Baran'in Anlatımı;
Aramalarımız devam ediyor. Ama Doğa taksi yerine metroya bindiği için biraz yavaş ilerliyordu. İnebileceği durakların tüm kamera kayıtlarına bakılıyordu. Bazıları kayıtlar silinmişti. Elimizde olan kayıtlarda aramakta iğneyle kuyu kazmak gibiydi. Yinede pes etmedik,aramaya devam ettik. Mağazadan ayrılırken yanında iki kız,iki erkek vardı. Onlarında araştırması yapılıyordu.
Babam ve Tolga amca birşeyler karıştırdığımızın farkındaydı. Çünkü Murat amcayla devamlı gizli saklı konuşuyorduk. Ama anlatmadığımız için birşey yapamıyorlardı. Bende işle kafamı oyalıyordum. Zaten şimdiye kadar Doğa'yı bulmak için, güçlü olmak istedim. Güçlü olduğum zaman onu bulmam daha kolay olacaktı. O yüzden bu yaşıma kadar sadece derslerle ilgilendim. Her yaz babamın yanında en alt kademeden baslayarak çalıştım. Eğer kendime bir uğraş bulmasaydım, Doğa'yı düşünmekten kafayı yerdim.
Genç yaşta başarılı olduğum için bugün yapılacak olan Genç İş Adamları dalında ödül alacaktım. Dedem, babannem, Doğa'nın dedesi , babannesi beni telefonla arayarak tebrik etti. Benimle gurur duyduklarını söylediler. Kolay değil 24 yaşındakiler eğlence, kızlar peşinde koşarken ben şimdiden başarılı işlere imza atmıştım. Şimdiye kadar hiç sevgilim olmadı. Kimseyle beraber olmadım . Çünkü tek düşündüğüm Doğa'ydı. Kimileri bu duruma takıntı desede,ben sevgi diyorum .
Kol düğmelerini takıp annemlerin yanına indim . "Yavrum hazır mısın"dedi annem.
"Hazırım annem. Diğerleride hazırsa çıkabiliriz."dedim.
"Hazırlarmış bizi bekliyorlar bahçede. Oyalanmadan çıkalım"dedi babam.
Doğa'nın olayından sonra daha önce Gölbaşı'nin biraz ilerisinde, ormanlık bölgede bir arazide, iki site yaptırdı Murat amcalar. İlk site de sadece bizim sahip olduğumuz villalar vardı. Murat, Tolga amca bir yerde, biz karşı villadaydık. Dedemler gelince zaten bizde kalıyordu. Bazı villalar boştu. Evlenince orada oturacaktık. Çalışanların kaldığı evlerde bu sitenin ayrı yerindeydi. Çevremizi yüksek güvenlikli duvarlarla çevirdik. Bir daha kotu bir olay yaşanmasın diye. Biraz ilerimizde de çok katlı lüks siteler inşaa ettirdiler.
Biz bahçeye çıktığımızda Murat ve Tolga amcamlar hazır bekliyordu. Tabi yanlarında Can, Mert, Ebru ve Defne de vardı. "Bayanlar bu ne şıklık. Biz bu akşam size bakanlarla kavga etmek istemiyorduk. Şimdi ne yapacağız."dedim.
İpek ve Leman teyze bu dediğime gülerken,Tolga ve Murat amca homurdanıyorlardı. Çünkü gerçekten eşleri güzel kadınlardı.
"Dedim sana böyle giyinme diye. Bak Baran da söyledi. Artık sana bakanları dövünce kızmak , yatağı ayırmak yok karıcığım"dedi Murat amca. Tolga amcada kafasını sallayarak" Abime katılıyorum. Aynı şey senin içinde geçerli sevgilim."dedi. Birazdan fazla kıskançlık yaptığımız doğru . Oda sevgiden geliyor zaten. Hem Leman teyze, İpek teyze ve annemin kıskançlığı yanında bizimki çok az sayılır.
"Hadi arabalara geç kalıyoruz"dedi babam. Diğerleride onu onaylarak arabalara yürüdü. Defne arabalara giderken yanıma gelip"Baran abi seninle gelebilir miyim"dedi. Biliyorum son durumları konuşmak için istiyor. Onu onaylayıp sürücü tarafına geçtim . Hep birlikte yola çıktık.
Defne daha fazla dayanamadı."Abi bir gelisme var mı?"
"Yok güzelim aramalar devam ediyor. Biliyorsun metroya bindiği için işimiz zor. İnebileceği her durak tek tek inceleniyor. Gidebileceği yerler, sokaklar. Onun için bu kadar uzun sürüyor"
"Off keşke taksiye binseydi. İşimiz kolay olurdu. Ne güzel olurdu"
"Keşke güzelim . Ama merak etme Allah'ın izniyle bulacağız "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİMİM BEN?
Teen Fiction#### Yetimhaneye nasıl geldim bilmiyorum.Kimim bilmiyorum.Ailem kim bilmiyorum.Ben kimim bilmiyorum.Ama tek bildiğim bir gün hatırlayacağım.Kim olduğumu bulacağım. #### Yetimhaneye geldiğinde 10 yaşındaydı. Geçmişi bir gecede silindi hafızasından. K...