2.BÖLÜM

1.7K 35 1
                                    

Kızlarla beraber 15dakikalik yolu gülerek tamamladık.Hatta öyle çok güldüm ki karnıma ağrılar girdi. Okula adımımı attığım anda bana doğru koşarak gelen bir Alperen'le karşılaştım."Zeynom kurbanın olayım, ayağının altına paspas olayım, tüm masraflarını ben çekeyim, gözünün çapağını yiyeyim,iyyyy bu sondaki olmadı neyse kurtar beni bu yağızaşkımdan ne olur"diyerek arkama saklandı. Ne olduğunu çok düşünmeye gerek yoktu. Çünkü karşıdan kızgın bir boğa gibi sinirli bir Yağız geliyordu. Alperen'e gözlerimi devirdim,artık hergun rutunimiz olmuştu Alperen'in Yağız'ı kızdırıp peşinde kosturması.
Yağız yanımıza geldiğinde arkama bakarak "Alperen çık Zeynonun arkasından benden kaçamazsın biliyorsun değil mi?"diyerek bağırdı. Pardon kükredi. Alperen bana daha çok yapışıp"Ama yağızaşkım ben isteyerek yapmadım gerçekten bak. Yanlışlıkla döktüm o ayranı üstüne. Nerden bilirdim ağzının açık olduğunu. Ayranı sallamadan önce açmışım unuttum,insanlık hali degilmi yağızaşkım"diyerek kendini savundu. Kızlarla gülmemek için kendimizi sıkmaktan kızarmıştık. Çünkü karşımızda üstü bembeyaz ayranla kaplı bir Yağız vardı.
"Ulan puşt herif, bıktım senden anladın mı? Senin yüzünden başıma gelmeyen kalmadı. Ulan seni aldırma şansım olsa gider yengeme yalvarırım aldırması için. Söz parasını ben verecem diyeceğim."diyerek Alperen'e iyice yaklaştı. Tabii Alperen dururmu asla durmaz. Zaten ne çekiyorsa çenesi ve sakarlığından çekiyor.
" Aşkolsun yağızaşkım kalbimi kırıyorsun. Benim gibi mükemmel ötesi bir varlık dünyada tek. Başka gelmedi gelmez. Benim gibi harika biriyle kuzen olduğun için oturup şükür namazı kılacağın yerde ne diyorsun. Cık cık cık hiç yakıştıramadım sana. Valla Allah çarpar, ağzın yüzün ters döner çabuk tövbe et"diyerek elleri belinde kavgaya hazırlanan mahalle kadınları gibi duruyordu. Artık kendimizi gülmemek için tutmaktan kıpkırmızı olmustuk.
Yağız sinirden yüzünü sıvazlayıp " Ulan seni evire çevire dövmek vardı ama dua et amcamı,yengemi seviyorum. Yoksa bitmiştin oğlum sen.Ben gidip arabadan üstümü alıp değiştiriyim. Yoksa gerçekten bu malı döveceğim"dedi. Yağız arkasını dönüp giderken artık dayanamadik ve kahkalarla gülmeye başladık. Öyle ki Nisanur" Karnıma ağrılar girdi yemin ederim " diyerek karnını tutuyordu. Dilek'te"sorma sorma bende altıma kaçıracağım şimdi." Dedi.
Biz kızlarla kendimizi durdurmaya çalışırken Alperen gene Alperenliğini yaptı."bakmayın siz böyle konuştuğuna seviyor beni aslında bu kas yığını."dedi. Nisanur da " yav he he ayıda sevdiği postu yerden yere vururmuş zaten" dedi. Alperen olmayan saçlarını savurup " kiskaniyorsunuz beni deme yellozlar erkek halimle bile sizden güzelim diye" diyerek okula girdi.
Arkasından gözlerimi devirerek bizde Alperen' in arkasından okula girerek sınıfa girdik. Size onları tanitiyim. Biz Yağızla aynı salona gidiyorduk. Ben karate öğrenmek için o ise vücut geliştirme için. Söylemesi ayıp benim arkadaşım tam bir kas yığınıdır. Aslında ilk zamanlar sadece göz aşinalığından kafamizla selam veriyorduk. Birgün salondan çıkınca arka sokaktan tartışma sesleri geliyordu. Merak edip o tarafa gittim. Sonuçta Türklük kanimizda var. Biz meraklı insanlarız deme. Sokağa döndüğümde Yağız ve Alperen'in etrafı 10kisi tarafından çevrilmişti. Tabii ben dururmuyum ASLA.....
" Heyyyy... İkiye karşı 10 kişi adil mi sizce Beyler"."Sen karışma kızım bas git bu iş seni ilgilendirmez" dedi. Büyük ihtimal başlarıydı." Tüh gördün mü karıştım bile". Tam o anda birisi Alperen'e yumruk atınca kavga başladı.Tabi bende katıldım kavgaya hemen.10 dakika sonra hepsi pert bir halde kaçtılar. Bizde de hasarlar vardı ama onlar kadar değil. Konuşmadan üçümüz birden kendimizi yakınlardaki parkın çimenlerine attık. Bir süre dinlendikten sonra en başta sormam gereken soruyu sordum.
"Biz neden kavga ettik?" Bu soruyu Yağız cevapladı."bu yanımdaki mal baştaki adamın sevgilisine yazmış . Sonrada kız sevgilisine durumu anlatınca onlarda bu malı takip ederek buraya kadar geldi.""yanlız yağızaşkım mal felan ayıp oluyor. Hem o kız bana yazdı bir kere. Yok şöyle yakışıklısın Alperen,yok şöyle mükemmelsin Alperen,yok sensiz yapamam Alperen. Resmen taciz etti beni. Bu zamanda yakışıklı olmak zor arkadaş rahatça sokaklarda yuruyemiyorum. Hep taciz ediyorlar. Bıktım valla.." Yağız daha fazla dayanamayıp Alperen'in kafasına vurdu. Bana dönerek " ben Yağız,yanımdaki amipde Alperen""bende Zeynep" diyerek tanıştık.
Biz samimiyeti baya bir ilerlettik. Yağız'in anne ve babası doktor. O yüzden durumları iyi.Alperenin babasının avukatlık bürosu var. Bayağı bir tanınmış avukat kendisi. Annnesi ev hanımı,bir abisi var o da komser,söylemesi ayıp çok yakışıklı olur kendisi.Zengin olmalarına rağmen asla burnu havada değiller.Beni ve arkadaşlarımı tanıyınca bizi sevgileriyle sarıp sarmaladilar. Yağız bizden 1yas büyük olmasına rağmen abi gibi oldu sikintilarimiz da yardım etti.Alperen de bizim haşarı kardesimiz oldu.Bizi güldürüp eğlendiren,ama başımıza birşey geldimi aslan kesilen bir kardeş.
Aslında özel bir kolejde okurken Yağız bizim liseye kaydını aldırdı.Alperen durur mu? Oda bizim liseye geçiş yaptı ailelerinin izniyle. Lise 3. Ve4. sınıfı beraber okuduk. Ayrılmaz bir 5li grup olduk.Onlar yanımıza erkekleri yaklastirmadi bizde kızları.Soylemesi ayıp yakışıklı benim kardeşlerim.
Ben geçmişe dalmışken Yağız yanıma oturdu. Bizim önümüzde kızlar, arkamızda Alperen tek oturuyor. Neymiş rahatı önemliymiş yanına birini oturtup rahatını bozamazmış. Hoca derse girince sıradan bir okul günümüz başlamış oldu.

          Alperen'in yakışıklı abisi  KOMSER Ertuğrul Yaman  abimiz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Alperen'in yakışıklı abisi KOMSER Ertuğrul Yaman abimiz

KİMİM BEN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin