Zobudila som sa až na to ako ma niečo pošteklilo na líci. Rozospato som pootvorila oči a hneď ma oslepilo ostré svetlo prenikajúce cez okno. Posadila som sa na posteli a rozhliadla sa okolo seba. V tom som zbadala oproti v kresle spiaceho Harryho...
„Dočerta.“ Zakliala som, keď som si uvedomila že to nebol sen a ja som naozaj zaspala v jeho posteli. Môj pohľad znova padol k spiacemu Harrymu a pri tom pohľade som sa musela usmiať. Bol tak rozkošný keď spal. Vyzeral tak nevinne a ten jeho jemný úsmev čo mal na tvári...
„Bože Lea na čo to myslíš?“ Okríkla som potichu svoje bujné myšlienky. Prečo ma preboha napadlo práve, že je Harry zlatý?... Iba som nad tým potriasla hlavou a rýchlo sa vyštverala z postele. Potichu som prešla ku stolu, vzala si svoje veci a chcela sa nenápadne vytratiť, keď....
„Nemusíš sa vykrádať ako zlodej.“
„Musím sa dostať čo najskôr domov. Rodičia ma prerazia, že som neprišla včera domov. Prečo si ma vlastne nezobudil?“
„Tak za prvé: Aj tebe dobré ráno. Za druhé: To moja mama ťa nechcela budiť. A za tretie: Nemusíš sa báť. Vaši vedia, že si tu prespala. Moja mama im volala.“
„Aha.. Tak to bolo od nej milé, ale aj tak musím ísť domov. Potrebujem sprchu a prezliecť si čisté veci, kým pôjdem do školy.“
„Osprchovať sa môžeš aj u nás...“
„Nemám tu čisté veci.“ Skočila som mu rýchlo do reči.
„...A?! Nejaké čisté veci ti môže požičať aj moja sestra. Vyzerá že máte rovnakú veľkosť.“
„Prečo?“
„No ak nechceš, môžeš ísť aj nahá. Ale myslím že Gemma nebude mať problém ti niečo požičať.“
„Nie. Nemyslela som toto. Ale prečo si zrazu ku mne taký milý?“ vôbec mi to nešlo do hlavy. Vždy sa len hádame a teraz...
„Možno som sa dobre vyspal.“ Mykol plecom a prešiel ku dverám. „Donesiem ti tie veci. Ty si zatiaľ môžeš použiť moju kúpeľňu. Čistú osušku nájdeš na polici.“ Usmial sa a zmizol za dverami.
„Vďaka.“ Šepla som ešte stále zaskočená tým jeho správaním.
XXX
Po rýchlej sprche som sa dôkladne osušila a navliekla sa do župana, ktorý vysel na dverách. Vlasy som si vyčesala do neúhľadného copu a vrátila sa do izby, kde som už mala na posteli nachystané čisté veci aj s odkazom. Vzala som si malý lístok a rozprestrela ho, aby som si prečítala odkaz.
„Keď budeš hotová prídi dole na raňajky. HS“
Lístok som hodila späť na posteľ a rýchlo si šla obliecť veci, ktoré som mala nachystané. Ku podivu mi naozaj padli ako uliate. Svoje veci som si vopchala do tašky a vybrala sa dole...
„Vďaka za tie veci a sprchu.“ Pípla som vo dverách a Harry sa ku mne otočil pri čom si ma premeral pohľadom.
„V pohode.“ Mykol plecom. „Som rád že ti tie veci sú dobré.“
„Hej no... Odkáž sestre, že ich potom operiem a vrátim.“
„To je v pohode. Myslím že Gemme chýbať nebudú. A ak hej, tak jej kúpim nové.“ Uškrnul sa a znova sa otočil k sporáku.
„Takže ty vážne rád varíš? Myslela som si, že sa len vyťahuješ.“ Nadhodila som pobavene a sadla si na barovú stoličku.
„Ja som nikdy nepovedal, že rád varím. Len že som v tom dobrý.“ Uškrnul sa a položil predo mňa tanier s lievancami.
YOU ARE READING
Just Give Me A Reason [Harry Styles] ✔
Fanfiction„Čo robíš?" Ozval sa zrazu za mnou Harry až mnou trhlo. „Nie je to jasné? Balím si veci a odchádzam!" Odvrkla som a ani naňho nepozrela. „Nemusíš predsa hneď odchádzať." Šepol mi pri uchu a jemne ma začal bozkávať na krku. Rukami oblapil moje boky a...