Ahojte ľudkovia... tak po dlhej dobe tu mám novú časť... Malo to byť dlhšie, ale už som vám sem konečne chcela niečo dať, tak som sa rozhodla to rozdeliť na dve časti... tá druhá časť by mala byť niekedy koncom týždňa... niekedy cez víkend ak sa podarí :) tak si užite novú časť a potom prosíím komenty a votes :D :D :D
„Pôjdem s tebou." Zopakovala som a kúsok sa od Harryho odtiahla, aby som mu mohla pozrieť do očí. „Ale mám jednu podmienku." Dodala som a Harrymu zrazu zmizol úsmev z tváre.
„Akú?" spýtal sa ma neisto po chvíli.
„Pôjdeme tam len ako priatelia."
„Čo? Ale...." Začal protestovať, no nedopovedal to a len mi uprene hľadel do očí. Po chvíli sklopil zrak a povzdychol si. „Fajn. Idem si zbaliť nejaké veci a môžeme vyraziť." Prikývla som a on bežal hore do svojej izby. Keď som počula buchnúť dvere vzala som si svoje veci a šla do obývačky za Liamom a Niallom.
„Kde máš Sophiu?" Spýtala som sa Liama, keď som si k nemu prisadla na gauč.
„Zayn viezol Perrie do mesta a vzali aj Soph. Chcel som ju odviesť sám, ale vraj bola aj tak dohodnutá s Perrie na nejaké nákupy či čo... Takže som tu ostal sám a kukám s Niallerom tento NÁRAMNE ZAUJÍMAVÝ PROGRAM." Ukázal so smiechom na televízor a ja som sa tiež začala smiať.
„Neviem na čom sa smejete. Náhodou je to veľmi poučné. Veď tie korytnačky si práve zakladajú rodinku." Okríkol nás Niall načo sme s Liamom spustili ešte väčší rehot. Niall len nad nami pokrútil hlavou a dal televízor ešte hlasnejšie.
„Takže..." Ozval sa Liam, keď sme sa prestali smiať a pozrel na mňa. „Ideš s Haroldom, ale len ako kamarátka?" Spýtal sa a ja som prikývla.
„Po tom čo som videl hore, pochybujem že ostanete len pri tom kamarátstve." Zasmial sa Niall a ja som cítila ako som očervenela. Ten nám teraz bude stále vyhadzovať na oči ako nás načapal.
„Hej, ty proste vieš kedy máš kde vpadnúť. Ako aj v tej kúpeľni. Že Niall?" vrátila som mu a teraz prezmenu očervenel od hanby on.
„Čo? Ty si vbehol Lei do kúpeľne?" Vytreštil naňho Liam oči.
„Už som sa ospravedlnil." Povedal previnilo a zahľadel sa niekam na zem. „Myslel som si, že tam je Harold." Mykol plecom.
„Kde si myslel, že som?" Ozval sa zrazu za nami Harry. Pozrela som pobavene na Nialla a ten mi len naznačoval nech mu nič nehovorím.
„Nikde. Niallovi sa len niečo snívalo." Zasmiala som sa a podišla k nemu.
„Aha jasné." Prikývol a Niall si z hlboka vydýchol. „Tak ideme?"
„Jasné. Len sa ešte musíme staviť u mňa, aby som sa prezliekla a vzala si pár vecí." Povedala som a Harry prikývol. V rýchlosti som na rozlúčku objala Liama s Niallom a potom som šla ku vchodovým dverám.
„Užite si výlet." Zakričal za nami Liam, na čo som sa usmiala.
„A nech už budete spať kdekoľvek, tak nerozbite posteľ." Dodal so smiechom Niall a ja som znova očervenela.
„Kretén." Pokrútil nad ním Harry hlavou a viedol ma von ku svojmu autu.
XXX
Harry zaparkoval na príjazdovej ceste pred naším domom a obaja sme vystúpili. Jedným pípnutím svoje auto uzamkol a spolu sme vykročili ku vchodovým dverám.
„Mame sa ten tvoj nápad s výletom nebude páčiť." Poznamenala som, keď som hľadala kľúče.
„Neboj sa. Linda ma má rada a určite s tým nebude mať problém." Usmial sa.
„Zato ja mám menší problém." Zašomrala som a zamračila sa naňho.
„Aký?"
„Nepáči sa mi, keď tykáš mojej mame a voláš ju jej menom."
„Ona to tak chcela." Obhajoval sa.
„Jasné a ty si s tým hneď musel súhlasiť. Ja to nechápem... Mika pozná od malička a nikdy mu nič také nenavrhla. A prídeš ty a hneď ti povie aby si jej tykal."
„Som jej proste sympatickejší." Zaškeril sa a ja som ho buchla do pleca. „Ale teraz vážne. Ja neviem prečo to navrhla, ale nevadí mi to. Neznášam keď si mám s niekým vykať. Radšej s každým jednám hneď na rovinu a je mi jedno či je ten človek starý, alebo mladý."
„To je síce pekné, ale ja si to neprajem. Nepáči sa mi to." Mračila som sa a konečne našla kľúče.
„Ale pusa... hádam sa nebudeš hnevať kvôli takej blbosti." Uškrnul sa a pritiahol si ma k sebe. „Ak ti to spraví radosť, tak pred tebou jej budem vykať." Usmial sa ešte viac a pomali sa začal svojou tvárou približoval k tej mojej. Nepretržite sa mi pri tom svojimi krásnymi zelenými očami vpíjal do tých mojich čokoládovo hnedých a čím bol bližšie tým sa môj dych viac a viac zrýchľoval. Keď bol odo mňa už len pár centimetrov, zrak mu padol na moje pery. Jemne si skúsol spodnú peru a znova sa mi pozrel do očí. Znova sa usmial a ešte viac sa priblížil aby mohol konečne spojiť naše pery, keď v tom...
„Ehm Lea?" Ozval sa za nami známi hlas a my sme sa od seba rýchlo odtrhli.
„Mike? Čo tu robíš tak skoro?" Pozrela som naňho prekvapene. Potom v akom stave som ho videla naposledy som ho tu nečakala tak skoro. No zrejme na tom nebol až tak zle, keď sa dokázal ešte aj pobiť o čom svedčil dosť výrazný monokel pod okom.
„Čo tu robím? No ja som sa ti prišiel ospravedlniť za ten včerajšok.. Ale čo tu robí tento pako? A vôbec.. Čo má znamenať to jeho obchytkávanie? Pokiaľ viem, tak ja som tvoj priateľ! Alebo mi niečo ušlo?" Rozkričal sa na mňa. A ešte si k tomu naozaj myslí, že spolu chodíme. Ale nechodíme. Mám ho rada. Naozaj ho mám rada, ale len ako dobrého kamaráta. Lenže on si vďaka tej pretvárke ktorú som začala hrať pred Harrym myslí, že spolu chodíme. On ku mne naozaj niečo cíti a ja mu týmto len ublížim. Mala by som mu povedať pravdu. Aj keď tým riskujem, že ho stratím a že už so mnou nikdy neprehovorí. Áno musím mu to povedať!
„Včerajší deň." Zasmial sa mu Harry.
„Čo? Ty..."
„Mike prestaň! Harry ma len priviezol domov." Povedala som mu, otvorila dvere a všetci sme vošli do domu. „Harry počkaj tu. Hneď som späť. Mike ty poď so mnou. Potrebujem s tebou hovoriť." Schmatla som ho za rukáv a ťahala ho hore schodmi.
„Miláčik a ponáhľaj sa. Aby sme to lietadlo stihli. Ja to zatiaľ poviem tvojej mame." Zavolal za nami s úškrnom Harry a ja som naňho vypleštila oči.
„Čo? Miláčik? Aké lietadlo? Lea ty s ním niekam ideš?" Začal na mňa Mike sypať otázky. Len som nad Harrym pokrútila hlavou a rýchlo ťahala Mika do izby. Rýchlo som ho vtiahla dnu a zabuchla za nami dvere. Musíme si to všetko konečne vyjasniť. Toto čo je teraz medzi nami musí skončiť. Nech už to je čo chce. Mike bol predsa vždy len kamarát a tak to musí aj ostať. Aj keď tou pravdou ho možno stratím...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Just Give Me A Reason [Harry Styles] ✔
Fanfic„Čo robíš?" Ozval sa zrazu za mnou Harry až mnou trhlo. „Nie je to jasné? Balím si veci a odchádzam!" Odvrkla som a ani naňho nepozrela. „Nemusíš predsa hneď odchádzať." Šepol mi pri uchu a jemne ma začal bozkávať na krku. Rukami oblapil moje boky a...