II./3. ║ Az olajfák országában

1.3K 115 426
                                    

Angelina, Alicia, Kenneth és Lee az egész napot a Fészekben töltötték

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Angelina, Alicia, Kenneth és Lee az egész napot a Fészekben töltötték. Amikor eljött az ideje, hogy hazatérjenek, Samantha sorra megölelgette őket, és még egyszer megköszönte, hogy ilyen széppé varázsolták a tizenkettedik születésnapját.

Cara mosolyogva nézte a gyerekeket. Biztosította a kis csapatot, hogy nagyon örül, hogy eljöttek, és máskor is szívesen látják őket a Hepehupás dűlő 11-ben. Miután mindnyájan elköszöntek és eltűntek a kandallóban, a lányához fordult, és így szólt:

– Itt az ideje, hogy én is felköszöntselek.

Samantha az eseménydús nap következtében meg is feledkezett róla, hogy édesanyjától még nem kapott ajándékot.

– Gyere – ragadta meg a kezét Cara, és magával húzta a konyhába. Ott aztán az egyik fiókból egy borítékot kotort elő, és izgatottan átnyújtotta lányának. – Remélem, örülni fogsz neki.

Samantha kíváncsian vette át a borítékot. Azon a következő felirat díszelgett: „Nagyon boldog tizenkettedik születésnapot, kiscsillag!"

Amikor a lány kibontotta, egy képeslapot talált benne az Akropoliszról.

– Hát, ez nagyon... szép? – nézett bizonytalanul az anyjára.

– Fordítsd meg – mosolygott sejtelmesen Cara.

Samantha a képeslap hátoldalán további írást talált.

„Drága Sammy! Kívánom, hogy életed tizenkettedik évében is légy nagyon vidám. Remélem, a közös élménnyel, amit adhatok neked, hozzájárulok ehhez, és mindig szívesen emlékszel majd vissza az édesanyáddal töltött nyaralásra Görögországban." Ez most komoly? – sikkantotta, és felnézett az olvasásból.

Cara derűsen bólogatott.

– Nézd meg jobban a boríték alját – biztatta. Abból két Athénba szóló repülőjegy került elő.

– Ááááá! – Samantha hatalmas visítással az édesanyja nyakába ugrott. – Köszi, anya, köszi, köszi, köszi!

Cara nevetve puszit nyomott az arcára. Előző évben úgy alakult, hogy nem tudtak elmenni nyaralni, idén viszont sikerült félretennie annyi pénzt, hogy meglephesse a lányát az utazással. Úgy gondolta, egy ilyen élménnyel többet adhat, mintha tárgyat vásárolna.

– Mikor megyünk? – kérdezte izgatottan Samantha.

– Már hétfőn indulunk, egy hétre. Úgyhogy jobb, ha elkezdesz pakolni – pöckölte meg az orrát Cara.

– Vííí! – Samantha levakarhatatlan vigyorral az arcán galoppozott a szobájába.

Azonnal pennát, tintát és pergament ragadott, hogy megírja Frednek és George-nak a nagy hírt.

Lehidaltok!!!

Anya nyaralni visz Görögországba a jövő hétre. Utána találkozunk. Majd jelentkezem, ha hazaértünk.

A Tekergő lánya - Harry Potter fanfictionOnde histórias criam vida. Descubra agora