Tadáááá prekvapenie!!!! Toto ste nečakali čo? Ani ja som nečakala, že to stihnem spísať ešte do Silvestra... Pôvodne mala byť nová časť až na nový rok, ale ja vás ľúbim a preto je tu už teraz :D Vopred sa ospravedlňujem za tie vulgarizmy, ktoré som v tejto časti dosť používala, lebo normálne moc nenadávam, ale tu sa to bez toho nezaobišlo... Dúfam, že sa časť bude aspoň trochu páčiť a zanecháte aj nejaký komentík a votes :D
PS: Do Nového roka už asi nestihnem nič ďalšie pridať, tak si užite krásneho Silvestra a do nového roku vkročte tou správnou nohou, aby sa vám vo všetkom darilo :) Uvidíme sa pri ďalšej časti v roku 2015 :D
PSS: Ak má niekto záujem o venovanie, tak si píšte v komentároch :D
*****************************************************************************************
HARRY:
Z prudka som sa posadil a v tom momente som to oľutoval. Mal som pocit, že mi hlava každú chvíľu vybuchne. Pomali som otvoril rozospaté oči a začal sa rozhliadať po neznámej miestnosti, až som zastal na svojom tele. Som nahý? To je čudné. Dobre, nie je čudné, že som nahý, lebo tak spávam skoro stále. Lenže to som doma, vo svojej posteli, so svojou láskou. Ale teraz? Ani neviem ako som sa do postele dostal, natož to kde vlastne som. Posledné čo si pamätám je to, že som skoro zabil toho hajzla Luka. Kokot! Ako si mohol dovoliť siahať na moju priateľku. Pretrel som si unavené oči a svoj pohľad som nesmelo presunul vedľa seba.
„Dobré ránko láska.“ Pozdravila ma s úsmevom mne známa brunetka a pri tom sa ku mne naťahovala, aby ma pobozkala, no ja som ju okamžite od seba odtlačil.
„Čo blbneš?“ Zamračil som sa na ňu. „Čo sa tu kurva stalo? Prečo som nahý? A prečo si ty nahá? Dúfam že sme spolu...“ Nedokázal som to ani dopovedať, no ani som nemusel. Stačil mi jediný pohľad do jej rozžiarenej tváre.
„Áno.“ Prikývla nadšene na moju nevyslovenú otázku a ja som sťažka prehltol. „Poriadne sme si to spolu užili. Bol si úžasný. Nevedela som, že vieš byť až taký divoký. Páčilo sa mi to. Mohli by sme si to..“ Rozplývala sa ďalej a znova sa ma pokúsila pobozkať. Čo jej šibe? Rýchlo som ju od seba odsotil a vyliezol z postele. Kurva! Čo som to spravil? Som taký idiot. Rýchlo som na seba navliekol svoje veci, ktoré boli rozhádzane všade okolo mňa a zbesilo sa rozhliadol po izbe, aby som našiel aj svoje kľúče od auta s mobilom. Keď som ich konečne našiel vzal som si bundu a namieril si to ku dverám. Chcel som čo najrýchlejšie vypadnúť. „Harry! Už odchádzaš? Prosíííím zostaň tu ešte so mnou.“ Zastavil ma jej prosebný hlas v pol kroku a ja som si povzdychol.
„Pozri Kend....“ Otočil som sa znova k nej, no v tom som zamrzol, keď som ju uvidel stáť predo mnou úplne nahú. „Kurva! Kendall môžeš si na seba niečo obliecť?“ Zanadával som a rýchlo sa otočil späť ku dverám. Dopekla prečo mi to robí?
„Včera ti to nevadilo. Vravel si, že som krásna.“ Šepla mi pri uchu a celým svojim telom sa na mňa nalepila. S povzdychom som k nej mierne natočil hlavu a odtlačil ju od seba. Vzal som do rúk prvé tričko, ktoré som mal po ruke a podal jej ho, aby si ho obliekla. „Už sa môžeš otočiť. Som oblečená.“ Povzdychla si po chvíli a ja som natočil hlavu do boku, aby som sa uistil, že mi hovorí pravdu. Keď som zistil že sa naozaj obliekla, tak som sa k nej otočil úplne.
„Pozri Kendall.. Neviem čo som včera hovoril, alebo robil, ale nech to bolo čokoľvek, tak na to zabudni. Proste sa to nestalo. Dobre? Bola to chyba a opakovať sa to už nebude!“
„Ale my...“
„Už to pochop! Žiadné MY nie je! Pochop že my dvaja môžeme byť len priatelia. Ja mám priateľku, ktorú milujem.“
YOU ARE READING
Just Give Me A Reason [Harry Styles] ✔
Fanfiction„Čo robíš?" Ozval sa zrazu za mnou Harry až mnou trhlo. „Nie je to jasné? Balím si veci a odchádzam!" Odvrkla som a ani naňho nepozrela. „Nemusíš predsa hneď odchádzať." Šepol mi pri uchu a jemne ma začal bozkávať na krku. Rukami oblapil moje boky a...