– Szóval, kiket kell megfingatnunk? – dörzsölgette az ökleit Bill.
A legidősebb Weasley fiú összehúzott szemmel állt Samantha, Fred és George ágya előtt a gyengélkedőn. Mellette Charlie komoran, karba tett kézzel strázsált.
– Az ötödéves mardekáros lányok voltak – adta meg a választ Fred. Ez majdnem fedte az igazságot, mert leginkább csak Merula Snyde, de hát, csak nem vallhatták be, hogy elintézte a őket egyetlen lány. Az milyen gáz lett volna már.
Bill és Charlie komoly arccal összebólintottak, azzal sarkon fordultak, és sietős léptekkel elhagyták a gyengélkedőt. Néma fogadalmat tettek magukban, hogy még a föld alól is előkerítik Merula Snyde-ékat. Senki ne merje bántani az öccseiket.
A kastély belső udvarán leltek rájuk. Tekintve, hogy szombat délután volt és esett a hó, sokan töltötték itt a szabadidejüket. Merula Snyde épp két kis másodéves hollóhátas hóemberét tette tönkre, és jót röhögött barátnőivel az elkámpicsorodott arcokon.
– Mi van, bőgőmasinák, havat is szeretnétek a képetekbe?
Ebben a pillanatban a dühös Bill és Charlie Weasley toppantak elé.
– Prefektus vagy, Snyde – szólalt meg vészjóslóan az előbbi. – Undorító dolog visszaélned a hatalmaddal. És főleg undorító dolog bántani a kisebbeket.
Snyde arca még mindig felhőtlen volt. Összefonta maga előtt a karjait, és felvont szemöldökkel nézett a fiúkra.
– Mit akartok?
– Kihívunk párbajra – közölte kertelés nélkül Charlie. A hangja ridegen csengett. – Azért, amit az öccseinkkel és a barátjukkal tettél.
Merula arcáról leolvadt a mosoly.
– Aha, szóval még árulkodtak is a kis pisisek. Úgy látszik, nem tanulták meg a leckét.
– Annak van itt az ideje, hogy te megtanuld a leckét. – Bill előrántotta a pálcáját. Charlie ugyanígy tett.
– Ketten egy ellen nem túl fair – járatta köztük a tekintetét fanyar képpel a mardekáros lány.
– Öten három elsős ellen sem – sziszegte Charlie. – De hogy lásd, mi mennyivel különbek vagyunk nálad, kiállhatsz ellenünk mind a négy barátnőddel. A párbaj megadásig tart.
A jelenetre időközben többen is felfigyeltek körülöttük, így Merula Snyde már nem merte megkockáztatni, hogy szégyenben maradjon a meghátrálással. Az rombolta volna a hírnevét.
– Jól van – jelentette ki fagyosan. – Majd megbánjátok. Csajok, gyertek – intett a barátnőinek, akik vele ellentétben már nem tűntek annyira határozottnak. Bizonytalanul méregették a két erős fizikumú fiút.
Bill és Charlie nem vesztegették az időt, mindketten meghajoltak, ahogy az illem diktálta. A mardekáros lányok felsorakoztak velük szemben, és követték a példájukat.
ESTÁS LEYENDO
A Tekergő lánya - Harry Potter fanfiction
FanficVégy egy forrófejű, szeleburdi lányt, adj mellé néhány Weasley-t, rázd fel egy Jordannel, és kész is az instant fejfájás McGalagony professzor számára. Pókrobbantás, kviddics-balett, vécészörf és elszabadult görög mítoszok - mindez benne van a pakli...