17. BÖLÜM

770 25 2
                                    

İYİ OKUMALAR

Bende isterdim sabah odama dolan güneş ışığıyla uyanmayı. Bende isterdim kuş cıvıltıları ile güne başlamayı. Bende isterdim güne mutlu bir yüzle uyanmayı. Ama her istediğimiz olmuyor malesef. Bende güne Alperen'in o bet sesiyle uyandım. Başımda durmuş şarkı söylüyor. Hemde iğrenç sesiyle. Biri lütfen ona sesinin çirkin olduğunu söylesin.

Yazdığım mektupları teker teker yakacakmış.

Benim gibi yakışıklıya acımadan vuracakmış

Benim gibi yakışıklı birini hemen bulacakmış.

Aman çokta götümde, canıma minnet...

Gözümün tekini açıp ona baktım. Bir elinde tarağım,kendine mikrofon gibi yapıp,saçma bir şekilde dans ediyordu. Birde şarkıyı kendine göre uyarlayıp söylüyordu. Güzelim şarkıyı mahfetti.

Elimle destek alıp yatağımda oturdum. Alperen'e bakarak"Allah aşkına söyle ben ne günah işledim de sen bana bu işkenceyi yapıyorsun. Kimin köpeğine hoşt dedim. Kimin ahını aldım. Hangi garibanı sevindirmeden geçtim."dedim.

Alperen sanki ona birşey söylemişim gibi" Günaydın sekerparem, ne kadar güzel bir gün değil mi?" dedi.

"Ne istiyorsun Alperen . Neden sabah sabah daha afyonum patlamadan ,beni uyandırıyorsun."dedim çatallı sesimle.

Bana burun kıvırarak baktı. "Şu sese bak, şu tipe bak. Buraya çocuk girse canavar diye arkasına bakmadan kaçar yemin ederim" dedi.

"Peki benim canım arkadaşım sen neden kaçmıyorsun?"

"Ah ah.. Seviyorum seni.Kiyamiyorum .. Hep ondan.. Ah benim bu vicdanlı yüreğim. Arkadaşımsın diye kaçmıyorum."dedi.

"Hadi kalk,kalk. Daha kahvaltı yapıp,sonuçlara bakacağız."dedi . Ellerimden tutup çekerken.

"Bıraksana oğlum beni yatacağım daha ben. Hem kızlar uyuyordur. Git o güzel sesinle onları uyandır" dedim. Şimdi kızların başını yakmış gibi oluyorum ama ne yapayım uykum var..

"Onlar çoktan kalktı, ben geldiğimde kahvaltı hazırlıyorlardı. Bir sen varsın uyuyan , Maşallah sende camış gibi uyuyorsun."

"Sen niye geldin bu saatte. Sen hayatta kalkmazsın . Hele tatillerde akşamı bulur uyanman."dedim tek kaşımı kaldırarak. Kesin bir boklar yedi bu. Yoksa gelmez bize bu saatte..

"Şimdi şöyleki ekmekli kadayıfım. Abim beni arıyor olabilir. Ondan size kaçtım."

"Ne yaptın Ertuğrul abiye. Ulan adam senden ne çekiyor. Bir huzur ver şu adama. Söyle ne yaptın da çıldırdı."dedim.

"Aman oda Baran abi gibi hep sinirli. Ben ne yapsam kızıyor. Sadece ufak şakalar yapıyorum. Hemen kızıyor."

"Anlat hadi ne oldu."dedim. Gelip yatağıma yanıma oturdu.

"Şimdi ben odasına gece gizlice girdim. Yatağına oyuncak fare koyacaktim. Biliyorsun görünce kaşınmaya başlıyor. Neyse fareyi koydum. Telsizi yanındaymış. Aldım onu odama geçtim. Başladım konuşmaya MERKEZ ORADA MI HERKES dedim. Sonra SEVİYORUM MERKEZ SEVİYORUM dedim. Abim odama bir hışım girdi."diye anlatırken gülmeye başladı.

"Ama o halini görmen lazımdı Zeyno . Bir taraftan kaşınıyor. Bir taraftan bana kızıyor . Sen benim telsizi nasıl alırsın diye. Meğer arkadaşları arayıp haber vermiş buna. Neyse elinden zor kaçtım. Kendimi banyoya kilitledim. Sabah o uyanmadan evden kaçtım. Yani bir kaç gün burdayım. Sağolsun Lemancıgım beni dışarıda bırakmadı."dedi.

KİMİM BEN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin