43. BÖLÜM

378 12 1
                                    

İYİ OKUMALAR

Yaz iyice gelmiş,Dilek için düğün hazırlıkları çoktan başlamıştı. Onların okulunun bitmesine az kalmıştı. Sadece Dilek değil,bu esnada Defne ve sevgilisiyle yeniden barışan Nisanur'un isteme törenide olmuştu. Aileler, hepsi bu yaz düğün yapmak istesede babam şiddetle karşı çıkmıştı. Ben kızlarımın hepsini aynı anda evlendiremem, aynı anda onlarsiz olamam demişti. Şükür ki buna saygı gösterip birşey demediler. Yazın başında Dilek,yaz sonunda tıpkı bizim gibi Defne evlenecek,Nisanur ise anca bahara kalmıştı düğünü....

Düğün hazırlıkları,şirket,Baran derken çok yoruluyordum. Gerçi bunlar hoş yorgunluklardi. Kardeşim için herşeye değer.Birde Emir bin Zübeyir bizi otel için davet etmişti. Daha oraya gidip herşeyi yerinde görecektik. Baran'ın aklına adamın yaptıkları geldikçe,hala küfür ediyordu. Ben işten erken çıkıp eve geçmiştim. Sağolsun Baran ayakta uyuduğumu görünce halime acıda eve erken gönderdi beni.

Bahçeye girdiğimde annemgil bahçede sohbet ediyordu. Beni yanlarına çağırsada,yorgun olduğumu söyleyip evime geçtim. Kısa bir duşun ardından elime taragi alıp banyoda saçımı taradım. Şimdi kurutmakla ugrasamazdim hiç. Tarağı çekmeceye geri koyarken dikkatimi pedler çekti. Bunca koşturmaca arasında farkına varmamıstim ama uzun zamandır regl olmuyordum. Telefonumdan tarihleri kontrol ettim. Tamda düşündüğüm gibi iki aydır regl olmuyordum. Hemen dolabın bana ait olan tarafına geçip,Baran'dan gizli aldığım hamilelik testini elime aldım. Baran'dan gizleme sebebim ise eğer aldığımı görürse her gün yaptırırdı bana.

Banyoya geçip gerekli hazırlıkları yapmaya başladım. Banyo bulunan dolaba testi koyup beklemeye başladım. İçimde korku,heyecan,endişe ,sevinç gibi duygular birbirine karışıyordu. Şimdiye kadar bu konuda şüphe etmeme sebebim,ne mide bulantısı vardı,nede baş dönmesi. Hoş her hamile kalan bunu yaşayacak değil ya. Aradan beş dakika geçtikten sonra teste baktım. Çift çizgi çıkınca ,istemsiz ağlamaya başladım. Bu habere bizimkiler çok sevinecekti,ama en çokta sevgili kocam...

Bu haberi her nekadar şimdi söylemek istesemde hem yorgundum,hemde bu haberi ilk Baran'a soyleyecektim. Tüm delilleri ortadan kaldırarak yatağa geçtim,yorgunlukla hemen uyuya kaldım.

Gözlerimi açtığımda akşam olmuş hava kararmıştı. Daha uykum vardı ama yanımda sırtını bana dönerek oturan baran'ı farkettim.

" Aşkım ne zaman geldin sen? Hem saat kaç" Beni duymadı. Yatakta yanına yanaştım. Elinde durmadan çevirdiği kutuya bakıyordu,bir taraftan da stresle ayağını sallıyordu. Elindeki kutunun test kutusu olduğunu zannettim uyku sersemi,ama onu yatağın altına gizledigim aklıma gelince birazda olsa rahat nefes aldım. Koluna dokunarak seslendim. Yavaşça başını bana çevirdi. Gözlerinde gördüğüm hayal kırıklığı şaşırmama sebep olmuştu.

" Sevgilim bir şey mi oldu söylesene."

" Bilmem belki de olmuştur. Bunu sen söylemek istermisin Doğa"

" Canım inanki söylediğinden bir şey anlamadım. Açıkça söylesene ne oldu?"

" Olan şu . Meğer benim çok sevgili karıcığım benden gizli doğum kontrol hapı iciyormuş. Ama ben kimim ki değil mi? Bu konuda benim fikrimi neden alasinki değil mi?" Kutuyu kucağıma atıp bana bakmaya başladı. Şaşkın bir şekilde kucagimdaki kutuya bakıyordum. Ben bunları önceden kullanıp ,evlenince bırakmıştım. Nereye koydugumu bile hatırlamıyordum. En son hamilelik testinin olduğu yerdeydi. Tabii ya, kesin onları alırken yere düştü, şaşkınlıktan farketmedim bile...

" Aşkım bak düşündüğün gibi değil. Dinle sana anlatayım" Tam konuşmaya başlayacaktım ki sözümü kesti.

" Sadece şunu söyle. Bunları kullandın mı? Kullanmadın mı?"

KİMİM BEN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin