ÖZEL BÖLÜM

1K 67 8
                                    

ABİLER SEVMEK İÇİNDİR

•Özel Bölüm•

Yavaşça kafamı yukarı kaldırdım. Gözlerimi bir kaç kez kırpıştırdım. Toprak eliyle kafamı tekrar göğüsüne koydu. "O gözlerine sahip çık Dünya. Her istediğini yapamam."

Surat astım. "Ne eksiğim var benim onlardan. Okyanus biliyor, Rüzgar biliyor, Evren zaten biliyor. Deniz bile biliyor. Bana anlatmadın hiç."

"Sabır, sabır." Dedi Toprak.

"Kıçıma bak hele!" dedi Deniz. "Mükemmel, kalitenin adresi ben dururken sana mı anlatacaktı. Hem bana Evren anlattı."

Hızla karşı koltukta ki Evren'e baktım. "Bana anlatmadın ona mı anlattın? Gerçekten mi? Uzun bir süre konuşmayalım."

"Bu süre uzun olacak değil mi?" dedi Toprak hemen.

"Olur olur," dedi Rüzgar.

"Oldururuz." dedi Okyanus.

"Dünya beni dinlesen mi?" dedi Evren.

Deniz, Evren'in yanına gitti. Yanına oturup başını omzuna yasladı. Benim daha bir kez bile başımı koyamadığım omuza. "Aşkım ben dinlerim."

Yanımda ki yastığı kafasına attım. "Senin kıçını keserim Deniz! O çok sevdiğin dans kariyerini bitiririm Deniz!"

"Sakin," dedi Toprak saçımda ellini gezdirirken. "Anlatacağım."

Derin bir nefes aldı. "Sen sor ben cevaplayım."

"Evren ile ne zaman tanıştınız?"

Kaşlarını çattı Toprak. "Neden sorduğun ilk soruda Evren şerefsizi var?"

oflayıp biraz uzaklaştım ondan. İlk başta göz devirdi. "Bu şerefsiz hep hayatımdaydı. Kardeşim yerine koyarak bir hata yapmamın nedeni her anımda yanımda olması yüzünden."

Bu sefer ben göz devirdim. Son iki aydır Evren ile hepsinin arası bozuktu. Nedeni Evren ile sevgili olmamız. Sevgili olmamız bir şey fark etmedi çünkü beş dakika bile yalnız kalamıyoruz. Teşekkürler abilerim.

"Aşık olduğunu söylemiştin. Anlat işte."

Arkasına yaslanıp gözlerini kapattı. "Hayatım boyunca her zaman çalıştığımı biliyorsun?" Görmesede kafamı olumlu anlamda salladım. "İşten ayrılmıştım. Bir işe ihtiyacım vardı ve Evren'in gittiği okulda kantine eleman aranıyordu. Ve o okulda Aren de vardı." Gözlerini açıp Aren olayını bilip bilmediğime baktı. Başımı olumlu anlamda salladım. Yanına oturup kafamı göğüsüne koydum. Elleri saçlarımda gezinmeye başladı.

"Okulda bir kız vardı. Sarı saçları belini geçen, mavi gözleri büyüleyici, kokusu içine hapis eden." Durup sesli bir kahaha attı. "İlk gördüğümde etkilenmedim desem yalan olurdu. Kim görse etkilenirdi. Sadece onun Aren'in sevgilisi olduğunu öğrendiğimde hislerimi bir anlığına durdurmaya çalışmıştım."

Sessizlik oldu. "İsmi neydi?" dedim.

"Çiçek."

ABİLER SEVMEK İÇİNDİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin