Kendimi bir evin içinde buldum. Yine rüyadayim, farkındayım. Ama garip birşey var. Bu defa her zaman gördüğüm rüya değil. Büyük içinde merdivenleri olan kocaman bir ev burası. Pencereden dışarı baktığımda büyük bir bahçesi olduğunu görüyorum. Merdivenden ayak sesleri geliyor. Kafamı o tarafa çevirdiğimde kendi küçüklüğümü görüyorum. Biliyorum bu benim, aynı kızıl saçlar ve yeşil gözler var kızda.
"Banane benim dediğim olacak. Ben bu oyunu istiyorum. Banane, banane.."diyorum.Kollarımı bağlıyarak küsüyorum arkamdan gelen kişiye.
Benim ardımdan benim yaşlarımda iki kız iniyor. Biri sarışın mavi gözlü ,biri kumral yeşil gözlü iki kız. Onlarda gelen kişilere benim gibi kollarını bağlayarak küsüyorlar. Yanımda duruyup,benim gibi merdivenden gelecek olanlara bakıyorlar.
"Ya saçmalamayın bizim kız oyunlarıyla ne işimiz olur. Hem makyaj yapıp ,elbise giydirmek nedir Allah aşkına biz kızmıyız."diyor büyük ihtimal kızlardan 4yaş büyük,kumral, yeşil gözlü erkek çocuğu. Onun hemen arkasında olan siyah saçlı ,siyah gözlere sahip olan erkek çocuğu kafasını sallayarak onaylıyor onu.
"Katılıyorum. Biz kız değiliz bu oyunu hayatta oynamayiz ."diyor. Sanırım bu ailede herkes en iyi gözlere sahip.
Ayağını yere vurarak itiraz ediyor kızıl saçlı kız." Banane yaaa. Biz hep sizinle erkek oyunları oynuyoruz. Araba yarışı,futbol ,adam vurmaca... Bir kerede bizim dediğimiz olsun ne olur. Bizim dediğimiz oyunu oynasaniz ölür müsünüz sanki "diyorum.
"Bana bak kızıl şeytan bunlar hep senin başının altından çıkıyor. Hep sen ayartiyorsun kızları. Sacmalamayi kes artık "diyor kumral erkek.
"Saçmalamayı kesmezsem ne olur ha, ne olur.Dovermisin beni."diyorum burnumu havaya dikerek hesap soruyorum. Yanlız ben küçükken de böyle dik başlı kokusuz muşum. Degismedigimi görmek güzelmiş.
"Hah.. Sen babama ve o biricik kahramanına dua et. Onlar seni koruyor. Onlar sana arka çıkmasa sana yapacağımı biliyorum ben."dedi kumral çocuk.
"Bir kerem onlar olmasa da bana birşey yapamazsın . Bana dokunamazsin . Ama haklısın gelince seni babama ve kahramanıma soyliycem. Beni tethit etti diycem."
"Kızım o tethit değil.TEHDİT.. Önce doğrusunu öğren."
Biz kavgaya devam ederken diğerleri koltuklara oturmuşlardı çoktan. Galiba bizim bu halimize o kadar alışmışlarki umursamıyorlar. Biz atismaya devam ederken başka kapıdan bir kadın çıktı. Elinde bezle elini siliyordu. Sanırım orası mutfak."Ne oluyor gene neyi paylasamiyorsunuz çocuklar."diyor. Kadın benim gibi kızıl saçlara sahip,ama yüzü sisler arasında görünmüyor.
"Anne kızına birşey söyle bize prenses elbisesi giydirip makyaj yapacakmış. Biz kızmıyız. Erkek adam makyaj yapıp elbise giyer mi hiç yaaaa."diyerek şikayet ediyor.
"Ama anne hep onların dediğini yapıyoruz bir kerede bizim dediğimiz olsun."diyerek bende onu şikayet ediyorum. Demek annem bu kadın,benim gibi kızıl saçlı. Gözlerim doluyor şimdiki büyük olan benim. Kalbimde hasret sızısı oluşuyor onu görünce.
"Yeter artık bıktım sizin kavgalarinizdan. Bir günde iyi anlastiginizi görecek miyim acaba." diyerek mutfağa geri dönüyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİMİM BEN?
Teen Fiction#### Yetimhaneye nasıl geldim bilmiyorum.Kimim bilmiyorum.Ailem kim bilmiyorum.Ben kimim bilmiyorum.Ama tek bildiğim bir gün hatırlayacağım.Kim olduğumu bulacağım. #### Yetimhaneye geldiğinde 10 yaşındaydı. Geçmişi bir gecede silindi hafızasından. K...