II./17. ║ Egy bolond százat csinál

1K 95 424
                                    

– Én ezt nem értem – fordult körbe az öltözőben George, miután már mindenki átvette a kviddicstalárját

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

– Én ezt nem értem – fordult körbe az öltözőben George, miután már mindenki átvette a kviddicstalárját. – Hová lett Charlie? A pályaszemle után még ő is velünk indult tovább, nem?

– Meglátta idejövet Stamos professzort, és azt mondta, beszélni akar vele valamiről – legyintett könnyedén a negyedéves Oliver Wood, de a hangjából ki lehetett érezni a rosszallást.

– Ők ilyen jóban vannak? – csodálkozott Angelina. Eszébe jutott, hogy Kenneth januári utószülinapi partiján egy vázaszerű valamivel látta lófrálni a sötét varázslatok kivédése tanárukat, amiből arra következtetett, hogy nem teljesen százas.

– Úgy látszik – rántotta meg a vállát Oliver. – Natalie? – pillantott a lányra, jelezve, hogy tőle várja a választ. Mivel osztálytársak voltak Charlie-val, ő tudhatta a legjobban.

Natalie Fairbourne szemlátomást nehezményezte, hogy ezúttal nem tudja hosszú haja mögé rejteni arcát, azt ugyanis már befonta a meccshez. A hetedéves lány ritkán szólalt meg, ha ugyanis egynél több ember előtt kellett beszélnie, mélységes zavarban érezte magát. Most is elpirult, ahogyan az öltözőben minden szempár rászegeződött.

– Hát, azt hiszem, igen – nyögte ki, majd lehajtotta a fejét, és a csizmája orrát kezdte fixírozni, hogy ne lássa, ahogyan a többiek őt figyelik. – Órák után is gyakran beszélgetnek.

– Nem mondom, igyekezhetne már – csóválta a fejét Oliver, és kipillantott az öltöző ajtaján. – Még mindig semmi – jelentette be visszafordulva. – Szerintem lassan ideje lenne a meccs előtti beszédnek. Natalie, esetleg szeretnél helyette...? – ajánlotta fel udvariasságból, de persze, ahogy várható volt, a lány riadtan ingatta a fejét. – Akkor én tartom – jelentette ki.

Az arcára kiülő kisfiús izgalom arról árulkodott, hogy valójában cseppet sem bánja, amiért rá hárul a megtisztelő feladat.

– Nos, uraim – biccentett Fred és George felé – és hölgyeim – nézett végig Natalie-n, Angelinán és Samanthán –, hát, itt volnánk. Eljött a nagy nap, amelyre oly régen vártunk. Mint tudjuk, a Hugrabugnak idén nagyon jó csapata va...

Ebben a pillanatban esett be az öltözőbe Charlie.

– Bocs a késésért! – zihálta. Már sietett is átvenni a kviddicstalárját. – Elszaladt az idő. De mindjárt mehetünk is. Addig fejezd be nyugodtan, Oliver.

– Tehát – vette fel a fonalat a fiú –, mint tudjuk, Beatrice Haywood idén megerősítette a Hugrabug csapatát.

– Bizony! Ne felejtsétek el, mennyire alábecsülték őket a hollóhátasok, és emiatt milyen csúnyán kikaptak tőlük – szólt közbe Charlie, miközben piros-arany talárját gombolta.

– Mi viszont nyerni fogunk – húzta ki magát Oliver. – Jobbak vagyunk a Hugrabugnál és a Hollóhátnál is.

– Meglátjuk – jelentette ki Charlie, azzal a kezébe kapta a Jólsep-R5-ösét, és már indult is az ajtó felé. – Na, nyomás, csapat, mutassuk meg nekik, mit tudunk!

A Tekergő lánya - Harry Potter fanfictionTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang