15. BÖLÜM

803 32 2
                                    


Şimdiye kadar hikayemi okuyan ve oy veren herkese teşekkürler... Özellikle;

xx_okyanus_xx

Özgecnplt

Linaelvan

Denizkumsalben

SitarFidanMhmmdSleym..okurlarima bana verdiği yıldızlar için....


Biraz daha sakinleştikten sonra Baran'dan ayrıldım. Gözyaşlarımı sildi. "İyi misin güzelim? "Dedi üzgün gözlerle bana bakarak. Onu başımı sallayıp onayladım. "Daha iyiyim Baran merak etme."dedim .

"Güzel.. Şimdilik sen kendini hazır hissedene kadar bu konuyu kapatıyorum. Sen ne zaman kendini hazır hissedersen o zaman anlat. Tamam mı prensesim.."dedi.

"Tamam ... Ben bir elimi yüzümü yıkayıp kendime geleyim. Aşağıya inelim . Bizimkiler merak etmesin"dedim kısık sesle. Beni onaylayıp,ellerimden tutarak banyoya getirdi. Yüzümü yıkayıp, gözlerimdeki kızarıklığı biraz olsun yok ettim. Banyodan çıkınca Baran tekrar elimi tuttu. Beraber elele aşağıya indik. Dedem beni görünce"Nerdesiniz siz yukarıya bir çıktınız ,bir daha inmediniz?"dedi.

"Burdayız dedem. Kızlarla konuştum. Baran'da yanlız bırakmadı beni" dedim. Babam yine homurdanarak"Zaten ne zaman yanlız bıraktı ki.. Geldiğinden beri yanından ayrılmıyor. Ne zaman görsem yanında.. Benden daha çok sarıldı sana"dedi. Hepimiz onun bu haline gülerek baktık. Baran dışında... Onun ben dışında birine güldüğü görülmedi henüz.. Zaten gülmesin de.. Gülünce daha yakışıklı oluyor. Baran'la yanyana oturduk. Dedem"Kızlar ne zaman geliyor buraya?"dedi.

"Allah nasip ederse hafta sonu Yağız ve Alperen getirecek onları dedem. Hem beni görüp,hem sizinle tanışmak istiyorlardı."dedim. Onları her andığımda yüzümde gülümseme oluyordu.

"İyi ,iyi gelsinler. Yeni torunlarımı görüp tanışayım bende gitmeden."dedi babannem..

"Ne gitmesi anne daha yeni geldiniz "dedi annem. Babannem de"Kızım apar topar geldik. Gidelim yine geliriz . Hem siz gelirsiniz. Doğa'm ozlemistir oraları.."dedi bana bakarak. Bende"Geliriz valla ana kraliçem. Ağaç evimde de kalırım hem."dedim .

Celâl amca"Murat babam kesin emir verdi ,en yakın zamanda hepimizi Mardin'e bekliyor. Tabiki sizide Hamdi amca.. Babam seni tavlada yenmeyi özlemiş. Gelsinde alayım hesabını dedi.".

Dedem kaşlarını çatarak"Ula gerçekten yense içim yanmaz . Hep yeniliyor. Arada sevinsin diye yenilmiş gibi yapıyorum ona. Hemen havalara giriyor"dedi. Kaç yaşında adamlar hala çocuk gibi inatlasiyorlar..

"Eee Doğa bu Yağız ve Alperen'le nasıl tanıştınız."dedi Mert. Bende başından şimdiye kadar olan olayları anlattım. Özellikle Alperen merak konusuydu. Yaptıklarını anlattıkça bizimkilerin gülmekten yüzleri ağrıdı.

"Ayyy... Yeter Doğa ne olur .. Gülmekten karnım ağrıdı. Nasıl bir çocuk bu yaaa... Zavallı Yağız ne çekmiş çocuktan.."dedi teyzem . Bir taraftanda karnını tutuyordu.

"Sorma teyzem . Ama kendisine sorsan hep o haklı. Diğerleri onu çekemiyor. Tabi bu çekemeyenler arasında bizi katmayı unutmuyor sağolsun."dedim.

"Yanlız bu Alperen şimdiden benim kankam soyleyim. Tam benim kafadan .. Onunla çok iyi anlaşırız "dedi Mert. Abimde ona katılıp."Al bendende o kadar. Onunla bir olup buraların altını üstüne getiririz"dedi.

Annem saate bakıp,"Hadi yemekleri yapalım . Akşam olmak üzere.."dedi.

"Tamam kardeşim. Zaten hazır sayılır . Az bir işimiz kaldı. Beraber çabucak hazırlarız"dedi İpek teyzem..

KİMİM BEN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin