Po sto rokoch sa konečne ozývam že? Ja viem že som strašná.. Ale konečne som to dopísala... a verte že táto časť sa mi písala asi najhoršie zo všetkých... a ešte je aj kratšia :( Dúfam, že sa vám bude aspoň trochu páčiť a zanecháte aj nejaký komentík a votes.. veľmi by ma to potešilo :)
A ešte... v médiach si môžete pustiť pieseň od Ollieho Greena a Josha Devina + je tam fotka Lei a Kyla :)
***************************************************************************
„Č- čo?" Vysúkala som zo seba roztraseným hlasom.
„Lea musíš sa ukľudniť..."
„Záchranná služba tu bude do desiatich minút." Pribehol k nám nejaký chalan, no ja som ho ignorovala.
„Kde je? Chcem ísť za ním." Pozerala som so slzami v očiach na Alexa.
„To nejde. Sami sa k nemu nedostaneme. Musíme počkať na záchranárov."
„Nie!" Krútila som hlavou zo strany na stranu. „Chcem vidieť svojho brata!" Chcela som sa rozbehnúť k tomu zrazu, ale Alexové silné ruky ma zastavili.
„Lea neblázni. Môžeš si tam ublížiť." Pozrel na mňa súcitne a silno ma objal.
„Mne je to jedno. Musí - musím ísť za svojím bratom. On ma po - potrebuje. Ja...." Sypala som zo seba zúfalo, kým ma Alex hladil po chrbte, aby ma trochu utíšil. Lenže ako sa mám utíšiť, keď môj brat leží niekde zranený a ja mu nemôžem pomôcť?
„Všetko bude v pohode. Uvidíš." Šepkal mi pri uchu a stále ma pri tom držal v silnom objatí.
„Ja.. Je - je to moja chyba... to ja..." Vzlykala som mu do pleca a keby ma nedržal tak som si istá, že by som sa zrútila k zemi.
„Hej Alex! Ja sa o ňu už postarám." Ozval sa vedľa nás chrapľavý hlas a ja som sa pri tom hlase striasla.
„Určite?"
„Jasné." Prikývol a v tom ma silné Alexové ruky pustili, aby ma predali iným o ktoré som ja už ale nestála.
„Nie! Nedotýkaj sa ma!" Skríkla som a odstrčila ho od seba.
„Lea. Láska prosím." Pozeral na mňa s uslzenými očami a natiahnutou rukou, aby sa ma mohol znova dotknúť. „Mňa to všetko tak strašne moc mrzí."
„Povedala som ti, aby si mi nehovoril láska! My sme spolu skončili v momente kedy si sa rozhodol ma podvádzať. To kvôli tebe môj brat teraz niekde leží a možno je..." Ani som to nedokázala dopovedať. Desila som sa už len tej predstavy.
„Zlato prosím, nehovor že sme spolu skončili. Ja - ja... Spravím čokoľvek, len..." Prosil ma so slzami stekajúcimi po lícach a očividne mu bolo úplne jedno, že práve pred nami ukázal svoju slabosť. Bol na dne, ale ani z ďaleka nie tak ako ja. Znova ku mne natiahol ruku, no ja som o krok ustúpila a pozrela na Alexa.
„Kde sú dočerta tí záchranári?"
„Už by tu mali byť.." Mykol plecom a pozrel niekam za mňa. „Aha už idú." Ukázal po chvíli tým smerom a ja som sa tam tiež otočila. Rýchlymi krokmi sa k nám ponáhľalo päť záchranárov za doprovodu Dylana, ktorý keď ma zbadal okamžite pribehol ku mne.
„Lea si v poriadku?" Spýtal sa ma a skôr ako som stihla niečo povedať si ma stiahol do náruče, aby ma pevne objal.
„Dy.. môj brat... on..." Drmolila som a už mi znova slzy tiekli po lícach.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Just Give Me A Reason [Harry Styles] ✔
Fanfic„Čo robíš?" Ozval sa zrazu za mnou Harry až mnou trhlo. „Nie je to jasné? Balím si veci a odchádzam!" Odvrkla som a ani naňho nepozrela. „Nemusíš predsa hneď odchádzať." Šepol mi pri uchu a jemne ma začal bozkávať na krku. Rukami oblapil moje boky a...