Ahojtee :) Konečne tu mám pre vás ďalšiu novú časť... (zázrak že nie je až po mesiaci...) Dúfam, že sa vám bude aspoň trošku páčiť.. Do konca nám ostáva už len nejakých 4-5 častí. Uvidím ako sa rozpíšem, ale nechcem to už nejak zbytočne predlžovať... No nič užite si dnešnú časť.
PS: ČO TIE KOMENTY A VOTES? To vám dá až tak moc kliknúť na tú hviezdičku, alebo niečo málo napísať? Prosíííím... Urobíte mi tým veľkú radosť :D
*********************************************************************
HARRY :
„Tak už mi povieš čo odo mňa chceš Scott? Nemám na teba celý deň!" Zavrčal som naňho, keď sa už asi pol hodinu o niečom bavil s Paulom a ja som tam znudene sedel v kresle oproti jeho stolu.
„Naozaj Harry? A čo máš také súrne? Zase v nejakom bare vyvolávať problémy?" Založil si ruky na prsiach a vážne na mňa pozeral. To si akože myslí že ma týmto odstrašujúcim postojom vystraší? To sotva. Ja ho totižto mám úplne u prdele.
„Do toho ťa nič nie je." Odvrkol som mu a tiež si založil ruky.
„Vlastne ma je do toho dosť! Pracuješ pre mňa a už ma s tými tvojimi neustálymi výstrelkami začínaš poriadne štvať. Zo začiatku som ti to toleroval, lebo mi chalani povedali čo sa stalo, ale už prechádzaš hranice mojej trpezlivosti." Ziapal na mňa ako nepríčetný, no so mnou to nič nerobilo.
„A čo mi spravíš? Vyhodíš ma? To ti uľahčím prácu. Kľudne odídem aj sám. Aj tak už toho mám plné zuby. Celý Modest môže ísť do čerta..."
„Bacha na svoj slovník Harold!" Zdvihol na mňa varovne prst, na čo som sa zasmial.
„Nechcem ťa vyhodiť. Takú radosť ti nespravím. Máš s chalanmi podpísanú zmluvu na ďalších päť rokov. Mám pre teba niečo lepšie." Uškrnul sa a cez telefón povedal svojej asistentke, aby niekoho doviedla. Po chvíli sa ozvalo slabé zaklopanie a následne niekto vošiel, no ja som tomu nevenoval pozornosť až kým....
„Dobrý deň Scott. Ako sa máte?"
„Ahoj Kendall. Poď ďalej prosím." Mávol na ňu rukou a ja som sa v tom momente na ňu otočil.
„Čo tu kurva robíš?" Vykríkol som na ňu podráždene.
„Ahoj Harry. Aj ja ťa rada vidím." Usmiala sa na mňa falošne. Bože ako som s ňou kedy mohol niečo mať? Kamarátila sa so mnou, len aby sa mi dostala do postele a aby mi rozbila vzťah. A ja idiot som jej veril.
„Ja to o sebe nemôžem povedať." Odvrkol som jej a znova pozrel na Scotta. „Čo to do pekla má znamenať? Prečo tu je aj ona?"
„Harry predstavujem ti tvoju novú priateľku na najbližší rok."
„Čože?" Vyvalil som naňho oči. „Vy ste sa totálne zbláznili? S ňou už nechcem mať nič spoločné!"
„Pokiaľ viem tak ste boli dobrí kamaráti."
„Aspoň raz si povedal niečo pravdivé." Zasmial som sa. „BOLI sme, lenže ja som s touto mrchou skončil v deň keď mi rozbila vzťah!"
„Mne je ale ukradnuté čo Kendall spravila a čo nie! Dnešným dňom máš prísny zákaz pitia alkoholu a chodenia do kadejakých klubov. Budeš sa venovať svojej novej priateľke a budeš sekať dobrotu. Ak nebudeš robiť problémy, tak ti ten trest možno skrátim. A ak ti ani toto nepomôže, tak ti ho ešte predĺžim. Je ti to jasné?"
YOU ARE READING
Just Give Me A Reason [Harry Styles] ✔
Fanfiction„Čo robíš?" Ozval sa zrazu za mnou Harry až mnou trhlo. „Nie je to jasné? Balím si veci a odchádzam!" Odvrkla som a ani naňho nepozrela. „Nemusíš predsa hneď odchádzať." Šepol mi pri uchu a jemne ma začal bozkávať na krku. Rukami oblapil moje boky a...