22. BÖLÜM

765 21 3
                                    

Multimedya: MİRAN KARADAĞ

İYİ OKUMALAR

İnanamıyorum bu olanlara. Şu an Baran dudaklarıma kapanmış bir şekilde beni öpüyordu. Ne yapacağımı bilemez haldeydim.

Ne zamanki kendime geldim, Baran'i kendimden uzaklaştırmaya çalıştım. Ne yapacağımı anlamış gibi beni kendine daha çok çekti. Yüzümü sıkıca tutup dudukları ile dudaklarımı aralamaya çalıştı. İzin vermeyip daha çok çırpındım.

Baktım ayrılmıyor son çare bacak arasına tekme attım. İnleyerek geri çekildi. Eliyle bacak arasını tutuyordu.

"Ahhh.... Güzelim ne yaptın. Gitti çocuklarımız. Öldürdün onları " demez mi?

Ona aldırmayıp arkamı dönüp koşmaya başladım. Şahmerana atlayıp hızla uzaklaştım. Rüzgar yüzüme vururken olanlar bir bir aklıma geliyordu. Lanet olsun... Nasıl yaptım ben bu mallığı.. Nefret ediyorum bu huyumdan. Sinirlenince her şeyi bir anda söylüyorum.

Nasıl geldiğimi anlamadan kendimi konakta buldum. Şahmeranı adamlardan birine verip hızla konağa girdim. Mervan dede ve Rojda hanımağa beni bekliyordu.

"Kızım ne oldu? Baran sana bir şey mi dedi? Bir şey mi yaptı?" Dedi Mervan dede.

"Kızım soluk soluğa kalmışsın. Gel otur hele. Soluklan." dedi Rojda hanımağa.

"Yok iyiyim ben. Sonra konuşalım olur mu?"diyerek hızla yukarı çıktım. Hızla odama girip kapıyı çarptım. Sakin olmak için ellerimi dizlerime dayayıp soluklandim. Kafamı kaldırdığım da benim odamda bizimkiler vardı.

"Daha yok muydu. Konaktaki diğer insanlarıda çağırdaydınız. Bu kadar kişi az olmuş"dedim.

"Seni merak ettim can içim. İyi misin?"dedi Defne.

"Kız bu ne hal. Arkandan Baran abi mi kovaladı? Soluk soluğa kalmışsın."dedi Alperen .

"Abim ne oldu söylesene. Ne yaptı Baran sana"dedi Miran abi. Dilek yanındaydı. Sanırım pansuman yapıyordu.

"Abi bir durun kendime geleyim. Öyle bir mallık yaptım ki ben. Kendimi kesip olduresim var."diyerek Yağız'in yanına oturdum. Yağız hemen beni kollarına aldı.

"Anlatsana Doğa ne oldu? Miran abi ,Baran abiyle gittiğini söyledi."dedi Ebru.

"Söyle oldu. Biz Baran'la tartışıyorduk. Sonra ona dedim ki git ,Sibel gibi kızlar çoktur sende, beni çabuk unutturur dedim. O da ben seni istiyorum,sana aşığım dedi" diyerek bizimkilere baktım.
Ama hiç birinde bir tepki yoktu.

Ahhh... Diye bir ses geldi. Başımı çevirdiğimde Miran abi dudağını tutuyordu.

"Hatun yavaş ama yaaa. Valla dövüşürken canım bu kadar yanmadı" dedi.

"Sus Miran .. Daha fazlasını hakediyorsun sen. Su suratına bak. Çarşamba pazarına dönmüş."dedi Dilek.

"Sen bir de karşı tarafı gör hatun"demez mi? Dilek bu sefer de kaşına sinirle pamuğu bastırdı.

"Abi ne demiştin. Dilek bana kıyamaz dedin değil mi? Gerçekten hiç kıyamıyor sana haklısın"diye dalga geçtim.

"Haklıymışsın Doğa. Tersi çok pişmiş bu hatunumun." Dedi.

"Kız Miran abiyle uğraşmayı bırak. Sen ne yaptın Baran abi öyle deyince"diyerek sordu Nisanur.

"Ne olacak bende sinirliydim. Bende sana aşığım. Onun için sana bu kadar kırgınım. "Dedim. Ama onda bile tepki vermediler.

KİMİM BEN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin