5. BÖLÜM

1.1K 43 0
                                    


İYİ OKUMALAR




"Ayyyy yeter artık... Rahat bırakın artık beni yaaa. Yemeyecegim artık ,yemeyecegim.. Niye anlamıyorsunuz,patlayacagim,şiştim,doydum. Ulan 1yil yiyeceğim yemeği sayenizde 3gunde tükettim. Kirmayim diyorum,beni düşündüklerinden yapıyorlar diyorum, sakinleşirler nasılsa diyorum olmuyor. Bakın tekrar ediyorum, dudaklarımı okuyun YEMEYECEGİM.. YEMEYECEGİM...". Diyerek isyan bayrağını çektim sonunda.


Tabi siz bilmiyorsunuz neler çektiğimi.. Bayilmamdan sonra sanki açlıktan bayılmışım gibi her dakika ağzıma yemek tıktılar. Yurtta kızlar, Selma abla, müdüre anne,okulda Yağız ve Alperen, işte patronum ve mutfakta çalışanlar.. Birde yetmiyormuş gibi işe gidince elime tabak alsam hemen koşup elimden alıyorlar,sen yorulma otur diye..

İlk zamanlar bu çok hoşuma gitmişti. Ama artık beni isyan etme noktasına getirdiler. Hele sabah okulda ayağım takılıp neredeyse düşüyordum. Düşmemek için sıraya tutununca olanlar oldu. Alperen beni görüp bayılıyorum zannetti..

Beni kucağına alıp hastaneye götürmeye kalktı. İlk başta ne yaptığını anlamadım . Mala bağlamış durumda kaldım. O sıra kapıdan girmekte olan Yağız'a"Zeyno bayıldı . Hastaneye götürüyorum" demez mi??

Tamam anladık bazen kafan basmıyor bazı şeylere ,ama arkadaş gözüm açık, açık görmüyor musun? Durumu anlayıp çığlığı basınca bayilmadigimi anladı . Benim saf arkadaşım. Durum anlasilinca bizimkilerin alay konusu olduk tabii. Öğle molasına kadar dalga geçtiler bizle.

Hatta oyleki bir ara bizim ciddi öğretmenler bile bizimle dalga geçip güldüler. Gerisini siz düşünün.

Ama şunu anladım,insan sevildiğini böyle zamanlar da anliyormus. Okulda konusmadigim insanlar bile nasıl olduğumu sordular. Hatta inanmazsınız Alev ve tayfası bile benim için endiselenmis. Bana iki kere nasıl olduğumu sordular.

Ben isyan ederken Alperen kafama vurup" sus kız çok konuşma da ye şunu "diyerek ağzıma baklava tepti. Sağolsun Yağız acıdı bana ki" Yeter artık üstüne gitmeyin ,canı isterse yer. Sonuçta koca kız"dedi kolunun altına alırken..

Alperen bize göz devirip " Seni düşünen de kabahat paçoz . Sonra basın dönerse , yetiş Alperen,o güçlü kollarında beni hastaneye gotur dersin ama ben götürmem"dedi. Ağzınada koca bir baklava tıktı pis boğaz .

Neyse artık sakinleşirler de bende rahat bir nefes aldım. Aklıma ev konusu gelince kızlara dönüp " ev işini ne yapalım"dedim.

Nisanur"müdüre anneye sorar,haftaya aramaya başlarız " dedi. Yağız da "olmazsa bizde araştırıriz merak etme "dedi. Kafami sallayarak onayladım onu..

Alperen el çırparak"ay çok güzel olur. Siz eve çıkınca size kalmaya gelirim . Beraber pijama partisi yaparız . Abim evden kovunca da gelirim. Çünkü bu yağızaşkım beni eve almıyor. Allah'tan yengem beni seviyor, beni alıyor evlerine. Artık kovulunca gidecek başka bir kapım olur"dedi.

Kendisi insanı çıldırtmak konusunda çok başarılı olduğu için abisi tarafından düzenli olarak evden ayda 2-3sefer kapı dışarı ediliyor.

Tekrar derslere girip okulun son gününü tamamladık. İşe gidip son hız çalıştık.

Cumartesi günü kafede tam gün çalıştığımız için akşam 8 de iş yerinden çıkarak yurda yürümeye başladık. Kızlarla muhabbet ederken yanımıza bir araba yanaştı. Arabanın içinde 4 tane evrimini tamamlamamis erkek vardı. Yanımıza gelince kafalarını camdan çıkartıp laf atmaya başladılar.

KİMİM BEN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin