A guvadt szemű Ingram professzor percre pontosan érkezett, és egyáltalán nem pislogott, ami elég ijesztővé tette a megjelenését.
— Üdvözlök mindenkit az idei tanév első sötét varázslatok kivédése óráján — darálta. — A nevem Herbert Ingram. Nagy örömmel jelentkeztem az állásra, és még nagyobb volt az örömöm, amikor Dumbledore professzor engem választott. — Habár örömről beszélt, a hangja monoton volt, semmiféle érzelmet nem árult el. — Mivel maguk elsősök, ha jól tudom, nincsenek előismereteik a tárgyból. Ez nem baj, azért vagyok itt, hogy bevezessem magukat a sötét varázslatok kivédésének tudományába. Arra nem lesz szükség — bökött az első sorban ülő Alicia padjára, aki már előkészítette Richard Morris: Mit tegyünk a sötétség ellen? című kötetét. — Igen? — szólította Fredet, aki bátortalanul jelentkezett.
— De hát, tanár úr... nem maga írta elő nekünk ezt a könyvet?
— Az iskolai szabályzat szerint köteles voltam előírni valamit, de nem szeretek tankönyvből tanítani, így nem fogjuk használni. A további órákra már ne is hozzák magukkal.
— Még jó, hogy megvettük... — morogta az orra alatt az ikertestvére mellett ülő George.
— Parancsol, fiatalember? — Ingram dülledt tekintetét a Weasley-fiúra szegezte, aki az ijedtségtől kicsit lejjebb csúszott a padban.
— Nem... nem mondtam semmit, tanár úr.
— Megtudhatnám a kettőjük nevét?
— Fred és George Weasley — zengték kórusban az ikrek.
— Fred és George... ne haragudjanak, de nem fogom tudni megkülönböztetni magukat, ha egymás mellett ülnek. Ha kérhetem, valamelyikük cseréljen helyet egy másik tanulóval.
Így történt, hogy Samantha eddigi padtársa, Lee átült George mellé, Fred pedig a Jackson-lány mellett foglalt helyet.
Ingram professzor névsort olvasott. Feljegyezte az ülésrendet egy pergamenre, és szigorúan kijelentette, hogy az ő óráján nincs vándorlás, ez így marad a tanév végéig, hacsak ő nem változtat rajta.
— Nos, akkor, kezdjük is az órát — tette le a pennáját az asztalra, és fel-alá járkálni kezdett a tábla előtt. — Hajtsák a fejüket a padra.
— Tessék? — bukott ki Samanthából a kérdés. Igencsak furcsállta a tanár utasítását. Sokféle kezdést el tudott képzelni egy sötét varázslatok kivédése órának, de ez nem volt köztük.
— Csak csinálják, amit mondtam. Higgyék el, bízhatnak a tudásomban. Nem véletlen kaptam meg az állást, sok sötét jelenséggel volt már dolgom életem során. De mielőtt harcolnánk a külső sötétséggel, foglalkoznunk kell azzal, ami belül van.
— Elnézést, tanár úr — tette fel a kezét Angelina —, de nem értem.
— Nem is kell. Idővel majd rájönnek maguk is. Hajtsák a fejüket a padra, és figyeljenek a hangomra.
VOUS LISEZ
A Tekergő lánya - Harry Potter fanfiction
FanfictionVégy egy forrófejű, szeleburdi lányt, adj mellé néhány Weasley-t, rázd fel egy Jordannel, és kész is az instant fejfájás McGalagony professzor számára. Pókrobbantás, kviddics-balett, vécészörf és elszabadult görög mítoszok - mindez benne van a pakli...