KLASİK BAŞLAYIP
AKSİYON ve DRAM
ARADA +18 OLACAK
BÖLÜMLER VARDIRYORUMLARINIZ BENİM İÇİN EMİNİM FAYDALI OLACAKTIR......
HAKARET İÇERİKLİ OLMADIĞI TAKTİRDE......
Güneş yetimhanesi 2019
"Hayır bırakın beni, bırakın,istemiyorum, bırakın.Kahramanım kurtar beni ,kurtar..HAYIRRRRR" İşte yine oldu.Yine kabuslar ve ben .bu hep böyleydi.7 senedir nasılsa şimdi de devam ediyor.
Ben Zeynep Öztürk.17 yaşında,18 yaşına 4 ay sonra girecek sıradan bir kızım.Belkide sıradan değilim bilmiyorum. Çünkü hatırlamıyorum.
Ayaklarımı ranzadan sarkıtıp sürüye sürüye yetimhanenin banyosunun yolunu tuttum.Yine geç saatlere kadar ders çalıştığım için geç uyandım.Ne kadar geç yatarsam o kadar az süre kabus görüyorum.
Banyoda elimi yüzümü yıkayıp enseme yapışan saçlarımı havalandırdım.Merdivenden aşağı inip yemekhaneye girdim. Kızların çoğu kahvaltıyı bitirip dedikoduya başlamış bile. Tabağımı alıp biraz peynir,zeytin, domates koydum. Tabağımı gören Selma abla gene kaşlarını catıp ellerini beline koydu. İşte dedim geliyor azar ki dediğim gibi Selma abla başladı" Zeynep bu ne? Kızım bu kadar şeyle doyulur mu? "Dedi. Hemen yavru kedi bakışlarımı Selma ablaya yolladım" Ama sultanım gerçekten yetiyor bu kadar yemek bana. Hem erkekler zayıf kızlardan hoşlanıyor"dedim. Selma abla cık cıklayip "seni bilmesem erkeklere bayılıyorsun diyeceğim Zeynep. Kızım kaç sefer okulun müdürü aradı erkekleri dövdüğün için" dedi. Bunu o kadar komik söylediki dayanamayıp gülmeye başladım.
Yanımda bizi dinleyen kızlarda gülmeye başlayınca Selma abla daha çok kızdı bana. Yanına yaklaşıp hemen yanaklarını sıkmaya başladım."Kızma sultanım haklısın ama ne yapayım onlarda bu kadar ısrar etmesinler. Hayır diyorum anlamıyorlar. Ben ne yapayım" dedim.
Hemen bana karşı yumuşayıp"Seni o karate kursuna gondermemeliydik " diyerek kafasını sallayarak gitti. Bende kahvaltımı alıp kızların yanına geçtim.
Beni gören kizlar kafalarını çevirip günaydın dedi. Yanlarına oturdum ve onlarda kaldıkları yerden dedikoduya devam etti. Çünkü alışmışlardı her sabah Selma ablayla atışmalarıma. Nisanur ve Dilek en yakın arkadaşlarım,canlarım,kardeşlerim.
" Kızım duydun mu 12/A dan Egemen, sınıfındaki Periyle çıkmaya başlamış" dedi Nisanur."Evet duydum . Çok yakışıyorlar birbirine zaten. Sonunda Egemen açıldı,yazık çocuk 9. Sınıftan beri aşıktı" dedi Dilek. Onlarda benim gibi erkeklerden uzak duran kısımdalar . Şimdiki tek hedefimiz iyi bir üniversiteyi kazanmak çünkü. Erkekler değil.
Ben uluslararası halkla ilişkiler, Nisanur sınıf öğretmenliği,Dilek çocuk gelişimi istiyoruz ve bunun için çok çalışıyoruz.
"Vay vay vay. Bakın kim uyanmış . Ne oldu süper zeka kızılımız uyanamadi mı? Zahmet etmeseydin biz kahvaltını getirirdik yatağına prenses " diyerek her zamanki gibi bana sataşan Alev ve tayfası gene dikildi karşıma. Kendilerinin tek amacı zengin koca bulmak olan bu tayfa kıskançlık dolu duygularla hep bize sataşır.
"Günaydın Alevciğim. Sana zahmet vermek istemedim. Malum her sabah yüzüne 1kilo boya sürmek kolay değil " diyerek yüzüme sahte bir gülümseme yerleştirdim. Kizlar yanımda kıkırdaken Alev yüzü mor bir şekilde arkasını dönüp tayfasiyla beraber yemekhaneden çıktı.
" Hayır anlamıyorum. Hergun bize sataşıyor,yüzü mosmor olup gidiyor. Bizle ne derdi var anlamıyorum " dedi Nisanur." Ne olacak gözüne kestirdiği zengin çocuk Zeynep'le ilgilenince kudurdu haspam" diyerek yanıt verdi Dilek. Onlara hadi kalkın bakışı atarak masadan kaldırdım. Evet bakışlarla anlaşıyoruz. Yatakhaneye gidip okul formasını giyerek cantamizi hazırlayıp aşağıya indik.
" Hadi bakalım okul bizi bekler " diyerek kızlarla gülerek okulun yolunu tuttuk.
Evet ben Zeynep. Yetimhanede bana verilen ismiyle şu anda yaşayan Zeynep Öztürk. Yazın bulduğu her işte çalışıp para kazanan,aynı zamanda yaz döneminde ingilizce ,Fransızca , Almanca,dans ve karate kurslarına katılarak kendini geliştiren,zeka seviyesi diğerlerine göre yüksek , kızıl saçlı , yeşil gözlü, atarlı ve lafını esirgemeyen kızım. Bakalim geleceğim ne gösterecek bana. Unuttuğum 10 yaş öncesini hatırlayacak mıyım???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİMİM BEN?
Teen Fiction#### Yetimhaneye nasıl geldim bilmiyorum.Kimim bilmiyorum.Ailem kim bilmiyorum.Ben kimim bilmiyorum.Ama tek bildiğim bir gün hatırlayacağım.Kim olduğumu bulacağım. #### Yetimhaneye geldiğinde 10 yaşındaydı. Geçmişi bir gecede silindi hafızasından. K...