İYİ OKUMALAR
Neden kalbimde acı var. Neden canım bu kadar yanıyor.Neden Baran'i o kızla sarılmış bir şekilde görünce kendimi kötü hissediyorum. Ben babamı,abimi, Yağız'ı, Alperen'i de kıskanıyorum. Ama hiç birinde neden bu kadar kötü hissetmedim. Ben Baran'a bakarken , Baran da bana bakıyordu. Oda ne yapacağını şaşırdı. Bizi beklemiyordu büyük ihtimalle..
Baran tuttuğu kızı bırakıp yanıma geldi. "Prensesim bak sakın yanlış anlama"diye açıklamaya çalıştı. Sözünü keserek"Sakin ol Baran bana birşey söylemek zorunda değilsin. Biz en iyisi tatlıları götürelim içeriye. Biraz ağır malum. Hem bak senin sevdiğin tatlıyı yaptım. Sütlaç, sen seversin. "dedim. Yüzümde zoraki olan bir gülümsemeyle..
"Baran ellerini uzatıp" Tamam güzelim ver bana. Sen yorulma daha fazla"dedi. Ondan bir adım uzaklaştım. Bu hareketime şaşırdı. Çünkü ondan asla uzaklaşmaya çalışmamıştım şimdiye kadar. O bana gelirken ,bende ona adım atardım.
"Yok ben taşırım . Sende misafirinle ilgilen. Biz hallederiz."dedim. Baran'in sarıldığı kız "Baran konuşacaktık canım. Konuşmamız yarım kaldı"diyerek araya girdi. Biz birbirimize bakarken,ben "Hadi kızlar gidelim. Annemgil bizi bekliyor" dedim. Baran'i arkamda bırakarak içeriye , mutfağa yöneldik. Adını bilmediğim kızın yanından geçerken kızın düşmanca bakışlarını yakaladım. Ama aldırış etmedim.
Mutfağa girdiğimizde annem,yengem,babannem,teyzem işlerin çoğunu bitirmişti. "Bayanlar biz geldik "dedi can yarım. Annemgil bize dönerek;
"Ay benim hamarat kızlarım neler yapmış öyle. Ay ben ne kadar şanslı bir anneyim. Dört kızımda birbirinden marifetli maşallah."diyerek şakadan yüzümüze tükürüp dua ediyordu. Onun bu çocuksu haline gülümseyerek baktık.
"Tabiki kraliçem size layık olmaya çalışıyoruz. Size hizmet bir şereftir bizim için "diyerek bütün kızlar önünde saygıyla eğildik. Ellerimizdekilerini masaya bıraktık.
"Ay bakayım kızlarım neler yapmış?"diyerek Canan yenge yanımıza geldi. "Ay görüyorum musun İpek, şekerpare, sütlaç,irmik tatlısı, profiterol bile var. Bu kızlar kesin bize kilo aldıracak"dedi.
"Sen kilo almazsın . Canan yenge, hem alsan bile Celâl amca seni öylede sever "dedi Ebru.
"Yeter bu kadar gevezelik hadi içeri geçelim , misafirlere ayıp olmasın . Hemde sizleri tanıştırayım . Bizim oğlanların arkadaşları sizi merak ediyordu."dedi İpek teyzem. Biz içeri geçerken annem kolumu tuttu.
"Annem iyi misin? Yüzün biraz solgun gibi"dedi. Ellerini tutarak"İyiyim annem. Merak etme. Bu sıralar uyu düzenim kaçtı. Ondan sana öyle gelmiştir "dedim. Kızlar bana bakıyordu. Beni anlamaya çalışıyordu hepsi. Normalde olsa Baran'i kızın yanından ayırıp,onuda kendimle içeri sokarım. Ama şimdi yüzümde zoraki bir gülümsemeyle duruyordum.
Hep beraber içeri geçip ,önce gençlerin ailesiyle tanıştık. İçeride bizimkilerden başka 3 çift vardı. Celâl amca hepsiyle sırayla bizi tanıştırdı. Babam bizi yanına çekerek, kızlarım dedi büyük bir gururla. Nisanur ve Dilek 'i de kızlarım diye tanıştırması çok hoşuma gitti.
Gençlerin olduğu tarafa yöneldik. Baran bana bakıyordu ama benim içimden ona bakmak gelmiyordu. Bakışlarının ağırlığıyla yanlarına gittik.
"Kızlar sizi arkadaşlarımızla tanıştırayım. Bu Elvan "dedi abim. Siyah saçlı ,minyon kız için. "Bu Serdar. Elvan'ın abisi. Bu Yakup "dedi. Esmer oğlanı gösterdi. Biraz yılışık bir tip olduğu belliydi. Çünkü sırayla tüm kızların ellerini ona göre nazik, bize göre yavşakca öptü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİMİM BEN?
Teen Fiction#### Yetimhaneye nasıl geldim bilmiyorum.Kimim bilmiyorum.Ailem kim bilmiyorum.Ben kimim bilmiyorum.Ama tek bildiğim bir gün hatırlayacağım.Kim olduğumu bulacağım. #### Yetimhaneye geldiğinde 10 yaşındaydı. Geçmişi bir gecede silindi hafızasından. K...