Amint kicsöngettek az utolsó órájukról, mágiatörténetről, és a Binns professzor monológjára addig békésen szunyókáló kis griffendélesek is felébredtek, Angelina azonnal letámadta Aliciát, Fredet, George-ot és Samanthát, hogy irány edzeni a kviddicsválogatóra. Így hát annyira tértek csak vissza a klubhelyiségbe, hogy összeszedjék a seprűiket meg átöltözzenek, és már indultak is a pályára.
Fred és George egy-egy viharvert darabbal rendelkeztek csak.
– Te jó ég, ezekkel akartok indulni a válogatón? – fakadt ki Angelina, amikor meglátta őket.
– Nincs másikunk – felelte kissé sértetten Fred.
Samantha tudta, hogy a seprű drága holmi a varázsvilágban, Weasley-ék pedig szegények voltak, mint a templom egere. Ez csakhamar Angelinában is tudatosult, mert szabadkozni kezdett.
– Ne haragudjatok, nem akartalak megbántani...
– Semmi baj – szakította félbe George.
– Különben sem a seprű határozza meg a teljesítményt, Charlie mindig azt mondja – magyarázta Fred. – Ez az ő régi seprűje – tartotta fel a saját Hullócsillagját –, anyáék használtan vették neki, amikor bekerült a csapatba. Évekig játszott vele, aztán amikor ötödévesen kinevezték kapitánnyá, kapott egy vadiújat.
– Ez meg a családi seprűnk, még apáék használták nagyon régen. – George végigfuttatta mutatóujját a kopott „Ezüst Nyíl" feliraton.
– Tényleg bocs – mormolta szégyenkezve Angelina. Látszott rajta, hogy legszívesebben a föld alá süllyedne. – És egyébként igaza van a bátyátoknak.
– Őket amúgy is biztos simán felveszi a csapatba – kuncogott Samantha. – Az öccsei.
– Nem úgy van az – rázta a fejét Fred. – Charlie látott már minket játszani, az igaz, de túlságosan becsületes. Ugyanúgy fog kezelni minket, mint bárki mást – sőt, még szigorúbb is lesz. Nem akarja, hogy bárki azt higgye, protekcióval vesz fel minket.
– És ami azt illeti, mi sem – tette hozzá George.
– Nehéz lehet így nektek – szánakozott Alicia.
Az ikrek csak a vállukat vonogatták. Samantha tisztában volt vele, hogy nincs ínyükre, ha sajnálják őket.
– Na, mi lesz, akkor játszunk vagy sem? – váltott témát, mivel amúgy is türelmetlen volt már. A fiúk hálásan néztek rá. – Úgy volt, hogy mi még meglátogatjuk Hagridot is – mutatott magukra Freddel és George-dzsal.
Rendes kvaffot és gurkókat nem tudtak szerezni, a félvér Lee Jordan viszont – aki lejött, hogy megnézze őket a lelátóról – kölcsönadta nekik a medicinlabdáját, amit direkt erre a célra hozott el otthonról. Emlékezett ugyanis a nyárról, hogy barátai indulni akarnak a válogatón, így a biztonság kedvéért eltette az utazóládájába.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Tekergő lánya - Harry Potter fanfiction
Hayran KurguVégy egy forrófejű, szeleburdi lányt, adj mellé néhány Weasley-t, rázd fel egy Jordannel, és kész is az instant fejfájás McGalagony professzor számára. Pókrobbantás, kviddics-balett, vécészörf és elszabadult görög mítoszok - mindez benne van a pakli...