I./13. ║ Jacksonék karácsonya

2K 140 606
                                    

A karácsony előtti napokban Samantha és Cara feldíszítették a Fészek minden szegletét — beleértve a karácsonyfát is

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

A karácsony előtti napokban Samantha és Cara feldíszítették a Fészek minden szegletét — beleértve a karácsonyfát is. A korábbi években a hagyomány szerint általában már december elején felállították, de Samantha idén édesanyja lelkére kötötte, hogy el ne kezdje nélküle, várja meg, amíg hazaér a Roxfortból.

A közös díszítés mindig szent és sérthetetlen anya-lánya program volt számukra. Noha az egészet egy varázsütéssel el lehetett volna intézni, ők sokkal jobban szerettek hagyományos mugli módon dekorálni — így százszor hangulatosabb volt. Közben a kedvenc karácsonyi zenéiket hallgatták. Teli torokból énekelték az All I Want For Christmast Mariah Careytől meg a Happy Xmast John Lennontól, de mágikus előadók dalai is előkerültek, többek között a Walpurgis Lányai és Celestina Maggica.

December huszonharmadikán a Fészek kandallójában smaragdzöld lángnyelvek csaptak fel, és egy vörös hajú fiú lépett ki belőle. Rövidesen követte őt rá megszólalásig hasonlító ikre, a sort pedig édesapjuk zárta.

A házban lakó kávébarna hajú, frufrus lány lelkesen ugrott a fiúk nyakába.

— Végre itt vagytok! Ez annyira szuper! Köszönöm, hogy megengedték, hogy átjöjjenek, Mr. Weasley — pillantott hálásan a barátait kísérő férfire.

— Igazán nincs mit. — Mr. Weasley érdeklődve nézett körbe a házban. — Nahát, az ott csak nem egy mugli ketyere? — kiáltott fel elragadtatottan, amikor megpillantotta a nappaliban lévő televíziót.

Az ikrek a szemüket forgatták, Samantha viszont jót kuncogott az apjuk lelkesedésén.

— Igen, az egy tévé.

— Lenyűgöző! Úgy tudtam, varázslóháztartásokban nem működnek az efféle holmik.

— Hát... maguknál gondolom, nem is — vakargatta a tarkóját Samantha —, mivel elég sokan élnek együtt, áthatja a mágia az egész házukat. De mi anyával csak ketten vagyunk, így a varázserőnk még nem okoz különösebb gondot az elektronikának — legalábbis nekem ezt mondta.

Végszóra egy őzbarna hajú nő lépett a nappaliba, fején napszemüveggel.

— Megérkeztek, Sammy? Oh, sziasztok! — intett a vörös hajú triónak.

— Szervusz, Cara — biccentett Mr. Weasley, és egy csokor virágot varázsolt elő. — Merlin éltessen.

— Köszönöm. — A nő mosolyogva átvette a csokrot. Sosem kerített nagy feneket a születésnapjának, ami a küszöbön álló karácsony miatt rendszerint háttérbe is szorult — mégis, megmelengette a szívét, hogy régi barátja emlékezett a dátumra.

— Jó napot, Mrs. Jackson — zengték illemtudóan az ikrek.

Az asszony elnevette magát. Komikusnak tartotta, hogy mindenki azt hitte, a Jackson a férje vezetékneve, így folyton megkapta a „Mrs." jelzőt. Sirius minden bizonnyal jót nevetett volna rajta.

A Tekergő lánya - Harry Potter fanfictionOnde histórias criam vida. Descubra agora