41.

104 7 0
                                    

Ahojte, sensualisti! Opäť sa vidíme pri novej kapitolke TSJ, ktorá vyšla presne po týždni. (To si hádam zaslúži aj komentár či votes hahahah.) Theon a Rebecca sú v niečom namočení až po uši. Zrejme to však nebude láska... Jeden z najzaujímavejších rozhovorov na vás čaká práve v tejto kapitolke. Verím, že sa vám dnešná epizóda bude páčiť. <33

***

„Mala by si sa s ním prestať kontaktovať," navrhol som stroho. Vedel som, že skôr či neskôr bude Rebecca mojou slabinou, ktorú sa niekto pokúsi využiť. Poznal som to z nie veľmi šťastného príbehy Avdotye Zaistev a odvtedy som ju už viac nedokázal oslovovať matkou.

„Nemôžem," šepla.

„Môžeš," zúfalo som oponoval. Vedel som, že to je úzka ulička, ktorá nás neprivedie k ničomu dobrému.

„Theon, musím vydať ten článok," jej zelené oči sa na mňa upreli celou váhou, „a postupne vyvracať všetko, až kým sa nedostanem k jeho drogovému biznisu." Jej pohľad bol skalopevný a moje vnútro priam vrieskalo. Nerob to Rebecca. Sakra, nerob to!

***

„Delean je silný muž, ktorý ťa nenechá robiť si čo chceš. Hlavne, ak máš v pláne špiniť jeho meno...,"

„Je to niečo, čo môže zmeniť moju kariéru, Theon, okrem toho, ako to vôbec môžeš tvrdiť, keď ho ani nepoznáš?" úpenlivo sa na mňa dívala a ja som nedokázal zo seba vyprodukovať nič racionálne.

„Nerob to," opäť som bez vysvetlenia zopakoval a pritom ju objal. Cítil som sa ako Judáš, ktorý pobozkal Ježiša s vedomím, že ho napriek tomu zradí. Neexistovalo totiž žiadne racionálne vysvetlenie toho, ako môžem poznať Deleana bez toho, aby ma potom nenávidela.

„Nič sa mi nestane, pokiaľ budeš na mojej strane. Právne, psychicky aj fyzicky," usmiala sa a ja som sa cítil akoby ma rezali.

Som zapletený do prípadu Enricca Salomeho. Potrebujem mu zmierniť trest. Som v podstate Deleanov najväčší nepriateľ. Bránim expanzii jeho trhu. Navyše predávam Salomeho perník.... Ak by si Delean zložil tento obraz, ktovie ako by sa mi pomstil.... Bolo toľko vecí, ktoré som jej túžil povedať, no nemohol som. Ako by som len mohol? Považovala by ma za zradcu. Z prípadu Salomeho vycúvať nemôžem a Rebecca by bola to posledné, o čo by som chcel niekedy prísť... Namiesto výlevu duše som len skrehnuto stál a v nepretržitom objatí dodal:

„Nič sa ti nestane, kým tu budem. Sľubujem." Cítil som sa ako pokrytec a vôňu sladkej vanilky som vdychoval ako keby to malo byť posledný raz, čo ju uvidím. Bol som tak sklamaný. Zo všetkých žien na svete, prečo to musí byť práve ona. Mal som mizernú náladu. Jej prítomnosť bola všetko, čo som chcel, no vedel som, že jej napriek tomu ublížim. Potreboval som odísť a všetko si premyslieť...

„Čo sa deje, Theon?" riekla vnímavá Rebecca a ja som si želal, aby nič z toho čo sa deje nebolo pravdou.

„Všetko je v poriadku," zašepkal som a privinul som si ju k sebe bližšie.

***

Rebeccin pohľad:

***

Tvárila som sa neutrálne no nedokázala som ignorovať to, že Theon sa správal akosi inak. Náhla zmena správania mi nedávala zmysel, no jeho pokojný výraz ma miatol. Je naozaj v poriadku alebo to len hrá? Čo ak si opäť iba namýšľam a vytváram svoje nereálne scenáre. Asi len nadmerne premýšľam. Jediné, na čo som bola pyšná boli moje dedukčné schopnosti. Nešlo o nové pobočky súkromných poisťovní, šlo o odborný drogový biznis. Predražené súkromné poisťovne boli len skvelou zákazkou, ktorá nefalšovane dobre dokázala preprať špinavé peniaze. Sviniar! Ja mu ukážem, kto je Rebecca Swan. Feminizmus nevymrel a stále žije. A ja si teda so všetkého najviac prajem byť ženou, ktorá ho položí na lopatky, zaumienila som si a nemienila som sa tejto myšlienky vzdať.

The sensual journalistWhere stories live. Discover now