Míg Summerrise-Province-ban Jacksonék csendesen készülődtek az ünnepekre a Fészekben, addig a szomszédos Widra St. Capdell szélén magasodó Odúban nagyobb nem is lehetett volna a nyüzsgés. Molly Weasley tett-vett a konyhában, kerek arca kipirult a munkától. Nem csoda, hiszen pálcaintéseivel egyszerre tartotta kézben a pulykasütést és a mézeskalácsszaggatást.
– Megmondtam, Ron, hogy ne dézsmáld meg a nyers tésztát, megfájdul tőle a hasad! – pirított rá a körülötte sündörgő tízéves kisfiúra, aki épp újabb darabot szakított le a massza széléről.
Ebben a pillanatban azonban Ront majdnem fellökte a konyhába berohanó visító-kacarászó kislány, aki belecsimpaszkodott Mrs. Weasley lábába.
– Védj meg, anya, me-he-heg akarnak dobálni!
Ebben a pillanatban futottak be üldözői, az ikrek. A kislány felsikkantott és elbújt az anyja mögé – közben egy pillanatra sem engedte el a lábát. A fiúknak, akik egy-egy betonkeményre gyúrt hógolyót tartottak a kezükben, az arcukra fagyott a csibész vigyor, amikor édesanyjukkal találták szembe magukat.
Mrs. Weasley, aki egyik kezében varázspálcát, másik kezében sodrófát tartott, meglehetősen riasztó látványt nyújtott – nem is beszélve réssé szűkült szemeiről, melyekkel a fiait nyársalta fel majdnem.
– Fred, George, hagyjátok békén Ginnyt!
– Csak meg akartuk viccelni – próbált magyarázkodni George.
– Mégis, hogy jutott eszetekbe havat behozni a házba?
– Nem akart kijönni velünk hógolyózni.
– Mert mindig megfürdettek a hóban! – reklamált Mrs. Weasley háta mögül Ginny.
Fred odaugrott hozzá, és mivel kishúga a konyhabútor miatt csapdába esett, meghúzta a pólóját, és belepottyantotta a hógolyót.
– Vááá, ez hideeeg! – Ginny visítva ugrabugrált, ahogy a jeges, olvadó gombóc végigcsúszott a gerince mentén, majd rávetette magát a menekülő Fredre.
George röhögve nézte, ahogy a kislány már a földön csapkodja („Hagyjál békén, te hülye paraszt!").
– Hajrá, Ginny! Hajrá, Ginny! – skandálta.
– Te most komolyan neki drukkolsz? – pillantott ki a küzdelemből Fred. – Fúj! – méltatlankodott, amikor Ginny összenyálazta a kezét és beletenyerelt az arcába.
– Fred, Ginny, azonnal hagyjátok abba! – harsant Mrs. Weasley hangja.
– Ah, a családi szeretet... – szorította a kezét a szívére George.
Ron kihasználta a helyzetet, hogy édesanyja nem figyel, és csendben szakított még egy kicsit a mézeskalácstésztából. A finomságot nyammogva nézte tovább a műsort.
YOU ARE READING
A Tekergő lánya - Harry Potter fanfiction
FanfictionVégy egy forrófejű, szeleburdi lányt, adj mellé néhány Weasley-t, rázd fel egy Jordannel, és kész is az instant fejfájás McGalagony professzor számára. Pókrobbantás, kviddics-balett, vécészörf és elszabadult görög mítoszok - mindez benne van a pakli...