Ahoojte.. Tak po nejakom čase tu mám pre vás ďalšiu časť ... nebudem sa tu nejak rozpisovať, pretože to aj tak asi nikto nebude čítať a to podstatnejšie som už písala v poznámke pred touto časťou, na ktorú sa aj tak skoro nikto neozval... Iba Lucka a Kika, ktoré sú moje zlatíčka a ja som rada, že aspoň niekto to tu naozaj číta... No ok užite si časť a dúfam, že tentoraz tu bude tých votes a komentov o čosi viac... vážne by ma to moc potešilo..
Tuto časť venujem práve Lucke :*
PS: Ak je tu niekto to číta Proposal a ešte mu nová časť nenabehla, tak kuknite... určite tam je :D
**********************************************************************************************
*O týždeň neskôr (3.1.)*
Vonku ešte stále vládne pokojná noc a ja už nemôžem spať. Vlastne som ani nespala. Už niekoľko nocí. Vždy sa len nepokojne prehadzujem zo strany na stranu a myšlienkami sa vraciam k udalostiam z posledných dní. Stále rozmýšľam kde som spravila chybu, že ma Harry takto zradil. Dala som mu celé svoje srdce a on ma za chrbtom podvádzal. Možno som ho to mala nechať vysvetliť, lenže ja to nedokážem. Až priveľmi má jeho nevera ranila, na to aby som ho dokázala počúvať, alebo sa na neho pozerala... A potom tu bol Kyle. Veľmi by som chcela vrátiť čas, aby som mu mohla pomôcť. Tak veľmi mi tu chýba a najhoršie je, že všetko v tomto dome mi ho pripomína. Aj preto som sa rozhodla, že sa vrátim späť do Írska, kde budem bývať u maminej sestry Brook. Rodičia boli najskôr proti, no po pár dňoch sami usúdili že zmena ovzdušia mi len prospeje. V škole som mala všetko vybavené a tak sa len stačilo pobaliť a odísť...
S povzdychom som sa posadila na posteli a dlaňami si pretrela unavené oči. Trochu som si ponaťahovala stuhnuté svaly a vstala. Vzala som si nejaké čisté veci a potichu šla do kúpeľne. Dala som si napúšťať do vane horúcu vodu a medzi tým zo seba zhodila svoje pyžamo. Naliala som si do vody trochu sprchového gélu, aby som si spravila penu a sadla si do príjemne teplej vody. Pohodlne som sa oprela o kraj vane a na chvíľu zavrela oči...
„Harry! Zbláznil si sa?" Skríkla som naňho naštvane, no s ním to ani nehlo. Ten pako sa vyškieral snáď ešte viac a zrejme bol spokojný s tým čo spravil.
„Áno zbláznil. Do teba." Uškrnul sa a spojil naše pery. Mala som sto chutí mu jednu vraziť za to ako ma stiahol do tej vody, ale na druhej strane som sa nedokázala odtrhnúť od tých úžasných mäkkých pier.
„Si pako! Vieš o tom?" Zasmiala som sa a pohodlnejšie sa usadila medzi jeho nohami.
„Viem. Ale ty ma aj tak miluješ." Šepol mi pri uchu a ja som sa zarazila. Naozaj ho milujem?
Áno milovala som ho a teraz to už viem. Lenže on ma mal len pre zábavu. Bola som mu dobrá len do postele. Nikdy ma nemiloval tak ako ja jeho....
Dlaňou som si zotrela tých pár sĺz ktoré sa mi nepodarilo zadržať a vyšla som z vody. Dôkladne som sa poutierala, navliekla na seba čisté tepláky s tielkom a vrátila sa do svojej izby. Zo skrine som si vytiahla veľký kufor a začala si doň baliť tých pár vecí, ktoré mi doma ostali. S vecami, ktoré mi ostali u Harryho to ešte musím nejak domyslieť... Práve keď som si dobalila posledné veci ozvalo sa slabé zaklopanie. Svoj pohľad som presunula ku dverám, kde som uvidela stať moju mamu.
„Zlatko bol tu Harry. Zase." Oznámila mi s povzdychom a podišla ku mne. „Naozaj si s ním nechceš pohovoriť? Chodí sem skoro každý deň. Ja viem že si nahnevaná, smutná a sklamaná, ale mali by ste sa porozprávať..?"
VOCÊ ESTÁ LENDO
Just Give Me A Reason [Harry Styles] ✔
Fanfic„Čo robíš?" Ozval sa zrazu za mnou Harry až mnou trhlo. „Nie je to jasné? Balím si veci a odchádzam!" Odvrkla som a ani naňho nepozrela. „Nemusíš predsa hneď odchádzať." Šepol mi pri uchu a jemne ma začal bozkávať na krku. Rukami oblapil moje boky a...