I./20. ║ Cara Jackson varázsa

1.5K 123 513
                                    

Február végén Samanthának feltűnt, hogy a hetedéveseket tanulás mellett gyakran kapni különféle prospektusok böngészésén

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Február végén Samanthának feltűnt, hogy a hetedéveseket tanulás mellett gyakran kapni különféle prospektusok böngészésén. Nem értette, mi lehet az oka, így egy nyugis vasárnap este leheveredett Bill mellé a klubhelyiség egyik bordó kanapéjára, aki éppen egy ilyen információs brossúrát lapozgatott nagy figyelemmel.

Bill olyannyira koncentrált, hogy fel sem tűnt neki: a Scooby Doo-s pizsamát viselő elsős lány keresztben elfeküdt mellette a kanapén, és lazán átvetette lábait a kényelmes bútordarab karfáján. Még akkor sem vette észre a jelenlétét, amikor Samantha alulnézetből az arcát fixírozta, és azon mulatott, milyen viccesen komoly fejet vág – sőt, még akkor sem, amikor a tizenegy éves elkezdett neki mindenféle hülye grimaszt vágni.

Samantha egy darabig jól szórakozott rajta, de aztán megunta, és inkább megszólította.

– Mi ez az izé, amit olvasol?

Bill összerezzent ijedtében, és ráejtette Samantha fejére a katalógust.

– Hé! – méltatlankodott a lány. Megragadta a prospektust, aminek lapjai közé becsúszott néhány kávébarna hajszála, így kigabalyította közülük, és elemelte az arcától a könyvecskét, hogy el tudja olvasni a szöveget. – „Vonzanak a megfejtetlen mágikus jelenségek? Szeretnél bűbájokkal kísérletezni, foglalkoztatnak az olyan jelenségek rejtelmei, mint az idő és a halál? Jelentkezz a Rejtély- és Misztériumügyi Főosztályra hallhatatlannak!" Izgisen hangzik – pillantott fel a hetedéves fiúra.

– Honnan csöppentél ide, Sam? Máskor ne csinálj ilyet, a szívbajt hozod rám – korholta Bill, de a lányt nem különösebben hatotta meg a dolog.

– Unatkozom – hangzott a felelet. – Egyébként én próbáltam felhívni magamra a figyelmet, de te annyira belemélyedtél ebbe az izébe – mi is ez?

– Álláslehetőségek gyűjteménye – vette vissza a füzetkét Bill. – Jövő héten minden házvezető pályaválasztási tanácsadást tart a hetedéveseknek.

– Ahaa – felelte elnyújtott hangon Samantha. – És ez mit is jelent pontosan?

– Hát, nekünk, griffendéleseknek értelemszerűen McGalagonyhoz kell mennünk, ő pedig névsor szerint fogad minket a hét folyamán négyszemközti beszélgetésre. Mi olyan vicces? – nézett értetlenül a lányra, aki horkantva felnevetett.

– Csak belegondoltam, hogy a mardekárosoknak Pitonnal kell megbeszélniük a jövőjüket – heherészett kajánul. – Szinte sajnálom őket.

– Hát, igen, nem lehet egy élmény – mosolyodott el Bill. – Félek, nekem sem fog örülni McGalagony, mert még fogalmam sincs, mihez kezdek magammal. Pedig már ötödéves korunkban is volt egyszer pályaválasztási tanácsadás – csak ha jól emlékszem, az húsvét után. Charlie tavaly öt perc alatt végzett. Mindig irigyeltem, amiért ő már kiskorától fogva tudta, mit akar – sóhajtott.

A Tekergő lánya - Harry Potter fanfictionOù les histoires vivent. Découvrez maintenant