OK ľudia ja na toto fakt nemám... už týždeň sa tu snažím dať nejak dokopy časť, ale vždy sa dostanem len do určitého úseku a koniec... Nechápem čo to so mno je... Chcela som toho do tejto časti dať viac, ale to by ste na to čakali ešte ďaľšie dva týždne, tak som sa rozhodla vám to rozdeliť.... takže tu je ešte taká normálnejšia (Jubilejná 30-tá) časť... tá ďalšia neviem kedy bude, ale... povedzme to tak, že sa vám asi nebude moc páčiť :(
PS: chcem sa moc poďakovať za krásne komentáre a hviezdičky pri minulej časti... ste úžasné :D časť opäť venujem môjmu zlatíčku Kike :*
PSS: chyby som nekontrolovala, tak sa za ne vopred ospravedlňujem... :D
*******************************************************************************
„Hej decká! Venujte mi prosím chvíľu pozornosť!" Zakričal z predných sedačiek Alex, no nikto si ho akosi nevšímal. Obzvlášť Harry nie. Ten sa totižto snažil všetkými možnými spôsobmi dostať pod moje tričko.
„Harry prestáň!" Zasmiala som sa, keď ma jeho kučery začali štekliť na bruchu. Nie sme tu sami." Pripomenula som mu a snažila sa ho od seba odtlačiť.
„Ja v tom problém nevidím." Zasmial sa a pobozkal ma.
„No ták ľudia! To vám dá toľko, keď ma budete minútu počúvať?" Ozval sa znova Alex, no tentoraz hlasnejšie, čím si získal našu pozornosť. „Ďakujem! Takže... Za chvíľu sme na mieste, tak by som vám rád prečítal, ako budete rozdelení v izbách..."
„Akože ako budeme rozdelení v izbách?" Spozornel hneď Harry, čo ma trochu rozosmialo. „Ja budem v izbe len so svojou priateľkou!"
„Asi ťa sklamem Harry, ale nebudeš. Nemáme toľko izieb, aby si každý mohol vybrať s kým chce byť. A nemôžeme vás rozdeliť tak, že v jednej izbe budú dvaja a v druhej desiati. To by nešlo."
„To by som sa na to pozrel, či by to nešlo..."
„Harold sklapni!" Skríkol kúsok za nami môj brat a ja som naňho prekvapene pozrela. „To že s mojou sestrou bývaš a spávaš, neznamená že to tak bude aj tu! Tu nie si žiadna popová hviezda s vysokými nárokmi, ale si jedným z nás. Budeš sa musieť prispôsobiť ostatným."
„Ale ja..."
„Harry prestaň! Kyle s Alexom majú pravdu. Nemôžeme byť v jednej izbe len dvaja a v ďalšej by sa tlačili desiati. Cez deň predsa budeme spolu a v noci to nejak vydržíme. Je to predsa len pár dní. To zvládneme." Milo som sa naňho pozrela a zľahka ho pohladila po ruke.
„Fajn!" Dostal nakoniec zo seba a naštvane sa zaboril do sedačky.
„Takže teraz keď sme si to tak pekne vyjasnili, tak tu mám ten zoznam..." Pokračoval znova Alex a ja som sa otočila späť k Harrymu. Ruky mal založené na prsiach a zamračeným pohľadom pozoroval okolie za oknom.
„Zlato.." Oslovila som ho opatrne, no on sa ani nehol. Stále hľadel do okna a mňa si nevšímal. „No ták! To budeš teraz celý čas naštvaný?"
„Myslel som, že si to tu spolu užijeme a..."
„Samozrejme že si to užijeme! Veď budeme celé dni spolu. Budeme lyžovať, guľovať sa a večer sa baviť. Bude to super. Uvidíš!"
„Fajn." Povzdychol si a konečne sa na mňa pozrel.
„Ľúbim ťa." Usmiala som sa a venovala mu jemný bozk.
„Nie tak ako ja teba!"
XXX
„Dievčatá ste za ňu zodpovedné! Nesmie sa jej nič stať! Neprajte si zažiť môj hnev, ak nájdem čo i len jediný škrabanec na jej tele. Je to môj poklad, tak sa k nej aj podľa toho správajte." Harry sa už asi pol hodinu snažíl dohovárať tým trom nešťastniciam s ktorými budem tých pár dní bývať. Úprimne mi tá jeho prehnaná starostlivosť začína liezť na nervy. Robí ako keby som sa o seba nevedela postarať.
YOU ARE READING
Just Give Me A Reason [Harry Styles] ✔
Fanfiction„Čo robíš?" Ozval sa zrazu za mnou Harry až mnou trhlo. „Nie je to jasné? Balím si veci a odchádzam!" Odvrkla som a ani naňho nepozrela. „Nemusíš predsa hneď odchádzať." Šepol mi pri uchu a jemne ma začal bozkávať na krku. Rukami oblapil moje boky a...