II./8. ║ Kő, papír, olló, orroló

1.2K 95 257
                                    

A hugrabugosokkal büntetőmunkázni egyáltalán nem volt vészes – sőt, Samantha egyértelműen kijelenthette, hogy élete eddigi büntetőmunkái közül ez volt a legkellemesebb

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

A hugrabugosokkal büntetőmunkázni egyáltalán nem volt vészes – sőt, Samantha egyértelműen kijelenthette, hogy élete eddigi büntetőmunkái közül ez volt a legkellemesebb. Igaz, hogy ki kellett takarítaniuk mindhárom üvegházat és meglocsolni a növényeket, de nyolcan egész hamar végeztek vele. Bimba professzor még azt is megengedte, hogy beszélgessenek – mindaddig, amíg nem hátráltatják vele a munkát.

Dora Williams és Gladys Prescott nehezteltek a Weasley ikrekre, Samanthára és Lee-re, mert az ő ötletük volt a mandragóradobálás, és miattuk jutottak ide. Így, bár szemtől szemben normálisan viselkedtek velük, nem igazán szóltak hozzájuk, csak egymás között sugdolóztak. Hamar le is stoppolták maguknak az egyes számú üvegházat.

Nem mintha a griffendéles négyes tagjai ezt annyira bánták volna. Fred, George és Lee a kettes számú üvegházat kapták, Samantha pedig Cedric Diggoryval és jó barátjával, Tamsin Applebee-vel a hármast, ahol Bimba professzor ügyelt rájuk a veszélyes növények miatt.

Samantha rendszeresen dolgozott Cedrickel órákon, Tamsin Applebee-t viszont kevésbé ismerte. Annyi megmaradt róla az emlékezetében, hogy előző évben a tavaszi szünetben mindhárman egy kocsiban utaztak haza a Roxfort Expresszel. Azért jegyezte ezt így meg, mert Tamsinnek ugyanúgy a Chudley Csúzlik volt a kedvenc kviddicscsapata, mint Carának – Samantha szörnyülködött is miatta a nagyszüleinek, amikor mesélt a vonatútról.

Tamsin egyébként mosolygós fiú volt kócos hajjal és plüssállatszemekkel. A kedvenc tantárgya a mágiatörténet volt – Samantha nem értette, hogy létezhet ilyen ember –, amit onnan lehetett tudni, hogy imádott beszélni róla.

– Ti már tartotok az ókori kínai SVK varázslatoknál? – faggatta Samanthát. – Mi pont a héten vettük. Brutál, amit az a pasas, Peng Hai leművelt a futótűzzel, nem?

– Aha – motyogta Samantha.

Timothy jutott eszébe, aki mindig csak ennyit tudott felelni neki. Életében először gondolt bele, mit érezhet unokatestvére, amikor ő hord neki össze mindenfélét. Lehet, hogy nem is olyan unalmas, csak nem tud mit hozzáfűzni az ő mondandójához?

Sosem jutott még eszébe Timothyt olyanról kérdezni, amit ő szeret. Igazából azt sem tudta, pontosan mik érdekelnék.

– Tök érdekes összehasonlítani őket a japánokkal – fejtegetett tovább lelkesen Tamsin. – Nem gondoltam, hogy ők találták fel a pajzsbűbájt.

Samantha se gondolta volna, de nem is hozta lázba különösen. Ha volt is erről szó mágiatörténeten, minden bizonnyal átaludta.

– Ha már szóba jött a sötét varázslatok kivédése, nálatok milyen órákat tart Stamos? – kérdezett közbe Cedric, Samanthára nézve.

– Gondolom, mint nálatok. – A lány itt egy pillanatra elbizonytalanodott, mert Ingram után ebben mégsem lehetett olyan biztos. Így a biztonság kedvéért azért hozzáfűzte: – Haláli sztorijai vannak.

A Tekergő lánya - Harry Potter fanfictionOnde histórias criam vida. Descubra agora