****Her bölümde beni yorumlarıyla motive eden Hayat19 adlı okuyucuma teşekkür ederim.****
İYİ OKUMALAR
Alperen'le beraber elele içeri girdik. İçeride bizimkilerin olduğu masaya yaklaştık. Herkes muhabbet ediyordu. Arkamızdan da hala homurdanarak Baran geliyordu. Masaya geldiğimizde bütün kafalar bize doğru çevrildi. Özellikle Ebru Alperen'i öldürecek gibi bakıyordu. Alperense hala elimi bırakmamıştı.
"Sevgilim Bu yanındaki kız da kim? Ve neden elini tuttuğunu bana açıklamak ister misin?" dedi Ebru sinirli bir şekilde.
"Onumu diyorsun bebeğim. Sormayın kötü kalpli bir adam bu zavallı kızı kötü emellerine alet edecekti. Ama ben bir kahraman olarak onu kurtardım."dedi Alperen.
"Bu hala neden elini tuttuğunu açıklamıyor ama sevgilim. Anladık kahramanlık yapmışsın ama elini bıraksan mı artık kızın. Yoksa artık Bir elin olmayacak"dedi.
"Ama sevgilim baksana ne kadar tatlı bir kız. İnsanın bu kadar tatlı bir kızı sarıp sarmalayası geliyor."Alperen Ebru'nun kıskandığını fark ediyordu ama oyununa hala devam ediyordu. Ebru'da her an üzerimize atlayacak gibi bakıyordu. Eminim kafasından benim saçımı başımı yolup, Alperen'i de bir güzel gebertmek için planlar geçiyordu. Alperen Ebru'nun biraz daha üzerine gitmek elimi bırakıp kolunu omzuma attı.
"Yalnız o kızı biraz daha sarıp sarmalama ya devam edersen, yakında sarılacak bir kolun olmayacak. Hani bil istedim sevgilim"diyerek kollarını bağladı ve kafasını başka bir yere çevirdi. Alperen'se beni bırakıp hemen sevgilisinin yanına oturdu.
"Ah benim şeker mi şeker ,tatlı mı tatlı sevgilim kıskanırmış. Kızım benim senden başka kimseyi gözüm görmüyor bilmiyor musun? Şaka yaptım. Bak bakalım şu kıza ne kadar gudubet bir kız görmüyor musun? Ben sadece onu insanlık namına kurtardım. Yoksa benim bu uyuz kızla ne işim olur?"dedi. Bir taraftan da sevgilisinin yanaklarından tutup sıkıyordu. Ebru ise elini vurup, onu kendinden uzaklaştırmaya çalışıyordu.
"Bir daha başka bir kıza dokunduğunu görürsem seni döverim Alperen."dedi.
"Merak etme o işi ben büyük bir zevkle yapacağım Ebru. Sen elini boştan yere yorma"diyen, arkamızdaki Baran'ın sesini duyduk. Alperen'e çok sinirli bakıyordu. Alperen'in ise umrunda bile değildi. Şimdi tüm yüzler Baran'a büyük bir şaşkınlıkla bakıyordu. Baran'ın bir dudağı patlamış, kaşının üstünde de hafif bir şişlik vardı.
"Hayırdır Baran kim dövdü seni."dedi Miran abi. Ben hala konuşmuyordum. Erkekler Baran'a bakarken, Defne dışındaki tüm kızlar hala beni inceliyordu.
"Boşluğuma geldi. Gereksiz herifin teki boş bir anımda yüzüme vurdu. Ama merak etmesin bunun kat ve kat fazlasını yüzünde oluşturacağım. Hem de büyük bir zevkle"dedi Alperen'e bakarak.
"Ah kusura bakma Baran abi. Seni kızın biriyle öpüşürken görünce aslında sırtına vurup hayırlı işler demem lazım dı değil mi?"dedi Alperen. Herkesten ne diye bir bağırma sesi geldi.Miran abi bir hışımla kalkıp Baran'ın yakasına yapıştı.
"Ulan şerefsiz. Sen nasıl böyle bir şey yaparsın. Hani Doğa'yı seviyordun. Hani kendini affettirmek için elinden geleni yapacaktın. Bu mu senin yaptığın şey. Bu mu senin adamlığın? Madem artık Onu istemiyorsun ,önce ayrılsaydın ya şerefsiz. Alperen az bile yapmış sana"
Baran Miran abinin elini tutup kendinden uzaklaştırdı."Ulan bu gereksiz herifin gazına gelip de bana bulaşma. Ben Doğa'dan başka birini niye öpeyim?"dedi sinirle Baran.
"Ne yani sen bu kızı öpmedin mi? Alperen yalan mı söylüyor?"diyerek olaya dahil oldu abim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİMİM BEN?
Novela Juvenil#### Yetimhaneye nasıl geldim bilmiyorum.Kimim bilmiyorum.Ailem kim bilmiyorum.Ben kimim bilmiyorum.Ama tek bildiğim bir gün hatırlayacağım.Kim olduğumu bulacağım. #### Yetimhaneye geldiğinde 10 yaşındaydı. Geçmişi bir gecede silindi hafızasından. K...