Ahojte, dnešná kapitola sa mi pridávala veľmi príjemne, dúfam, že sa teda vám bude príjemne minimálne čítať! Love all of TSJ fans, budem sa tešiť na Vaše reakcie!
***
Colt Anaconda FW1997
„Je to vaša zbraň?" opýtal sa Rashford priamo Saula ignorujúc habkajúceho Snydera.
***
Theonov pohľad:
„Odkiaľ máte túto j*bnutú klamlivú nahrávku?" opýtal sa Saul pozbavený všetkej slušnosti.
„Je vaša?" Rashford ignoroval Saulovu otázku a dožadoval sa odpovede.
„Nie je," odpovedal Saul s kamennou tvárou.
„Ste si istý, že ak to pošleme na expertízu, nenájdeme tam vaše otlačky?" dobiedzal Rashford.
„Nie," sálou sa ozvalo ďalšie zhíknutie, „pretože títo bastardi narafičia aj zoznam registrovaných zbraní. Všetko je to klamstvo... Nik z týchto svedkov netvrdí pravdu. Sú to oni, ktorí by mali zhniť v pekle, nie ja!" jeho tvár horela hnevom, ktorý som doposiaľ na ňom nevidel a najdesivejšie na tom bolo to, že všetku zlosť sústredil mojím smerom.
Jeho advokát Phillip Snyder sa netváril o nič prívetivejšie. Zdalo sa akoby som mu nahrávkou z diktafónu vzal aj ten posledný vietor spod plachiet.
„Zbraň preveríme, pokračujte vy, pán advokát Snyder," Rashford mu tentoraz dal slovo.
„Môjmu mandantovi, Saulovi Spencerovi bolo celkom explicitne a jasne ublížené," dlaňou poukázal ešte stále na Saulove obväzy na ľavom dolnom chodidle.
„Kríva, je zranený, možno to bude mať doživotné následky a už nikdy poriadne nedošliapne na nohu."
Kiež by došliapol. K*kot. Nechal som si túto myšlienku radšej pre seba a jemne sa uškrnul.
„Jeho noha je v dezolátnom stave, a to všetko vďaka obžalovanému Enricovi Salomemu," Snyder sa snažil vyvolať desivú atmosféru. Namiesto toho však vyzeral ako akýsi nafúknutý škrečok, ktorý sa naparuje z neidentifikovateľných dôvodov.
„Námietka," ozval som sa, „hanenie dobrého mena."
„Tento muž už svojimi drogovými praktikami stratil každý kúsok dobrého mena, nemyslíte pán Blackloire?" Snyder sa vyškieral na náš stôl svojimi žltými zubami. Našťastie to ukončil Rashford.
„Pán Snyder, toto je súdny proces nie reality show," sálou sa ozval tlmený smiech súdnej poroty a mne akosi odľahlo.
„Prepáčte. Tu sú lekárske správy ohľadom mandantovho zranenia."
Ak by som bol na jeho mieste, snažil by som sa správať čo najprofesionálnejšie. Phillip Snyder sa však niekoľkonásobne nechal uniesť emóciami, a tak aj veľmi relevantný dôkaz, akým bola lekárska správa, mohol stratiť na dôležitosti.
Zatiaľ čo si súdna rada spolu so sudcom prezerali lekárske spisy, Snyder pokračoval v defenzíve Spencera: „Naši svedkovia Julian Ray a Jamie Uterrez taktiež dosvedčili, že pán Salome vedie drogový obchod. Ak sa vám ruky na fotografii od pána Uterreza nezdajú ako ruky Enricca Salomeho, potom vás presvedčí expertíza jeho metamfetamínu."
„Ďakujem. Nejaké dodatky?"
„Zvážte prosím aj prípady slečny Santos a Martinez. Navrhovateľ im ublížil nemalým spôsobom a rovnakým spôsobom ublížil aj môjmu mandantovi," v skutočnosti nebol Salome až takým chúďatkom, akým som ho v očiach súdu vykreslil, ale Laury a najmä Valerie mi bolo nesmierne ľúto. Zaslúžili si spravodlivosť.
ESTÁS LEYENDO
The sensual journalist
Romance„Cez obočie sa mu klenula výraznejšia rana. Bordová modrina so škrabancami sa vynímali na jeho krásnej tvári ako mesačné škvrny, ktoré som túžila zmazať svojimi bozkami. Bol zvláštne krásny, strapaté vlasy mu odstávali ako po čerstvej sprche a celko...