II./4. ║ Bajos Bagázs

1.2K 114 267
                                    

Samantha, Fred és George nem hagyták, hogy Katie Bell és Marietta Edgecombe első útja a Roxfort Expresszen unalmasan teljen

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Samantha, Fred és George nem hagyták, hogy Katie Bell és Marietta Edgecombe első útja a Roxfort Expresszen unalmasan teljen. Mivel képtelenek voltak csöndben maradni, szóval tartották a két elsős lányt, akiknek egy idő után a kezdeti lámpalázuk is kezdett feloldódni.

– Ti melyik házba tartoztok? – kérdezte kíváncsian Katie.

– Griffendél – vágta rá szinkronban a trió. Az elsősök elkuncogták magukat az összhang láttán.

– A legpazarabb ház – tette hozzá Samantha. – Jó, a Hugrabug meg a Hollóhát sem rossz, de Mardekár... – A lány grimasszal fejezte ki a véleményét a házról.

Az ikrek egyetértően bólogattak.

– Hát, arról én sem hallottam túl sok jót – húzta el a száját Katie. – Nekem egyébként apukám hollóhátas volt. Anyukám egyszerű mugli, úgyhogy félvér vagyok.

– Mit dolgoznak a szüleid? – kíváncsiskodott George.

– Apa gyógyító a Szent Mungóban, varázslati traumákkal foglalkozik. Anya pedig baleseti sebész a mugli világban, szóval gyakorlatilag ugyanazt csinálják, csak egyikük varázslattal, másikuk anélkül – mosolygott zavartan a lány. – Állítólag egy mugli orvosi konferencián botlottak egymásba, ahová apa azért ment el, mert kíváncsi volt a varázstalanok gyógyítási módszereire. Később, amikor összejöttek, és apa bevallotta, hogy varázsló, anya eléggé meglepődött, de végül nem zavarta a dolog.

– Ez aranyos – olvadozott Marietta.

– És a te családod milyen? – kérdezte Katie.

– Anyukám nekem is a Hollóhátba járt, úgyhogy talán még ismerték is egymást apukáddal. Most a minisztériumban dolgozik a Mágikus Közlekedésügyi Főosztályon.

– És apukád varázsló vagy mugli?

Marietta lesütötte a szemét.

– Varázsló volt.

– Oh, sajnálom, én... – szabadkozott Katie.

– Semmi baj – nézett fel rá Marietta, de a szemeiben fájdalom csillant. – Már négy éve történt. Sárkányhimlő vitte el.

A társaságra kínos csönd telepedett, de szerencsére épp ekkor érkezett a büfés boszorkány. Marietta felpattant, hogy vásároljon néhány édességet. Katie továbbra is leforrázva ült a helyén, Fred-nek és George-nak pedig nem volt pénzük ilyesmire, Samantha viszont Marietta mellé szegődött, és miután kifosztották a büfés boszorkány készletét, a lányhoz fordult.

– Részvétem – billegett zavartan egyik lábáról a másikra. – Tudod, én is elveszítettem az apámat, még kiskoromban.

– Tényleg? – A szeplős arcú elsős döbbenten nézett rá.

A Tekergő lánya - Harry Potter fanfictionWhere stories live. Discover now