69.

45 3 0
                                    

Ahojte, opäť je tu nová kapitolka. Tento raz je Theon Blackloire na súde. Ako to celé dopadne? Sensualisti, začína prihorievať a bude to ozaj napínavé!

***

„Je to však veľký ryba, po zverejnení si dávajte pozor," škeril sa.

„Budem," odvetila som podozrievavo a ponáhľala som sa preč.

„Možno by som zvážil aj osobnú ochranu," dodal a ja som mala pocit, že sa kvalitne baví na môj účet. Pôvodné priateľstvo, ktoré som na malú chvíľu cítila, bolo razom preč.

„Ddovidenia," zmizla som skôr, než stihol povedať ďalšiu hlúposť, ktorou by mi opäť skazil náladu na bod mrazu.

***

Rebeccin pohľad: 

Ja som sa však chcela cítiť ako víťazka. Odolná, neoblomná a silná. Viktória, Xena či Kleopatra. Chcela som kráčať v stopách silných žien. Chcela som sa tak cítiť, no všetci muži, ktorých som doteraz stretla ma voči Deleanovi neustále považovali za nedostatočnú. Mala som toho dosť. Zabudnutý mobil, ktorý som od stupídneho Jasonovho príkazu zo strachu úplne vypla, som zapla rýchlosťou blesku. Nikto mi nebude diktovať, čo mám robiť...

11 zmeškaných hovorov. Theon Blackloire. V návale svojej najväčšej feminínosti som narazila na opätovné mužské atakovanie, tentokrát zo strany Theona. Čo sa to sakra deje?

Napriek najlepšie strávenej noci svojho života som voči nemu pociťovala jemnú zášť. Vedel o celom prípade Benjamina Deleana a ja som na oblátku ani netušila, koho bude obhajovať najbližšie dni na súde. Jeho tajnostkárstvo však vyvažovalo podmanivé správanie, a tak som namiesto sklamania pri spomienkach na včerajšok pociťovala slasť... Moja škorpiónska časť vo mne si neustále prehrávala našu noc, ktorá bola snáď najkrajšou v mojom živote.

„Chcem, aby na tento večer do smrti nezabudla," znel jeho túžobný tón, ktorému sa nedalo odolať. Kravata, ktorá mala pôvodne slúžiť ako formálny doplnok pre večierok Schuberta v La Plaza sa stala nástrojom môjho znehybnenia. Doriti, Becca. Teraz nemôžeš prichádzať o rozum, teraz nie je čas na dráždivé spomienky. A tak som namiesto túžobného hovoru späť naťukala len rýchlu sms.

R: Deje sa niečo?

T: Všetko je v poriadku, občas mám len priveľa fantázie. Odpovedal rýchlo a ja som túžila vedieť, čo myslel pod tou fantáziou.

R: Ako to myslíš? Rýchlo som naťukala.

T: Bál som sa, že sa ti cestou od Jasona niečo stalo.

R: Ach, zasa tá tvoja úchylka s Deleanom. Prekrútila som očami. Bolo síce milé, že sa o mňa bál či zaujímal, no jeho prehnané ochranárstvo voči Deleanovi bolo naozaj zbytočné.

T: To nie je úchylka, Rebecca. Odvetil mihom sekundy.

R: Okej. Odvetila som stroho, pretože som netušila čo mám dodať a ako by som ho mala presvedčiť o tom, že mi naozaj nič nehrozí.

T: Chýba mi tvoja prítomnosť v mojej spálni. Z čista jasna zmenil tému. Ak by mal Theon Blackloire nejaký štartovací balíček, pravidelné zmeny čohokoľvek by boli jedným z charakteristických znakov.

Neodpovedala som. Odrazu sa mi však v rukách rozvibroval telefón a aj som si teda nočnú prechádzku osamote veľmi neužila. Niežeby v L. A. nevládol chaos aj v nočných hodinách, ale ja som to považovala za príjemný zvuk, ktorý som vnímala ako relax. Každé mesto malo predsa svoje zvuky a svoj ruch.

The sensual journalistTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang