II./23. ║ Vágta

1K 87 440
                                    

Fertőtlenítő illata terjengett az Upper Honeyground-i fogorvosi rendelő patyolattiszta várótermében

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

Fertőtlenítő illata terjengett az Upper Honeyground-i fogorvosi rendelő patyolattiszta várótermében. A fehérre meszelt falak vonalában műanyag székek sorakoztak, melyeken főként tinédzserek ültek. Egyesek unottan fészkelődtek a helyükön, mások magazint olvasgattak, vagy csak kifejezéstelen arccal bambultak maguk elé, megint mások riadtan kapaszkodtak az őket kísérő felnőttbe.

Ilyen volt az a szőke copfos lányka is, aki édesanyja mellett várakozott. Másik oldalán barna frufrus barátnője lóbálta a lábát unottan, akivel szintén eljött a saját anyukája.

– Mikor kerülünk már sorra?

– A türelem rózsát terem, kiscsillag.

A válasz grimasz volt. Rövidesen nyílt a rendelő ajtaja, és egy tízévesforma kislány lépdelt ki rajta, méretre szabott fehér köpenyben. Fontoskodva megköszörülte a torkát.

– Daphne Maldon következik!

Beszéd közben kivillantak elálló kapafogai.

Samantha azonnal felpattant, és húzta magával Daphnét is.

– Na, végre! Csá – intett a lánynak, amikor megálltak mellette. – Én Samantha Jackson vagyok, de meg van beszélve, hogy jöhessek.

– Természetesen tudom – bólintott a lányka. Hiába kötötte össze a haját, még így is úgy állt, mint egy szénaboglya. – Hallottam, amikor Dr. Granger Mrs. Maldonnal telefonált.

– Hermione, ugye nem tartod fel megint a vendégeket? – szólt ki egy női hang.

– Már jönnek is, anya!

Daphne, Samantha, Cara és Mrs. Maldon bemasíroztak az ajtón, a kislány pedig – ezek szerint Hermione – becsukta maguk után.

– Üdvözlöm önöket – mosolygott rájuk kedvesen egy fehér köpenyes nő, aki orvosi maszkot viselt.

Mindenki udvariasan visszaköszönt, Samantha és Cara pedig bemutatkoztak egymásnak Dr. Grangerrel. Mármint, az egyikkel, mert, mint kiderült, a férjével közösen vezetik a rendelőt. Ő éppen a helyiség másik felében lévő széknél foglalatoskodott, egy fiú fogszabályzóján végzett ívcserét.

– Ha befejezi, szólnál neki, Hermione, hogy vegye fel a rendszerbe Samanthát?

– Számíthatsz rám, anya.

Samantha igyekezett nem látványosan fintorogni. El nem tudta képzelni, hogy lehet valaki ilyen buzgómócsing ennyi idősen. Meg úgy egyáltalán.

– Gyere, Daphne – intett Mrs. Granger –, addig megkezdjük neked a ragasztást. Úgyis hosszú lesz.

Daphne és Samantha mindketten felnyögtek. Előbbi a félelem miatt, utóbbi azért, mert ez azt jelentette, hogy még egy csomót kell várakozniuk. Erről nem volt szó!

A Tekergő lánya - Harry Potter fanfictionحيث تعيش القصص. اكتشف الآن