Şimdiye kadar bana her bölümde oy veren;
ZeynepSarba
Eminekeskin828
Handan870
Hayat19
Papatyaksk
bjkts37613
Merve_kb11
xx_okyanus_xx
Özellikle destekleri için çok teşekkür ederim
İYİ OKUMALAR
Sabah belimdeki ellerin sayesinde uykumdan uyandım. Başımı çevirdiğimde Baran'i gördüm. Tam ona yanımda ne işi olduğunu soracakken ,gece birlikte uyuduğum aklıma geldi. Baran'in elleri belimi okşuyordu. Bana bakmayip belimdeki dövmeye bakıyordu. Sanırım belim açılmış ve dövmem ortaya çıkmıştı.
"Baran. Ne yapıyorsun sevgilim. Saat kaç?"dedim. Uyku sersemi çıkan bir sesle.
"Bunu yaptırdığını neden bana söylemedin? Ayrıca saat 6.30dedi."dedi bana bakarak.
"Sevgilim . Saat daha sabahın körü. Bence biraz daha uyuyalım. "Deyip gözlerimi tekrar kapattım. Ama onun eli rahat durmayıp , dövmenin olduğu yeri okşamaya devam ediyordu.
"Bu çok güzel olmuş. Seksi ,ayrıca insanı tahrik edici ... " Gözleri beğeni ve gerçekten etkilenmiş bir şekilde bakıyordu.
"Çok hoşuma gitti . Görünce yaptırmak istedim. Gerçekten tahrik mi oldun?"dedim oyunbaz bir şekilde. Ellerini belime koyup,popomu kendine bastırdı. Gerçekten erkekliği çok kabarmıştı. Altımdaki ince şorttan bunu kolaylıkla anlayabiliyordum.
"Umarım bu sorunun cevabını almışsındır bebeğim. "Diyerek tekrar kendini bana bastırdı. İnleyerek, bende ona kendimi bastırdım. Bu hareketime Baran'da inlemisti. Kulağıma yaklaşıp;
"Bebeğim tehlikeli sularda yüzüyorsun. Yapma ;yan odada kardeşlerin ve ailen var. İkimizinde kendinden geçmiş inlemelerimizi duymasını istemeyiz degilmi?" Deyip tekrar bastırdı erkekliğini.
"Immmm. Ben tehlikeyi severim ama. Tehlike benim göbek adım. "Dedim tahrik olmuş bir sesle.
###18yaş sınırı###
Baran'in elleri rahat durmayıp askılı badimin içerisine sızdı. Yavaşça yukarı doğru okşayarak çıktı. Önce göğsümün alt kısımlarına sürttü elini. Sonra sağ göğsümü sıktı.
"Umarım çok ses yapmayız güzelim. Baban vurur yoksa beni"deyip ,sol göğsümüde sıkıp okşamaya başladı.
"Ahhh. Baran kapı açık . Biri gelebilir."dedim zor çıkan sesimle. Baran kalkıp kapıyı kilitledi. Hızlı yanıma gelip üzerimdeki çarşafı yere attı. Ona baktığımda erkekliği çamaşırını zorlamış,adeta çadır kurmuştu. Oturur pozisyona gelip,elimi uzattım. Erkekliğini sıkıca kavradım.
Başka zaman olsa utanacagim, yapmayacağım şeyler Baran'la vazgeçilmezim olmuştu. Ona dokunmak,benim için bu kadar arzu, istekli ve tahrik olması ,beni daha cesur yapıyordu.
"Ahhh. Bebeğim... Görüyor musun senin için istekli aletimi. " Elini elimin üstüne koyup,onu daha sıkı sarmami sağladı. Ellerimizi ileri geri oynattı. Kendini elime bastırdı. Bende elimi sıkıp, gevşeterek okşadım erkekliğini. Gözlerini bana dikmiş, arzuyla bakıyordu.
"Güzelim ,sevgilim bana güveniyor musun?"dedi kısık sesle. Hiç düşünmeden cevap verdim." Her zaman aşkım".
"Üstümüzde hiç birşey yokken sana dokunmak ,hissetmek istesem bana izin verir misin? İleri gitmeyeceğim. Ama seni hissetmeye, arada birşey olmadan dokunmaya,dokunmana ihtiyacım var. " Dedi gözlerime bakarak. Gerçekten yapabilir mıydım? İzin verir miydim böyle bir duruma... Ama bende istiyordum. Bende arzu ediyordum. Lanet olası ergen duygularımın önüne geçemiyordum. Ama ona olan güvenim ,kendimden daha çoktu. Ben duramasam bile o dururdu. İzin vermezdi ileri gitmemize...
Kafamı sallayarak onayladım onu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİMİM BEN?
Novela Juvenil#### Yetimhaneye nasıl geldim bilmiyorum.Kimim bilmiyorum.Ailem kim bilmiyorum.Ben kimim bilmiyorum.Ama tek bildiğim bir gün hatırlayacağım.Kim olduğumu bulacağım. #### Yetimhaneye geldiğinde 10 yaşındaydı. Geçmişi bir gecede silindi hafızasından. K...