II./19. ║ Apariadó

1.1K 102 624
                                    

Délután Samantha vidáman felcsattogott a bagolyházba

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Délután Samantha vidáman felcsattogott a bagolyházba. Dudorászva Bagoly lábára kötötte az édesanyjának szóló válaszüzenetet – benne a kéréssel, hogy a húsvéti szünetben kísérjék el Daphnét fogszabályzásra –, majd keresett egy iskolai baglyot Timothynak. Úgy gondolta, egyszerűbb lesz, ha külön küldi el unokatestvérének a személyre szóló levelét. Így legalább hamarabb célba ér.

Épp útjára eresztette a baglyokat, amikor ajtónyikorgás hangzott fel a háta mögött. Megpördült a tengelye körül, és két ismerős arcot pillantott meg.

– Csá! – intett nekik vidáman.

– Szia, Sam – mosolygott vissza Marietta Edgecombe. – Mi újság?

– Csak feladtam két levelet – intett az ablak felé Samantha, amelyen keresztül még látni lehetett a távozó baglyok sziluettjét.

Marietta furcsa arcot vágott, hiszen a griffendéles az egyértelműt közölte.

– Aha, én is azért jöttem. Cho meg elkísért.

– Aha.

Másodpercekig tartó kínos csend következett, amit végül Cho tört meg.

– Gratulálok a kviddicsmeccshez. Szép győzelem volt.

– Jaj, tényleg, én sem gratuláltam még! – kapott észbe Marietta. – Ügyes voltál.

Samantha kínosan biccentett.

– Kösz.

Maga sem tudta, miért álldogál még itt, ahelyett, hogy kereket oldana, de úgy érezte, ha már itt vannak, társalognia illik a két hollóhátassal.

– Anyukádnak írsz te is? – pillantott a Marietta kezéből kikandikáló borítékra.

– Igen. Azazhogy neki és Anthonynak.

– Ki az az Anthony?

– A vőlegénye – hangzott a felelet. – Képzeld, kiderült, hogy Chónak igaza volt. Nem is olyan borzalmas.

– Én úgy emlékszem, nekem kicsit máshogy fogalmaztál karácsony után – jegyezte meg a barátnője.

– Na, jó. – Marietta arcán rózsás pír jelent meg. – Igazából tök jó fej. Szerencsém van vele.

A beszámolójából rövidesen kiderült, hogy eleinte, mivel nagyon utálni akarta édesanyja új szerelmét, megfogadta Samantha tanácsait. Ennek következtében elutasítóan viselkedett, keresztbe tett a férfinak, és pokollá tette a karácsonyukat.

Az egésznek az lett a vége, hogy Mrs. Edgecombe a szobájában zokogott, Marietta pedig a saját szobájában, mert szörnyen érezte magát, amiért fájdalmat okozott az édesanyjának. Azután viszont csoda történt: Anthony nem hagyta ott őket, nem riadt el – helyette bekopogott Mariettához, és kedvesen megkérdezte tőle, hogy beszélhet-e vele.

A Tekergő lánya - Harry Potter fanfictionOnde histórias criam vida. Descubra agora