. Nie som predsa zúfalá," vysvetľovala som rukami nohami.

„Neviem, čo sa dá považovať za viac zúfalé než chodenie s Fredericom, ale niečo na tom bude." Ach, nikdy nemala rada môjho bývalého a vždy mi to šikovne vedela pripomenúť. Najmä vtedy, keď som to absolútne nečakala. No vedela som, že to myslí len v tom najlepšom. Videla predsa, čo so mnou celý ten vzťah narobil, ak by som bola svoja kamoška, ani ja by som Frederica nemala rada. Nenávidela by som ho asi rovnako ako Ivon. Žiaľ moja perspektíva, nemôže byť nikdy objektívna, čo sa týka tohto vzťahu. Vždy budú existovať jemné ružové okuliare, ktoré si nasadím pri akejkoľvek Ivoninej výčitke. Nebrala som jej to však za zlé.

Navyše uznala, že nie je potrebné volať Theonovi. Trikrát hurá!

„Skúsime sa radšej pozrieť na jeho sociálne siete," lišiacky sa usmiala.

No uznávam, že po „benoficanovi" som nemala chuť šprtať sa v tom. Ivon, však bola až priveľmi rozbehnutá, a tak som ju nemohla nijako zastaviť. Liala do seba štvrtý pohárik Jacka a mne neostávalo nič iné, len si pripiť spolu s ňou. Možno mi to potom nebude pripadať až také otravné, pomyslela som si...

Ivon začala vyhľadávať na Instagrame všetky profily začínajúce menom Theon, a bolo ich tam veru požehnane.

Theonnick

Theon99

Theonb1 – O tomto sme si mysleli, že je ten správny, no vybehla na nás fotka akéhosi blondiaka, a tak sme ho razom zavrhli.

theon_black" to bolo tá správna voľba. Na maličkej miniatúre profilovej fotky som okamžite zbadala jeho magnetické oči, rovné línie obočia a kučeravé vlasy, ktoré sa vlnili na každú stranu. Neposedné, rovnako ako jeho ruky, prebehlo mi mysľou. Nepatrné myšlienky však razom zavrhla Ivon.

„Ach nie, doriti! Takto nič nezistíme," na jej tvári sa črtalo evidentné sklamanie z toho, že jej misia nevyšla podľa jej predstáv.

„Hm, súkromný profil," odvetila som akoby sa nič nedialo, „zdá sa, že sa naše pátranie týmto skončilo." Jedna časť mňa bola rada, že si strážil súkromie, a Ivon tak nemala šancu „prehrabávať sa" v jeho profile. Viem si predstaviť, čo všeličo by ju mohlo napadnúť, len aby som prebrala iniciatívu a dokončila začiatok piatkového večera. No druhá časť mňa chcela vedieť o Theonovi ... viac? Prečo si takto potrebuje strážiť svoje súkromie? Myšlienkami som opäť zablúdila k našej prechádzke. Nechcel priveľmi rozprávať o práci, dokonca mi nepovedal nič o svojej rodine. Theon, čo skrývaš? Cítila som sa ako Sherlock Holmes, ktorý musí za každú cenu zistiť, o čo sa jedná. Veď som svojím spôsobom aj Holmesom bola. Práca novinárky občas vyžaduje majstrovské skúsenosti detektíva.

Po fiasku na Instagrame vyprchal aj Ivonin entuziazmus, a plán, ktorým by ma nútila kontaktovať ho, sa zrútil ako domček z karát.

„Dobre Becca," uznávam, „že kontaktovať ho volaním, je dosť zúfalá možnosť." Zrútila sa na svetlý gauč a vyzerala ako malé čierne klbko nešťastia. Len zriedkavo som ju pozorovala v takomto rozpoložení. Nemala by som sa tváriť takto ja? Vôbec som netušila, prečo tak veľmi prahne po tom, aby sme sa s Theonom opäť stretli. Bol to len bezvýznamný večer. Ako tínedžerka by som sa vôbec niečím takýmto nezaoberala, s vekom však zrejme prichádzala akási zádumčivosť. A možno som len nikdy nestretla muža ako je Theon...

„Hm, to by som neurobila ani pod vyhrážkou smrti," súhlasila som a odpila som si pre zmenu z minerálky.

„Tak, čo budeme teda robiť?" chytala sa posledných slamiek.

„Ja neviem, Ivon. Bol to len jeden piatok. Jeden náhodný večer, ktorý pre neho ani pre mňa nič neznamenal. Nebudeme z toho robiť žiadnu vedu. Proste to nevyšlo a bodka. Neviem, prečo by som mala vytvárať nejaké zbytočné úsilie len tak pre nič za nič."

„To by nebolo „pre nič za nič" Becca," osopila sa na mňa, „ja som videla, ako si sa tvárila."

„Dajme si radšej Jacka," rýchlo som zmenila tému, „aj tak sa teraz potrebujem sústrediť na prácu. Nezabúdaj, že chcem, aby ma Mendoza povýšil." Povedala som, a popritom som do seba znova naliala za pohárik medového Jacka. Ach nie, odkedy svoje „problémy" zalievam alkoholom?

Popíjali sme takto až do polnoci. Fľaša Jacka ostala prázdna v kúte obývačky. Mala som pocit, že čím prázdnejšia je tá fľaša, tým viac myšlienok sa vynára v mojej hlave. Aj tie, ktoré som tak veľmi potláčala. Tie, ktoré mi tak veľmi tlačili na srdce. Jeho pery, jeho zamatový hlas, jeho ruky, ktoré si ma k sebe tlačili bližšie a bližšie. Cítila som to napätie medzi nami. Bolo medzi nami dusno ako pre letnou búrkou. Čakala som, kedy to napätie pretne blesk. Som si istá, že tým bleskom by bol bozk, ku ktorému sa schyľovalo. Som taká hlúpa...

„Nehnevaj sa Becca, ale musím ísť," Ivon prerušila moje sentimentálne myšlienky, „sľúbila som Benovi, že sa prejdeme po pláži v Santa Monice."

„Zrazu je z teba romantička?" jemne som sa usmievala.

„Čo iné mi ostáva ... aspoň pre začiatok," lišiacky sa usmiala.

„Tak ahoj," lúčila sa a tuho ma objala, „a rob s tým všetkým niečo."

„Beriem na vedomie aaa dobre sa vyspi, pretože „benofricano" čaká," kričala som jej do predsiene, kde sa obúvala.

„Ja už sa o neho nejako postarám," žmurkla a pomaličky zavrela dvere.

***

Akonáhle Ivon odišla, myseľ dala zelenú mojimmyšlienkam. A tak sa na mňa neustále valili. Naše skromné tancovanie,diskusia o znameniach... Neviem, jednoducho som chcela o ňom vedieťviac, než len to, že je blíženec. A tak mi v hlave skrsol hriešnynápad, ako ho kontaktovať. 

------------------------------------

Ako Rebecca kontaktuje Theona? Dajte mi vedieť v komentároch.

Ďakujem za každú podporu doteraz. Verím, že aj dnešná kapitolka sa Vám páčila a ostanete verní TSJ stále stále. Love youuu all. ♥♥♥

#staysensual♥♥♥

The sensual journalistWhere stories live. Discover now