Ahojte, sensualisti! ♥ Opäť Vám prinášam novú kapitolku a verím, že sa Vám bude páčiť. Nezabudnite komentovať <33. Ďakujem za všetky nové prečítanie, extrémne si to vážim!!!
Theonov pohľad:
Onedlho som otváral kľučku na dverách kancelárie. Známa silueta Fleur sa črtala v priesvitných dverách, keď som ich však otvoril, takmer som onemel.
„Mhm, Fleur si to ty?" skutočne som sa čudoval.
„Vravela som, že to bude zvodné, pán Blackloir," placho, no s iskrou sa usmiala. Stála predo mnou iná Fleur. Zvodná, podmanivá žena s nádychom nefalšovanej rockerky. Jej svetlé vlasy boli zviazané do pevného drdola. Jej belasé oči žiarili pod sýtym tmavým líčením. Na perách sa jej leskol bordový rúž, cez ktorý presvital biely rad žiarivých zubov. A jej telo? Fleur akoby zabudla na svoje jemné a krehké vyžarovanie a tentokrát ju zdobili kratučké minišaty. Nemohol som však tvrdiť, že by sa mi to nepáčilo. Saul Spencer bude s istotou vo vytržení, pomyslel som si. Zvyčajne krehká sekretárka pôsobila tentokrát vyššie a odvážnejšie. Vlastne, celkovo na mňa pôsobila ako nespútaná sexy žena, ktorá sa až priveľmi podobala na dobre známu rokovú speváčku Avril Lavine.
„Skutočne pôsobivé," dostal som zo seba. Fleur naozaj predbehla všetky moje očakávania. Začal som dokonca pochybovať, či som ju skutočne za tie roky spoznal. Čo ak je toto časť jej pravej osobnosti, ktorú decentne zakrýva béžovými svetríkmi či slušnými kostýmami?
„Musím Vám však povedať, že sa v tomto necítim najlepšie. Išla som nakupovať so svojou vzdialenou sesternicou Ivon," dodala zahanbene. Po tejto poznámke mi boli zjavné hneď dve veci. Fleur predsa len nemala žiadne sexistické sklony a iba jediná Ivon dokáže vymyslieť takýto rebelský outfit.
„Prečo sa tak tajomne usmievate, pán Blackloir?" opýtala sa zneistená Fleur.
„Nič. Len drobná príhoda," v hlave mi preblesli útržky Ivon a jej latexového korzetu v bare Fantázia. Nemohol som sa mýliť, Fleurina sesternica je určite Ivon Ximenez. Už len z jej mena vyžarovala dávka neštandardnej energie. Nemal som však čas premýšľať nad týmito nečakanými konexiami. Saul Spencer a nahrávka čaká. Nič nemohlo v tejto chvíli vyjsť nazmar.
„Tak teda, budem mať nejakého osobného strážcu? Mám totiž mierne obavy o svoju bezpečnosť," neisto vyzvedala a pritom si nervózne uhládzala minišaty.
„Pôjdem s tebou ja," pokojne som odpovedal. Doktor House mi predsa len priniesol do života nejakú inšpiratívnu myšlienku, a tou bolo, že sa mám do všetkého pustiť sám, lebo niet nikoho iného, kto by to zvládol lepšie. Smutné, že ja i House sme boli egomaniaci, ktorí uverili tejto možnej nepravde. Bol som však pevne rozhodnutý, že to nik iný okrem mňa ani nemôže byť.
„V poriadku. Takže po celom tom príbehu nenávisti medzi vami a Spencerom si myslíte, že je bezpečné zaparkovať pred Legends vaše drahé auto?"
Fleur bola vždy praktická žena. Aj v tomto vyzývavom outfite jej to myslelo oveľa viac ako mne, a preto bola v mojom živote vždy taká potrebná.
„Zaparkujem za rohom," navrhol som.
„Ako budete vidieť, že som v bezpečí?" bombardovala ma ďalej, „navyše sú tam presklené okná, z ktorých vás môže zahliadnuť."
Fleur svojimi otázkami rúcala môj pôvodný plán. Zrejme mi doktor House nepomohol v stratégii ako som očakával. Nakoniec to bol aj tak len neštandardný čudák. Nepopieral som však, že som ním možno bol aj ja.
„Musíme zmeniť plán," navrhol som nečakane, presne ako bolo v mojej povahe.
Fleur namiesto otázky tentoraz napäto čakala.
YOU ARE READING
The sensual journalist
Romance„Cez obočie sa mu klenula výraznejšia rana. Bordová modrina so škrabancami sa vynímali na jeho krásnej tvári ako mesačné škvrny, ktoré som túžila zmazať svojimi bozkami. Bol zvláštne krásny, strapaté vlasy mu odstávali ako po čerstvej sprche a celko...