Tááákže po riadne dlhej dobe opäť nová časť... ja viem že mi to vždy strašne trvá, ale namoju obranu... bolo leto a keď som nebola v práci, tak som bola niekde preč... Teraz už to bude snáď lepšie a časti budú pribúdať častejšie :D Ok a teraz si už užite časť a po prečítaní poprosím ako vždy votes a koment :D
„Lea!!!“ Skríkol no ja som sa k nemu neotočila. Prišla som k Niallovi, schmatla ho za tričko a svojimi perami sa mu prisala na tie jeho.... Možno som svojou reakciou práve všetkých zaskočila, no momentálne mi to bolo jedno. Bola som naštvaná. Naštvaná na Harryho. Neviem čo to doňho vošlo. Správa sa ako idiot. Nechápem o čo mu akože ide. Najskôr mi vyčíta pitie, potom tanec a teraz hru. Nespravila som predsa nič zlé! Chcela som iba splniť tú Louisovú blbú úlohu. Nič viac. Nešla som si to predsa s Niallom hneď rozdať, alebo niečo podobné. Išlo len o blbú nevinnú pusu...
„Úúúú...“ Začalo sa ozývať z každej strany, keď si ma Niall pritiahol viac k sebe a náš bozk ešte viac prehĺbil.
„Tak to by snáď stačilo!“ Skríkol Harry a rázom Nialla odo mňa odtrhol. „Horan nepreháňaš to náhodou?“
„Čo som spravil?“
„Čo si spravil? Dobre že si tu pred nami nepretiahol moju priateľku a ty sa pýtaš čo si spravil?“
„Ja za to nemôžem! To ona ma pobozkala.“
„Jasné a ty si sa tomu strašne bránil! Ešte raz sa jej dotkneš a neručím za seba!“
„Prečo vrieskaš len na mňa? To Tommo vymyslel tú blbú úlohu!“
„Neboj sa! S ním si to tiež vybavím.“
„Harry prestaň!“ Skríkla som naňho, lebo som to už nemohla počúvať a on sa na mňa zamračil. „Správaš sa ako totálny idiot!“
„Ja sa správam ako idiot?“ Skríkol na mňa podráždene. „Tak MOJA priateľka sa tu olizuje s iným, ale ja sa tu správam ako idiot! To sa mám na to akože s úsmevom prizerať?“
„Keď sa budeš takto správať, tak dlho tvoja priateľka nebudem!“ Povedala som už potichšie a vybehla z obývačky.
„Tak toto si posral kámo.“
„Kurva Liam, ty sa do toho nestaraj!“
„Ty sa spamätaj a ja sa...“ Počula som ich ešte ako začali po sebe kričať, no nevenovala som im už pozornosť. Vybehla som po schodoch hore do Harryho izby a zabuchla za sebou dvere. Hneď som prešla ku posteli na ktorej ešte stále ležala moja taška a vytiahla si z nej čisté veci. Rýchlo som sa prezliekla a šaty od El som dala na ramienko a zavesila ich na skriňu, aby sa nepokrčili. Pozberala som si zvyšné veci a začala ich rýchlo hádzať naspäť do tašky...
„Čo robíš?“ Ozval sa zrazu za mnou Harry až mnou trhlo.
„Nie je to jasné? Balím si veci a odchádzam!“ Odvrkla som a ani naňho nepozrela.
„Nemusíš predsa hneď odchádzať.“ Šepol mi pri uchu a jemne ma začal bozkávať na krku. Rukami oblapil moje boky a jedným pohybom si ma pritisol až ku svojmu telu. „Zostaň tu so mnou.“ Šepkal ďalej a pri tom ma stále bozkával na krku. Bolo úžasné cítiť jeho mäkké pery, ako prechádzajú po mojej citlivej pokožke, no tentoraz som mu nemohla len tak ľahko podľahnúť. Nie keď sa takto správa. Čo si myslí? Že najskôr na mňa bezdôvodne navrieska a potom to všetko napraví jedným sexom? Tak to teda nie!!! Jedným prudkým pohybom som sa vymanila z jeho zovretia a o krok ustúpila. Z hlboka som sa nadýchla a otočila sa tvárou k nemu.
ESTÁS LEYENDO
Just Give Me A Reason [Harry Styles] ✔
Fanfic„Čo robíš?" Ozval sa zrazu za mnou Harry až mnou trhlo. „Nie je to jasné? Balím si veci a odchádzam!" Odvrkla som a ani naňho nepozrela. „Nemusíš predsa hneď odchádzať." Šepol mi pri uchu a jemne ma začal bozkávať na krku. Rukami oblapil moje boky a...