Ahojte ahojte :) Ja viem že nová mala byť ešte cez víkend, ale akosi mi to nevyšlo... Preto je tu až teraz... Zase som sa v nej nedostala tam kam som chcela, ale v ďalšej to už hádam dám... Opäť nie je nejak extra dlhá a asi je aj nudná, ale tak snáď poteší..... potom veeeľmi prosííím pomentujte a dávajte votes nech viem či mám vôbec pokračovať.. tých pár kliknutí vás hádam nezabije a mňa to určite poteší :) PS: ospravedlňujem sa za chyby, ktoré tam určite sú, ale nekontrolovala som to :)
Mlčky som prešla ku svojej skrini a vytiahla z nej kufor. Dala som ho na posteľ a začala doň hádzať svoje veci. Celý čas som cítila Mikov pohľad na svojom chrbte a počula ako nervózne prešľapuje z nohy na nohu. No po chvíli to už nevydržal, schytil ma za ruku a otočil k sebe.
„Lea môžeš sa prestať baliť a konečne mi vysvetliť o čo tu ide? Kam chceš ísť s tým debilom? A čo mali znamenať tie jeho dotyky a pohľady? Nepáči sa mi ako sa na teba...“
„Mike prestaň! O nič tu nejde. Harry ma len pozval na výlet. Ako kamarát.“
„Pf že kamarát. Odkedy si ty s ním kamarátka. Pokiaľ viem tak si ho neznášala. Dopekla Lea ty to nevidíš? Ten debil ťa chce len dostať do postele! O nič iné mu nejde.“ Vyštekol na mňa a ja som sklonila hlavu. Vôbec som sa nezmohla na slovo, len som tam stála a hľadela si na nohy. „Čo? Aha takto to je. Už tomu chápem. Ten hajzel sa už ani snažiť nemusí. On už ťa do tej postele dostal čo?“
„Mike ja...“ Začala som, no keď som uvidela jeho pohľad, všetky slová sa mi zasekli niekde v krku. S Mikom v skutočnosti nechodím, takže by mi to mohlo byť jedno, lenže ja ho mám rada a toto celé mi prišlo voči nemu dosť nefér. On si myslel že spolu chodíme, takže som ho z určitej časti naozaj podviedla. A nepodviedla som ho len ako „jeho partnerka“, ale aj ako kamarátka. Bolo mi zle. Zle zo mňa. Z toho aká som úbohá. Ani mu nedokážem do očí povedať pravdu o našom neexistujúcom vzťahu.
„Vieš čo? Nič mi nehovor! Stačí mi tvoj pohľad a viem všetko. My sme spolu skončili! Rozumieš? Skončili!“ Kričal na mňa a mne sa už hrnuli slzy do očí. Takto som to naozaj nechcela. Po toľkých rokoch má byť všetkému koniec? „Kriste ja som fakt debil. Ja som si ako taký idiot naivne namýšľal, že ma máš naozaj rada a ty si ma zatiaľ len vodila za nos a potajomky sa niekde kurvila s tým pajácom. Bože a ja som si myslel, že by sme mohli byť konečne spolu... Že by sme boli šťastný, začali spolu bývať a neskôr si možno aj založili rodinu... Bol som fakt naivný, keď som v niečo takéto veril. Ale ty si ma rýchlo zrazila naspäť na zem a otvorila mi oči. Takže ti veľmi pekne ďakujem a želám ti aby sa ti to raz všetko vrátilo.“
„M- Mike..“ Vysypala som zo seba roztraseným hlasom, no hneď ma stopol.
„Nie, žiadny Mike! Už nechcem nič počuť! Mala by si rýchlo utekať za tym svojim speváčikom, aby vám nevychladla posteľ. Určite ťa tam dole už celý nadržaný netrpezlivo čaká, aby ťa mohol znova pretiahnuť... Poviem ti len jedno. Ten panák tam dole ťa chce len preto aby sa zabavil a keď sa ťa dostatočne nabaží, tak ťa odkopne ako špinavú handru. Si len ďalšia bábka na jeho zozname. Sama raz zistíš, že som mal pravdu, ale to už bude neskoro. Potom ale nebež za mnou, aby som ťa utešoval...“ Dopovedal svoju reč a vybehol z izby. Zostala som ako paralyzovaná. Neschopná slova. Len som tam stála, nemo hľadela na dvere cez ktoré práve vybehol a slzy mi nepretržite stekali po lícach. Nechápem čo som si myslela. Že sa mi hodí okolo krku a všetko mi odpustí? Že aj naďalej budeme najlepší priatelia? Ako som tam stála a hľadela na dvere, zrazu som začula ako niekto kráča hore po schodoch. Rýchlo som si utrela slzy a vrátila sa k baleniu.
„Si pripravená?“ Ozval sa za mnou Harryho chrapľavý hlas a ja som prikývla.
„Len si ešte vezmem nejaké veci z kúpeľne.“ Povedala som mu a so sklopeným zrakom som ho obišla.
ESTÁS LEYENDO
Just Give Me A Reason [Harry Styles] ✔
Fanfic„Čo robíš?" Ozval sa zrazu za mnou Harry až mnou trhlo. „Nie je to jasné? Balím si veci a odchádzam!" Odvrkla som a ani naňho nepozrela. „Nemusíš predsa hneď odchádzať." Šepol mi pri uchu a jemne ma začal bozkávať na krku. Rukami oblapil moje boky a...