II./5. ║ Állatok bűvöletében

1.3K 115 341
                                    

Samantha, Angelina, Alicia és Daphne első este a viszontlátás örömén felbuzdulva hajnalba nyúlóan beszélgettek a hálókörletükben

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

Samantha, Angelina, Alicia és Daphne első este a viszontlátás örömén felbuzdulva hajnalba nyúlóan beszélgettek a hálókörletükben. Tele voltak nyári élményekkel, így megvitatták, kivel mi történt a vakáció alatt. Daphnénak nagyon tetszett Belgium, Angelina vitorlázni ment a szüleivel, Alicia és a nővére pedig egy hetet töltöttek a nagymamájánál Yorkban, és még az ottani nemzeti parkba is ellátogattak.

A traccspartinak viszont megvolt az ára. Samantha másnap alig tudta kinyitni a szemét, amikor Angelina ébresztgette.

– Igyekeznünk kéne, Sam, már tart a reggeli – húzta el a baldachinfüggönyét.

– Jó, mindjárt – mormogta a párnájába Samantha, akit elvakított a hirtelen beáradó napfény.

– Kelj már fel! – rázogatta az afrofonatos lány.

– Majd utánatok megyek – tenyerelt fel Samantha. Daphne és Alicia már felöltözve ácsorogtak az ajtóban.

– Biztos ne várjunk meg? – kérdezte Angelina.

– Nem, nem, mindjárt összeszedem magam – ígérte kótyagosan Samantha. – Később találkozunk.

– Hát, jó – mondta bizonytalanul a sötétbőrű lány, azzal sarkon fordult, és a többiek után eredt.

Amint becsukódott utánuk az ajtó, Samantha behúzta a baldachinfüggönyt, és visszahanyatlott a fekhelyére. Egy perc múlva már húzta is a lóbőrt.

Amikor legközelebb magához tért, nagyot nyújtózott és megdörzsölte a szemét. Zavartan nézett maga elé. Vajon mennyi lehet az idő? A többiek még biztos nem értek vissza reggeliről, hiszen akkor észrevették volna, és magukkal ráncigálták volna órára, kalkulált.

Így aztán komótosan öltötte magára iskolai egyenruháját, és miután magához vette a varázspálcáját, úgy határozott, elindul a nagyterembe. A hálókörleten kívül azonban csak egy kihalt klubhelyiséget talált. Kicsit furcsállta, hogy hová lett mindenki, de egy vállvonással betudta a dolgot annak, hogy bizonyára reggeliznek.

– Hát te meg mit keresel itt? – sipákolt a Kövér Dáma, amikor kimászott a portrélyukon. – Rég elkezdődött a tanítás!

– Micsoda? – tátotta el a száját Samantha.

– Úgy, ahogy mondom – biccentett a rózsaszín ruhás festményalak. – Már vagy negyedórája csengettek.

– Hoppács.

– Hoppá bizony, kishölgy! Sipirc órára!

– Jól van, megyek már – tartotta fel a kezét Samantha, és nekilódult.

A folyosó közepén azonban megtorpant, ugyanis eszébe jutott, hogy fogalma sincs, hová kellene mennie. McGalagony reggelinél osztotta ki az órarendeket, és mivel ő nem volt jelen, értelemszerűen nem kapott.

A Tekergő lánya - Harry Potter fanfictionحيث تعيش القصص. اكتشف الآن