Ahojte sensualisti, už som sa tešila, kedy Vám opäť pridám kapitolku. A táto je ozaj špeciálna, Rebecca a Theon sa totiž chystajú na galakoncert Caspiana. Čo všetko sa stane? Nenechajte si ujsť tento zaujímavý večer. ♥
Ďakujem všetkým novým čitateľom za podporu, vďaka Vám ma to stále baví. ♥
A teraz už enjoy kapitolku!
Theonov pohľad:
***
„Pretoč to," hlesol som popritom ako som sa plnou parou rútil cez štvorprúdovku.
Fleur neváhala a vzápätí sa ozvali vytúžené slová: „Ja, muž činu, Saul Spencer, som vlastníkom revolveru Colt Anaconda FW19997." Tieto slová pre mňa boli doslova vstupenkou do neba.
Iba žeby sa niečo skomplikovalo...
***
„Jupiiiii," vrieskal vzadu Cody ako zmyslov zbavený, „toto je moja najuveriteľnejšia herečka Avril!" Tá medzitým zo svojej bezodnej kabelky vytiahla kašmírový sveter, rýchlo si ho na seba navliekla a zakryla tak otrhaný vyzývavý čierny outfit. Opäť pôsobila ako zraniteľná Fleur. Napriek Codyho zvláštnym pokrikom sa nedokázala ubrániť radosti z úspechu. Žiarila, usmievala sa a do nepatrnej popovej hudby si vyklopkávala na rímse Candynho okna rytmickú melódiu.
„Zvládli sme to, pán Blackloir. A ďakujem aj tebe ... Cody," hodila napokon plachý pohľad do zadnej časti auta.
„No, už som si myslel, že ma nikdy nepochváliš," povedal a jemne si pritiahol rastafariánsku čiapku k čelu, oči mu pritom žiarili chlapčenskou radosťou.
„S týmto budeme na súde v bezpečí," analyzoval som, „zdá sa, že nie si len sekretárka, ale aj herečka, scenáristka a kaskadérka. Mal by som ti zvýšiť plat." Fleur sa iba nečujne pomrvila na sedačke a usmiala sa.
„Zrejme mám skryto rada adrenalín," odvetila s jemnou iskrou v hlase.
„A tá historka o poľovačke so starým otcom. To bolo mega," uznanlivo vyzdvihol Cody.
„V skutočnosti som až tak nemusela klamať. S dedkom sme ozaj strieľali z brokovnice a párkrát som s ním bola aj na poľovačke," žmurkla.
„To ma celkom prekvapuje," prekvapene som sa na ňu otočil.
„No, toho diviaka som nezabila. V skutočnosti som nikdy nezabila ani bažanta. Vždy mi bolo strieľanie zvierat tak trocha proti srsti, no strieľanie do terčov bolo mojou záľubou. Bola som skutočne presnejšia ako moji bratia. Vlastne, bola som veľmi dobrá," povedala s jemnou hrdosťou.
„To je celá Avril, nežná, ale presná. To je veru nebezpečná kombinácia," Codyho poznámky vyvádzali z miery nie len Fleur, ale dokonca aj mňa samotného. Nespoznával som ho. Takto pri ženách doposiaľ nikdy nehovoril. Zrejme to budú len nejaké dojazdy z marišky, pousmial som sa.
„Viete čo? Mali by sme to poriadne osláviť!!! Čo tak veľká žranica u mňa doma? A to myslím doslova. Koláče, pizza, cheesecaky, steaky, šaláty, aperitív. Objednám všetko, čo si budete priať!"
„Anooooo," reval nadšene Cody.
„Tak teda dobre, pán Blackloir," povedala o čosi umiernenejšie Fleur.
Dúfal som, že dokážu privítať ešte jedného milého hosťa, pretože bol jediný, komu som skutočne túžil darovať všetku radosť...
Ahoj, túžiš dnes spoznať môj apartmán? Napísal som Rebecce mierne provokačnú správu dúfajúc, že ju trošička pohorším.
YOU ARE READING
The sensual journalist
Romance„Cez obočie sa mu klenula výraznejšia rana. Bordová modrina so škrabancami sa vynímali na jeho krásnej tvári ako mesačné škvrny, ktoré som túžila zmazať svojimi bozkami. Bol zvláštne krásny, strapaté vlasy mu odstávali ako po čerstvej sprche a celko...